John Frieda Go blonder spray?
donderdag 23 januari 2014 om 13:16
Ik heb ombre in mn haar maar de kapper heeft het niet helemaal netjes gedaan waardoor je vooral aan de binnenkant zeg maar (de achterkant van mn haar) een randje ziet. Zou het een idee zijn met deze blonder spray de overloop wat natuurlijk te krijgen? Heeft iemand ervaring met deze spray, is het wat?
donderdag 23 januari 2014 om 14:53
Ik heb de spray een jaar lang gebruikt. Ik ben van nature blond en wilde de uitgroei voor de winter een beetje lichter laten worden omdat het dan net leek of ik mijn haren verfde.
Werkte bij mij uitstekend om 1 a 2 tinden op te lichten. Ik gebruikte het in combinatie met de shampoo.
Bij te lang gebruik wordt de kwaliteit van je haar wel hard minder. Dan wordt je haar dun en kan het makkelijker breken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Werkte bij mij uitstekend om 1 a 2 tinden op te lichten. Ik gebruikte het in combinatie met de shampoo.
Bij te lang gebruik wordt de kwaliteit van je haar wel hard minder. Dan wordt je haar dun en kan het makkelijker breken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Nothing can harm you as much as your own thoughts unguarded - Buddha
donderdag 23 januari 2014 om 16:11
Ik gebruik de spray in de wintermaanden, om dezelfde reden als just_me.. in de winter lijkt het of mijn natuurlijk blonde haar geverfd is, omdat het nieuwe haar minder zonlicht gehad heeft.
Eens in de 1 a 2 weken spray ik het op de 'uitgroei' van mn net gewassen en nog natte haar, daarna fohn ik het droog. Maakt je haar een paar tintjes lichter, ik vind het ideaal!
Eens in de 1 a 2 weken spray ik het op de 'uitgroei' van mn net gewassen en nog natte haar, daarna fohn ik het droog. Maakt je haar een paar tintjes lichter, ik vind het ideaal!
donderdag 23 januari 2014 om 22:02
Ik doe het ook net als dag en juist me, ben ook blond maar in de winter lijkt het net of ik uitgroei krijg en daar spuit ik om de paar weken wat op, even föhnen en het is lichter en natuurlijker.
Ik vind het ideaal , heb ook niet het idee dat mijn haar er slechter van wordt, gebruik wel geregeld een crème masker
Ik vind het ideaal , heb ook niet het idee dat mijn haar er slechter van wordt, gebruik wel geregeld een crème masker