Mode & Beauty alle pijlers

Jimmy Choo H&M

12-11-2009 13:48 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..

Als je geen idee hebt waar dit over gaat:

http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
quote:DJ Momo schreef op 14 december 2009 @ 14:10:

[...]

bedroevend zijn ze. moet nog een truc vinden om het soepeler te laten gaan. iemand had het over kaarsvet?Waarom ga je niet eens langs bij een schoenmaker?
quote:DJ Momo schreef op 14 december 2009 @ 14:10:

[...]

bedroevend zijn ze. moet nog een truc vinden om het soepeler te laten gaan. iemand had het over kaarsvet?Inspuiten met siliconenspray,werkt perfect!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Pfff, net de zebratas van Jimmy Choo binnen, wat een belachelijke tas zeg, lelijk afgewerkt en het oogt zeer goedkoop Die tas gaat morgen meteen retour
ooooh, die heb ik in de winkel zien liggen (de zebratas). Vond hem op internet wel leuk, maar IRL echt lulluk ja. Heel flets/grauw de kleuren (niet WIT en ZWART maar grauw en grauw), en het model vond ik ook stom, dacht dat het een harde flap was zeg maar, in plaats daarvan is het een zak, waarvan je de bovenste helft dichtvouwt.

hmmm. schoenmaker. hahahaha, nog niet aan gedacht.
quote:DJ Momo schreef op 14 december 2009 @ 19:38:

ooooh, die heb ik in de winkel zien liggen (de zebratas). Vond hem op internet wel leuk, maar IRL echt lulluk ja. Heel flets/grauw de kleuren (niet WIT en ZWART maar grauw en grauw), en het model vond ik ook stom, dacht dat het een harde flap was zeg maar, in plaats daarvan is het een zak, waarvan je de bovenste helft dichtvouwt.

hmmm. schoenmaker. hahahaha, nog niet aan gedacht.Ja precies, die zebraprint is er echt op gestempeld. En het hengsel zit aan de zijkant (zeg maar als een clutch) maar daarvoor is het tasje net te lomp. Vind het echt mijn miskoop van het jaar
Is er iemand die de jumpsuit heeft? Heb mijn Marktplaatsorder gecancelled, zag gisteren dat de jumpsuit op de site van H&M zelf ook in 38 was te bestellen, meteen gedaan natuurlijk

Ben erg benieuwd hoe het zit, kan iemand mij dat vertellen.
Nou spulletjes binnen, jumpsuit zat als pyama, en het romeinse tuniekje als een hobbezak (maat M) ik ben er voor nu wel ff klaar mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven