Mode & Beauty alle pijlers

Jimmy Choo H&M

12-11-2009 13:48 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..

Als je geen idee hebt waar dit over gaat:

http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
heej, jullie opeens alles al binnen? hier nog steeds manco

riz, welke schoenen waren dat?

jasmine, bevallen jouw schoenen?
De zwarte High heels van 99 euro. Ze zien er heel plastic uit en vallen niet mooi. (ik denk wel als ik ze aandoe, op mn bek zeg maar) Echt zonde, had er zoveel van verwacht
die zwarte die ook in het blauw zijn? die verwacht ik ook
Nee, die andere

Beetje gladiator achtig maar dan niet met die bandjes.
Riz, die gladiators, daar heb ik ook nog over getwijfeld, maar had echt geen budget meer. Jammer dat ze zo tegenvielen... is toch best vaak met die limited editions van H&M... prachtige fotografie dat wel.
Wow ik vond de modellen juist super! Vond het een hele classy, sexy lijn: helemaal niet ordy juist. Top, ben niet in de rij gaan staan (ben niet gek) maar had er graag iets van gehad.
Er ligt nog veel in de winkel! Niks in de rij staan....
ze zijn er!!!!
En??? Tevreden?

Ik heb nog niets ontvangen .
ja en nee. ja, ze passen. en zijn cool. (vooral de zebra's). nee, de zwarte (ook in blauw verkrijgbaar). zijn wat verfrommeld/gekreukeld. daarom zitten ze wat gek. morgen final call, wellicht dat die terug gaan. ohja, en de ritsen gaan echt HEEL slecht open en dicht (en dat is ook zo als je ze NIET aan hebt). had na het passen de blaren op mijn handen staan!!!
O dat is wel jammer zeg. En ook dat de kwaliteit te wensen over laat. Ik krijg het pakket als het goed is volgende week. Verwacht er maar niet te veel van.
Ik heb vandaag nog heel veel Jimmy Choo zien liggen in de H&M in Amsterdam, maar echt, ik vond het heel erg ordinair.
in de kalvertoren hadden ze nog best veel ja. vooral de tassen/assecoires en kleding. de schoenen bij lang niet alle soorten meer.
Ik kreeg afgelopen vrijdag mijn items binnen en vind ze eigenlijk wel erg mooi. Heb het grijze suede one shoulder jurkje, leren legging (al aangehad en heel erg blij mee) en de riem met studs. De vriend van een vriendinnetje van me heeft de zwarte enkellaarzen en die waren erg mooi, ook mooie kwaliteit.

Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?
Ik kreeg afgelopen vrijdag mijn items binnen en vind ze eigenlijk wel erg mooi. Heb het grijze suede one shoulder jurkje, leren legging (al aangehad en heel erg blij mee) en de riem met studs. De vriend van een vriendinnetje van me heeft de zwarte enkellaarzen en die waren erg mooi, ook mooie kwaliteit.

Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?
Bij mij gaat bijna alles terug. Alleen de tregging hou ik.

Schoenen waren echt allemaal piepklein. Riem met studs kon ik 10 keer om me heen wikkelen, armband viel tegen.

Jammer, want ik wilde die schoenen best graag hebben.
Had meer verwacht van de collectie van Jimmy Choo, vooral van de schoenen. Of het was gewoon niet mijn smaak. Was pas nog in de H&M en inderdaad, er ligt nog zoveel! Bij veel van de vorige designers was alles binnen no time weg. Volgens mij delen dus meer mensen mijn mening...
Vraagje, heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien is de vraag al beantwoord. Ik heb interesse in de jumpsuit, ik ben zelf 1.74 niet te dik maar wel met vrouwelijke vormen. Nu vraag ik mij af of ik een maat 36 moet nemen of de 38???
Ik zou voor de 38 gaan.
.
quote:traincha2 schreef op 13 december 2009 @ 18:48:

Ik zou voor de 38 gaan.Thanks. Ik heb hem wel gekocht (krijg ik deze week binnen) en zag dat iemand op Marktplaats een 36 wel wil ruilen voor een 38. Als het allemaal is gelukt, kom ik mij wel even melden
quote:malia schreef op 02 december 2009 @ 18:47:

Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?ja, heb het uiteindelijk wel gehouden. Deels omdat ik ziek was geworden, en te laat was met terugsturen..... *lust iemand er nog eentje uit de smoezentrommel???? Heb nog een 'aan foto' van de zwarte met mijn webcam gemaakt, en vond ze stiekem toch wel erg tof. Jammer alleen dat die ritsen zo ontzettend dramatisch zijn!!!
Die ritsen zijn echt vervelend he? Ik had die platte sandaaltjes, kreeg de ritsen bijna niet open.
quote:mariesophie schreef op 14 december 2009 @ 10:30:

Die ritsen zijn echt vervelend he? Ik had die platte sandaaltjes, kreeg de ritsen bijna niet open.Die vond ik zo leuk! Ik zit er steeds op te azen dat mensen die misschien terug sturen, maar helaas....
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mariesophie schreef op 14 december 2009 @ 10:30:

Die ritsen zijn echt vervelend he? Ik had die platte sandaaltjes, kreeg de ritsen bijna niet open.bedroevend zijn ze. moet nog een truc vinden om het soepeler te laten gaan. iemand had het over kaarsvet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven