jurk Doutzen Kroes
zaterdag 6 oktober 2012 om 11:38
[img]http://static1.ad.nl/static/photo/2012/ ... 379779.jpg[/img]
[img]http://static3.ad.nl/static/photo/2012/ ... 379780.jpg[/img]
Ik zeg WOW sexy,maar wat een schatje...
Nou geen jullie mening maar eens?
[img]http://static3.ad.nl/static/photo/2012/ ... 379780.jpg[/img]
Ik zeg WOW sexy,maar wat een schatje...
Nou geen jullie mening maar eens?
zaterdag 6 oktober 2012 om 11:53
quote:evelynsalt schreef op 06 oktober 2012 @ 11:40:
Presentatie was ruk.
Dat ben ik zo, met je eens.
Wat een geschreeuw, van die Dino, het leek of hij op een kermisattractie stond.
Gouden Kalf onwaardig.
En die jurk heb ik helemaal niet gezien.
Eerst het gouden broekpak, en toen de rode jurk.
En ik heb niet geslapen
Presentatie was ruk.
Dat ben ik zo, met je eens.
Wat een geschreeuw, van die Dino, het leek of hij op een kermisattractie stond.
Gouden Kalf onwaardig.
En die jurk heb ik helemaal niet gezien.
Eerst het gouden broekpak, en toen de rode jurk.
En ik heb niet geslapen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:12
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:20
Doutzen is een plaatje om te zien, ook zonder make-up (schat ik zo in), maar waarom vrouwen zoals zij geen spraakles nemen, of een cursus "praten met de media", ik weet het niet. Tenenkrommend en met name inhoudsloos. "Nouw, ja, euh, ik wil eigeluk een voorbeeld sjijn voor andere vrouwen, nouw, ja, euh, over norme en waarde enzo ". Daarom ga ik ook graag naar Cambodja enzo voor dance for life" ".
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:30
Het eerste gouden pakje dat ze droeg vond ik niet zo bij de gelegenheid passen (te weinig glamour) maar die zwarte jurk is georgeous!!
Uiteraard was de presentatie niet veel, maar wat wil je ze hadden beiden geen ervaring.
Als je dat in beschouwing neemt was het niet eens heel slecht en Jandino was supergrappig!
Maar slecht of niet, naar Doutzen wil toch iedereen kijken en qua kleding kan ze alles hebben deze ubermooie vrouw! Al had ze daar in een jutezak gestaan.
Uiteraard was de presentatie niet veel, maar wat wil je ze hadden beiden geen ervaring.
Als je dat in beschouwing neemt was het niet eens heel slecht en Jandino was supergrappig!
Maar slecht of niet, naar Doutzen wil toch iedereen kijken en qua kleding kan ze alles hebben deze ubermooie vrouw! Al had ze daar in een jutezak gestaan.
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:34
quote:paloma schreef op 06 oktober 2012 @ 12:31:
Wie is trouwens de meneer die naast haar op de foto staat?Dat is JanDino nogwat, , waar ze samen, de uitreiking van de Gouden Kalveren, mee presenteerde.
Wie is trouwens de meneer die naast haar op de foto staat?Dat is JanDino nogwat, , waar ze samen, de uitreiking van de Gouden Kalveren, mee presenteerde.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:53