Mode & Beauty alle pijlers

Jimmy Choo H&M

12-11-2009 13:48 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..

Als je geen idee hebt waar dit over gaat:

http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
ik vind Jimmy Choo een tikje ordinair, dus ik sla over.

succes!
Ik vind Jimmy Choo zo gewoontjes. Het lijkt niet eens op designerkleding.

Ik vroeg me af...... hoe lang vantevoren staan jullie voor de deur te wachten?
Moet er niet aan denken om me daarin te begeven as zaterdag.
Ik niet in ieder geval... Lijkt me een goed recept om gewond te raken, al of niet lichamelijk.
Het ziet er erg leuk uit in de Elle maar ik zag net de spullen in de etalage in de stad bij H/M en ik vind het erg tegenvallen. Goedkope uitstraling. Ik ga dus niet in de rij zaterdag.
Ik vind de collectie Choo schoenen wat tegenvallen eerlijk gezegd. Er zitten drie hele leuke modellen tussen, maar het materiaal lijkt allemaal glanzend lak te zijn. Dat vind ik niet zo mooi, dus eigenlijk de moeite niet.
die armbanden vond ik wel mooi, maar ga dr echt niet voor dringen en graaien. Ze zijn toch 15 euro, nou ik blijf complimenten krijgen over mn 4 euro armband
Mij ook niet gezien! Leuk dat H&M het doet, maar om nou s ochtends al voor de deur te gaan staan! Moet zeggen dat ik niet zo'n groot fan ben van Jimmy Choo.

Maar goed, ieder zijn ding en succes voor degenen die wel gaan zaterdag! ;)
en dan dat opkopen en op MP zetten, en dat mensen dan tegen elkaar op gaan bieden, dat vind ik wel zo bizar!

Met die V&R trouwjurk kan ik dat nog wel begrijpen, maar verder, kan daar met mn pet niet bij.
Nee, hier ga ik ook niet voor in rij staan. Ik vind het niet echt bijzonder mooi, dus dat vind ik de moeite niet waard. Hoewel ik het waarschijnlijk ook niet had gedaan als ik het wel erg mooi gevonden. Het is ook alleen maar in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht, dus daar heb ik geen zin in.
Ik vind het wel mooi. Denk dat ik een gokje waag bij de online verkoop..
wellicht dat ik ook even om 10 uur op de site kijk..
no way gosséé dat ik me tussen die dauwende krabbende gillende vrouwen ga begeven. ik kan me wel fijnere en relaxtere manieren bedenken om mijn zaterdagochtend te besteden. ken wel meiden die zaterdag de wekker zetten om 5u...

bovendien vind ik de schoenen er te ordinair uitzien, beetje van die tippel-schoenen, ik hou meer van elegant en subtiel.

maar hé, ieder zijn ding gelukkig
hmzz.. er zitten wel een paar leuke schoenen en tassen tussen.. maar om nu 100 euro neer te tellen voor een simpel tasje.. hmzz nee dan sla ik jammer genoeg toch over..

trouwens die schoenen waren vorig jaar kerst alr erg in de mode.. heb ze toen overal gezien zelfs in duitsland.. dus zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet..
Ik kreeg laatst een mailtje van H&M dat ze kaarten uitdelen om de rukte een beetje te reguleren of ziets.

Overigens heb ik niks met deze kleding, idd beetje ordinair.
Oh God, drukte dus.
Boe nee, bespaar me!

Maar voor wie wel gaat: succes.
Ik zag vanmiddag hier in de H&M al een soort van jurkje met pailletjes hangen van Jimmy Choo.

Ik vind het ook niet bijzonder en eigenlijk schreeuwend duur. (voor de H&M)
Ik heb één paar leuke schoenen gezien a 129,95 en een jurk a 199,00 en vind het eerlijk gezegd wat aan de dure kant... Verder vind ik de collectie ook een beetje cheap aandoen..
Ik vraag me eigenlijk af wat de kwaliteit is,w an tik vond het ook duur :S.
Ik vond het nu eens wel een leuke collectie , maar ik ga er niet 's nachts voor bivakkeren. Mijn interesse gaat vooral uit naar een tuniek en de ballerina's, maar ik probeer ze wel via de site te bemachtigen.
quote:_MAR_ schreef op 12 november 2009 @ 15:56:

Ik vraag me eigenlijk af wat de kwaliteit is,w an tik vond het ook duur :S.Vind je? Voor designerskleding valt het best mee toch?
Ik verheug me nu al op de filmpjes van dames die maar in de rondte grabbelen naar dingen de ze later toch niet blijken te passen. En ben nu al benieuwd hoeveel ze ervoor durven te vragen op Marktplaats.
Ik vind de schoenen en kleding ook een beetje ordi maar heb (helaas) wel mijn zinnen gezet op een tas. Zucht. Wish me luck...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven