Jimmy Choo H&M
donderdag 12 november 2009 om 13:48
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..
Als je geen idee hebt waar dit over gaat:
http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
Als je geen idee hebt waar dit over gaat:
http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
zaterdag 28 november 2009 om 16:59
ja en nee. ja, ze passen. en zijn cool. (vooral de zebra's). nee, de zwarte (ook in blauw verkrijgbaar). zijn wat verfrommeld/gekreukeld. daarom zitten ze wat gek. morgen final call, wellicht dat die terug gaan. ohja, en de ritsen gaan echt HEEL slecht open en dicht (en dat is ook zo als je ze NIET aan hebt). had na het passen de blaren op mijn handen staan!!!
woensdag 2 december 2009 om 18:47
Ik kreeg afgelopen vrijdag mijn items binnen en vind ze eigenlijk wel erg mooi. Heb het grijze suede one shoulder jurkje, leren legging (al aangehad en heel erg blij mee) en de riem met studs. De vriend van een vriendinnetje van me heeft de zwarte enkellaarzen en die waren erg mooi, ook mooie kwaliteit.
Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?
Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?
woensdag 2 december 2009 om 18:47
Ik kreeg afgelopen vrijdag mijn items binnen en vind ze eigenlijk wel erg mooi. Heb het grijze suede one shoulder jurkje, leren legging (al aangehad en heel erg blij mee) en de riem met studs. De vriend van een vriendinnetje van me heeft de zwarte enkellaarzen en die waren erg mooi, ook mooie kwaliteit.
donderdag 10 december 2009 om 02:20
maandag 14 december 2009 om 08:44
quote:malia schreef op 02 december 2009 @ 18:47:
Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?ja, heb het uiteindelijk wel gehouden. Deels omdat ik ziek was geworden, en te laat was met terugsturen..... *lust iemand er nog eentje uit de smoezentrommel???? Heb nog een 'aan foto' van de zwarte met mijn webcam gemaakt, en vond ze stiekem toch wel erg tof. Jammer alleen dat die ritsen zo ontzettend dramatisch zijn!!!
Jammer Momo dat die zwarte gekreukeld waren, heb je ze uiteindelijk nog wel gehouden?ja, heb het uiteindelijk wel gehouden. Deels omdat ik ziek was geworden, en te laat was met terugsturen..... *lust iemand er nog eentje uit de smoezentrommel???? Heb nog een 'aan foto' van de zwarte met mijn webcam gemaakt, en vond ze stiekem toch wel erg tof. Jammer alleen dat die ritsen zo ontzettend dramatisch zijn!!!
maandag 14 december 2009 om 10:32
quote:mariesophie schreef op 14 december 2009 @ 10:30:
Die ritsen zijn echt vervelend he? Ik had die platte sandaaltjes, kreeg de ritsen bijna niet open.Die vond ik zo leuk! Ik zit er steeds op te azen dat mensen die misschien terug sturen, maar helaas....
Die ritsen zijn echt vervelend he? Ik had die platte sandaaltjes, kreeg de ritsen bijna niet open.Die vond ik zo leuk! Ik zit er steeds op te azen dat mensen die misschien terug sturen, maar helaas....
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 14 december 2009 om 14:10