Jeans
zaterdag 28 augustus 2021 om 17:33
Toch de High waist straight leg van h&m en die gaan tot maat 50.
Ik heb van noisy may ook leuk gescoord laatst, die hebben blijkbaar een plus size lijn. Die vallen enorm groot, maar als je de juiste maat te pakken hebt (1 of 2 maten kleiner dan dat ik normaal heb) zitten ze heerlijk. niet hoog niet laag.
Ik heb van noisy may ook leuk gescoord laatst, die hebben blijkbaar een plus size lijn. Die vallen enorm groot, maar als je de juiste maat te pakken hebt (1 of 2 maten kleiner dan dat ik normaal heb) zitten ze heerlijk. niet hoog niet laag.
zaterdag 28 augustus 2021 om 17:36
Wat is groter?
Ik heb mt 42 / XL lengte 34 en slaag al jaren niet bij h&m
Vandaag wel een mooie gevonden bij only. Maar die heeft veel stretch en dat oogt snel goedkoop en uitgezakt.
Voor kwaliteitsjeans koop ik altijd G-star. Weinig tot geen stretch, houdt model en flateerd.
Vandaag wel een mooie gevonden bij only. Maar die heeft veel stretch en dat oogt snel goedkoop en uitgezakt.
Voor kwaliteitsjeans koop ik altijd G-star. Weinig tot geen stretch, houdt model en flateerd.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 28 augustus 2021 om 17:57
Maat 42 is vaak geen XL. Ik heb verschillende broeken XL terug moeten sturen omdat ze van mijn kont vallen, en ik heb een dikke kont en dikke bovenbenen dus dat is knap, 44-46.Apatura schreef: ↑28-08-2021 17:36Wat is groter?
HEMA, h&m, c&a, only, konden zo terug.
Die lengtes zijn vaak wel bijzonder ja. Ik met mijn 1.60 heb zelden een broek die te lang is.
zaterdag 28 augustus 2021 om 20:34
zaterdag 28 augustus 2021 om 20:44
zaterdag 28 augustus 2021 om 20:45
Ahh ik zie dat ie al genoemd was!!ninanoname schreef: ↑28-08-2021 15:40Ik zweer bij de Dream jeans van Mac. Ze zitten heerlijk, heel veel kleuren en uitvoeringen en gaat tot maat 46.
Ze zijn rond de €100,-. Ik weet niet of je dat duur vind, maar ze zijn elke euro waard.
zaterdag 28 augustus 2021 om 21:00
Ik heb vandaag nog bij only diverse modellen staan passen. Allemaal of mt 42 of XL. In lengtematen 32 en 34.Surebaby schreef: ↑28-08-2021 17:57Maat 42 is vaak geen XL. Ik heb verschillende broeken XL terug moeten sturen omdat ze van mijn kont vallen, en ik heb een dikke kont en dikke bovenbenen dus dat is knap, 44-46.
HEMA, h&m, c&a, only, konden zo terug.
Die lengtes zijn vaak wel bijzonder ja. Ik met mijn 1.60 heb zelden een broek die te lang is.
Hema is XL meer mt 44
H&M is altijd prijsschieten w.b. maten. Zelfs voor mn dochter die vandaag prima paste in een sportlegging mt 134 maar waar het bijpassende jasje van mt 122 /128 aan de ruime kant is.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 28 augustus 2021 om 21:20
Klopt. Only heeft inderdaad een curvy lijn en die maten zijn heel anders.Apatura schreef: ↑28-08-2021 21:00Ik heb vandaag nog bij only diverse modellen staan passen. Allemaal of mt 42 of XL. In lengtematen 32 en 34.
Hema is XL meer mt 44
H&M is altijd prijsschieten w.b. maten. Zelfs voor mn dochter die vandaag prima paste in een sportlegging mt 134 maar waar het bijpassende jasje van mt 122 /128 aan de ruime kant is.
Wat to heeft meegemaakt met h&m broeken heb ik ook vaak gehad. Ene broek maat 44 zit ruim, andere broek maat 48 krijg je niet eens over je knieën.
zondag 29 augustus 2021 om 12:57
Ik weet niet wat je onder een grotere maat verstaat, maar ik draag maat 44 in broeken met lengtemaat 32.
G-star zit meestal goed in breedte 33 of 34 (afhankelijk van het model en hoeveel stretch). Wel duur maar het geld waard, soms goede aanbiedingen bijv 2e broek voor een tientje.
Heb een korte jeans van Garcia in maat 33 die perfect zit.
En Only maat XL wil ook vaak passen, maar valt wel vaak erg kort terwijl ik niet zo'n lange benen heb. Als je van hoogwater houdt is het oké.
Specifiek ervaring met veel ruimte bij de bovenbenen heb ik echter niet, ik hou van skinny jeans, maar heb er voldoende bewegingsvrijheid in.
G-star zit meestal goed in breedte 33 of 34 (afhankelijk van het model en hoeveel stretch). Wel duur maar het geld waard, soms goede aanbiedingen bijv 2e broek voor een tientje.
Heb een korte jeans van Garcia in maat 33 die perfect zit.
En Only maat XL wil ook vaak passen, maar valt wel vaak erg kort terwijl ik niet zo'n lange benen heb. Als je van hoogwater houdt is het oké.
Specifiek ervaring met veel ruimte bij de bovenbenen heb ik echter niet, ik hou van skinny jeans, maar heb er voldoende bewegingsvrijheid in.