Mode & Beauty alle pijlers

Jouw stijl

08-06-2010 13:31 22 berichten
Hi Dames,

Ik lees altijd de wat vind ik verschrikkelijke mode topics! ik vind ze hilarisch! de posts die jullie erop zetten zorgen altijd weer voor een glimlach op mijn gezicht.

Nu weten we wat we echt echt verschrikkelijk vinden (Harembroeken, jumpsuits, 2 staartjes, uggs, birckenstocks 3/4 spijkerbroeken met bodywarmers (liefst rood of roze) kortgewiekte rood geverfde haren, Donatella Versace)

Maar wat vinden jullie wel leuk maar draag je niet? en waarom laat je het staan? Wat is wel jullie stijl?

Call 911 fashion police:

-Ik draag veelal pantalons (zwart)

-blousjes die mijn taille moeten accentueren (te kleine borsten)

-schoenen het liefst stiletto hakken :-D

dress down stijl:

Spijkerbroek (geen skinny), met een simpel shirtje. goede riem met bijpassende schoenen/laarzen

Wat ik mooi vind maar niet zal dragen:

de top van tegenwoordig die nauw aansluiten om de borst maar ruim vallen om de middel. Ik lijk dan geen borsten meer te hebben en al helemaal geen taille, lijkt net op een geglazuurde appel.

Skinny jeans: soms staat het echt super stoer, (dan bedoel ik niet skinny in combinatie met sneakers) met hoge hakken, en een leuk shirtje. Helaas is skinny niet weggelegt voor mij. te brede heupen.

Mini-rokje in combinatie met een 3/4 legging: ik vind het bij de meeste dames wel leuk staan. Maar ik vind het echt niet staan bij mij! Ik vind trouwens dat mini-mini rokjes alleen naar vakantielanden verbannen moeten worden, en dan alleen wanneer je naar het strand of het zwembad loop!
Alle reacties Link kopieren
Hee Yagmur :-)

Toevallig heb ik paarse uggs, een harembroek (okee tis een joggingharembroek) en een denim jumpsuit. Die laatste heb ik nog niet aan gehad maar zodra daar gelegenheid voor komt ga ik dat doen hoor :-)

Verder ben ik heel erg van de jurkjes met veel kleuren. Hoge hakken maar ook ballerina's. Spijkerbroeken met een leuk shirtje. Valt niet echt onder 1 stijl te noemen ben ik bang..
Van die mooie superlange tot aan je enkels, gekleurde jurkjes.

Helaas alleen voor maat 34. Dromen mag altijd.

Ondanks mijn heupen draag ik toch skinny deans, spijkerbroeken met te wijde pijpen vind ik bij mezelf weer niet mooi staan, en tunieken, benk ook verslaafd aan.
daar gaan we weer, spreek asljeblieft voor jezelf.

ik vind harembroeken , jumpsutes en birkies toevallig wel allemaal heeeeeel leuk.

Ik snap dit gewoon niet.

te weinig te doen met je leven?
Ik vind hoge hakken supermooi, maar laat ze staan omdat ik van mezelf al zo lang ben en ik mezelf dan een reus voel als ik ook nog eens hakken draag. Vind ik zooo jammer.

Ook van die lange rokken en jurken kan ik meestal niet aan, omdat het bij mij al gauw een look geeft van "hoog water" en dat is zo ieuwwww! Ik kan me ook helemaal verlekkeren op van die meiden/vrouwen die klein (en slank!) zijn en dan op van die sexy hoge hakken lopen en nog niet overal bovenuit steken.

Momenteel heb ik sowieso een hele andere stijl, aangezien ik hoogzwanger aan het wachten ben op mijn babytje....
OW en ook nog iets irritants, het is leuk als je met de mode meegaat en er niet bijloopt als een verslonsde hippie uit de jaren 70 maar je hebt ook mensen die ALLES wat in de ''mode'' is dragen EN combineren....

'n beetje te..
Oh ja en ook ik heb birkies en skinnybroeken. Birkies zitten geweldig, maar ik vind ze ook totaal niet lelijk ofzo. Skinnnybroeken vind ik mooi als je niet al te dik bent, zelfs met brede heupen kan 't leuk zijn als je er een tuniekje op aan hebt.

Uggs vind ik ook leuk als je maar geen grote schoenmaat hebt.
anoniem_94197 wijzigde dit bericht op 08-06-2010 13:43
Reden: typfout
% gewijzigd
quote:Jade28 schreef op 08 juni 2010 @ 13:42:

Oh ja en ook ik heb birkies en skinnybroeken. Birkies zitten geweldig, maar ik vind ze ook totaal niet lelijk ofzo. Skinnnybroeken vind ik mooi als je niet al te dik bent, zelfs met brede heupen kan 't leuk zijn als je er een tuniekje op aan hebt.

Uggs vind ik ook leuk als je maar geen grote schoenmaat hebt.i agree, ze maken normaal je voeten al wat groter...
Ik vind stijlvolle goedvallende niet strakzittende wel vrouwelijke kleding leuk. Bijvoorbeeld goed aansluitende maar niet te nauwe rokken, mooie smalle pantalons (geen skinny jeans maar 'cigarette' model), zachte kasjmier truien met een mooie V hals, helderwitte blousjes (met bruine armen), zijden topjes met een simpel vestje erover. Hoge hakken of juist simpele ballerina's eronder, of basic witte gympen. Een kleine tas, niet dat gezeul met een tas ter grootte van een vuilniszak. Glanzend haar, beetje make-up. Zomerjurken in simpel model vind ik ook geweldig, zonder legging eronder uiteraard. Niet te veel sieraden, niet teveel prints. Simpele look dus, maar om eea reden best moeilijk te bereiken!
quote:Mlle_j schreef op 08 juni 2010 @ 13:54:

Ik vind stijlvolle goedvallende niet strakzittende wel vrouwelijke kleding leuk. Bijvoorbeeld goed aansluitende maar niet te nauwe rokken, mooie smalle pantalons (geen skinny jeans maar 'cigarette' model), zachte kasjmier truien met een mooie V hals, helderwitte blousjes (met bruine armen), zijden topjes met een simpel vestje erover. Hoge hakken of juist simpele ballerina's eronder, of basic witte gympen. Een kleine tas, niet dat gezeul met een tas ter grootte van een vuilniszak. Glanzend haar, beetje make-up. Zomerjurken in simpel model vind ik ook geweldig, zonder legging eronder uiteraard. Niet te veel sieraden, niet teveel prints. Simpele look dus, maar om eea reden best moeilijk te bereiken!
ik krijg van dit soort topics juist zin om maffe combi's te gaan maken....
Ik máák al heel veel maffe combi's...
quote:jhelmond schreef op 08 juni 2010 @ 13:41:

OW en ook nog iets irritants, het is leuk als je met de mode meegaat en er niet bijloopt als een verslonsde hippie uit de jaren 70 maar je hebt ook mensen die ALLES wat in de ''mode'' is dragen EN combineren....

'n beetje te..

de ware Fashion victims

Ik vind tieners die zich kleden altijd wel grappig om lekker naar te kijken. Puur omdat ze altijd iets te hard proberen om erbij te horen!

@ effjewentelteefje: als je de postings in andere topics had gelezen dan wist je dat ik gewoon enkele voorbeelden eruit heb gehaalt no offense!

@ Huppeltje

Jurkjes met veel kleuren vind ik super staan bij vrouwen, maar zodra ik ooit zelf eentje ga passen, vind ik ze niet zo mooi staan bij me zelf. totdat ik weer een vrouw zie met een super leuk jurkje met kleurtjes, ga ik op de eerst volgende shopping tour weer graaien naar jurkjes met bonte kleuren, en dan vind ik ze weer niet staan. ik zit in een vicieuze cirkel! help!

@jhelmond

Superlange jurken zijn inderdaad supercool, maar ik verzuip erin. Ze zijn te lang!
Ja i know ik ben ook maar 1.69 dus ik hoef het voor me lengte niet te proberen, voor mn maat ook niet hoor trouwens.

en over die tieners niet dat ik zelf ontzettend oud ben (bijna20)

maar ik snap wat je bedoelt ze zijn steeds jonger als ze meer bloot lopen, hogere hakjes aanhebben.

kvind t wel humor.
Momenteel wacht ik op mijn nieuwe harembroek . Van jeansstof, waarvan het kruis niet heeuul laag hangt. Meer een beetje baggy broek. Leuk om te combineren met strakke shirtjes, tanktops. Ik draag meestal effen kleuren momenteel veel pastelkleuren.

Sandaaltjes draag ik van timberland, ooit eens gekocht in italie. Of anders pumps of ballerina's. En ik draag vaak mijn tommyhilfiger gympjes(allstar model).

Verder draag ik graag jurkjes en veel laagjes over elkaar heen. In de zomer is dat soms te warm, maar gelukkig hebben ze deze zomercollectie van alles de mouwen weggelaten, dus dat lost zichzelf weer op. Ik ben gek op katoen met zo'n streepjes motief of geborduurde randjes, dat maakt een effen blousje net even wat leuker, vind ik.

Ik draag graag sieraden, armbanden en oorbellen en heb best wat hangen. Meeste in hout-tinten, koper, zilver of een beetje arabische style.
Ik hou van kleding met een knipoog naar hippie/gipsy. Fleurige rokken met een brede leren riem los erover, strak hempje/shirtje. Gecombineerd met houten sieraden.

Vale spijkerbroeken, opgerolde pijpen en mooie laarzen met hakken eronder en een hele wijde blouse erop.

Jurkje met een afgewassen strak spijkerjackie erop.

Dat ben ik!
Ik ben dol op de 70's

maar ook wel een beetje sportief en ook wel een beetje rock

wat ik ook draag ík ben al een rare combi
Ik ben dol op jurkjes. Alleen durf ik ze niet echt in het openbaar te dragen. Niet omdat ze niet staan maar omdat ik me zo gruwelijk overdressed voel en ik ben bang dat mensen me uitlachen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat ik uit mijn kast trek. Ik zie er altijd netjes uit.

Ik ben trouwens 1.76 en ik ben dol op hakken. Niet zo heel hoog, maar 6 of 7 cm hoger kan ik niet op lopen,maar ik voel me zo vrouwelijk met. Heerlijk.
quote:4Hellokitty schreef op 08 juni 2010 @ 14:14:

Momenteel wacht ik op mijn nieuwe harembroek . Van jeansstof, waarvan het kruis niet heeuul laag hangt. Meer een beetje baggy broek. Leuk om te combineren met strakke shirtjes, tanktops. Ik draag meestal effen kleuren momenteel veel pastelkleuren.

Ik vind Harembroeken dus wel leuk staan, niet bij iedereen maar sommige weten het zo te combineren, dat ze zo weer in de griekse oudheid terecht kunnen, en dat staat echt super super vrouwelijk! Overigens heb ik het lef niet om er een te dragen!
Yagmur, dat vind ik dus ook. De ene harembroek is de andere ook niet. Het kruis lager dan de knieen vind ik in elk geval helemaal niks. Je ziet er ook veel met verschillende prints in wat donkere kleuren van katoen of jersey, daar moet ik nog erg aan wennen. Doet mij toch een beetje aan een pyamabroek denken.
Ik ben een jeans-freak, heb stapels in de kast liggen.

Skinny: met langer shirt of tuniek,met platte laars jeans in de laars.

Bootcut of flared: met (slee) hak laars, en een strakker shirtje.

Of een jurkje over een tr/legging.

Ik ben 1.75 en heb maat 38,maar wel enorme borsten(80f) dus bloesjes passen niet eens in maat 42.

De stijl van bergje65 draag ik ook heel veel.

Ik heb geen enkele pantalon, ik ben of thuis met 2 kleine kids,of op mijn werk als jeugdwerker,dus wanneer moet ik die dan aandoen? vind er ook niks aan

.
@ 4hellokitty

De harem broeken die ik had gezien vielen heel soepel, en de hoge hakken sandaaltjes, en armbandjes.oorbellen waren perfect opelkaar afgestemt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lelijk vind. een van de vouwen was ook nog eens super mooi (:-) ben geen lesbienne maar echt iedereen moest even omkijken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven