Mode & Beauty alle pijlers

Jonge (Nederlandse) ontwerpers

26-04-2012 16:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met enige regelmaat kom ik leuke jonge ontwerpers tegen (jong=net afgestudeerd, in de eerste jaren na afstuderen e.d.) en dacht dat het leuk kon zijn er een topic over te openen. Het leuke aan deze ontwerpers is dat je vrij unieke kleding kunt kopen, maar niet aan torenhoge prijzen zit zoals bij de wat langer gevestigde couturiers. Ook zou ik het leuk vinden hier weer nieuwe namen te ontdekken!

Ik vind dames die al wat jaartjes bezig zijn, zoals Marloes Blaas en Roparosa hele mooie collecties maken. Vooral s/s 2012 van beide dames vind ik weer geweldig.
Ik ben fan van Joline Jolink! Even geen tijd om plaatjes te plakken, maar www.jolinejolink.com
Ja, heel mooi basic!
Monique Poolmans; ook erg mooi!

Joline vind ik heel mooie ontwerpen maken. Verder vind ik het ook altijd leuk om te kijken in de winkel van het AMFI aan het Spui.
Huh die ken ik niet eens *schaam*
Ik loop er meerdere keren per week langs. Universiteit zit er vlakbij.
Leuk! Verder weinig enthousiasme hier?
Ben bij 'By Amfi' geweest Ceci, leuk! Monqiue Poolmans blijft een favoriet. Heb nu zelf net een jasje en shirtje van Libertine-Libertine gekocht bij Klijs&Boon... heel blij mee (uit Kopenhagen weliswaar, maar toch een jong label)
Sepehr Magsoudi uit Hoorn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven