Mode & Beauty alle pijlers

kaal scheren?

08-03-2009 03:28 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey mede-forummers....

Ik denk erover om me kaal te scheren...

Ja mijn hoofd wel te verstaan...

Het lijkt me weer eens wat anders...

En lekker opvallend!

Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!

Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
goh ja, ik heb het wel eens gedaan, niet helemaal kaal maar stoppeltjes.

ikheb positieve reakties gekregen, ik had ineens als bijnaam: the eye!

als je een goeie kop hebt en het durft moet je het doen!

EN ANDERS NIET.......
Glad kaal niet, maar wel tondeuse stand-zonder-opzetkammetje heb ik een aantal jaar gehad. Moet je idd wel het juiste hoofd voor hebben.

Ik zou het nu niet meer doen, zou me net Sugar Lee Hooper voelen, al ben ik een stuk dunner en draag geen suikerspinjurken.
Hier ook niet helemaal kaal, maar wel tondeuze standje heel erg kort. Een aantal keren met ingeschorgen figuurtjes. Inmiddels gebruik ik een iets minder kort standje, omdat het anders wel erg koud is. En omdat ik ietsje minder kort mooier vind. Wel tondeuze, maar niet meer zo dat je je schedel er doorheen ziet.

Bereid je voor op:

- soms ook afkeurende blikken (vooral oudere dames, moslima's)

- mensen die je voor een man aanzien (uiteraard ook afhankelijk van hoe je je verder kleedt, kennelijk kleed ik me nogal mannelijk)

- een koude kop (koop een warme muts)

- stukken minder blikken van mannen (die gaan toch voor lang haar?)

En mocht je op relatieplanet staan en daar ook een foto van je kale hoofd neerzetten, bereid je dan ook voor op voorstellen van heren die graag je hoofd komen scheren. En daar allerlei fantasieën bij krijgen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Zeg Courrtje,

Laat dat scheren maar mooi! Dat heb jij helemaal niet nodig

Jij bent een hartstikke mooie meid, heb ik je al eens eerder gezegd.

Zal ik je anders binnenkort eens helpen om te kijken wat jou wel zou staan?
Ja, dat vind ik echt.
Jemig de pemig, ik moet er werkelijk waar niet aan denken.

Waarom zou je dat willen?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Kaal of kammen, weet je wel....nee, ik vind het niks. Bij mannen hartstikke mooi, maar bij vrouwen vind ik het wel redelijk zonde.
Je moet dan wel echt een heeeel mooi hoofd hebben hoor en dan nog........

Ik zou het dus niet doen.
Bij sommige vrouwen kan het heel mooi staan vind ik, maar inderdaad zou ik ook niet voor glad-kaal gaan maar een paar millimeter laten staan. Maar je moet er, zoals hier al eerder gezegd, wel het hoofd voor hebben! Ik vond het bij Sinead O'Connor vroeger PRACHTIG - haar hoofd heeft er de goede vorm voor EN ze heeft van die enorme ogen. Spannend!! Ga je het doen???
Het lijkt me enorm praktisch! Maar ik zou het zelf ook niet doen...de naam Sugar Lee ligt me niet zo.
Soort Britney actie?
Dubbel
quote:Lalein schreef op 08 maart 2009 @ 09:50:

Ik heb het een jaa of 5 geleden noodgedwongen gemillimeterd gehad, omdat de kapper mijn kapsel, dat al kort was, totaal verprutst was.

De term mannelijke lesbo uit t leger paste nog t beste bij wat de man voor elkaar gekregen had op mijn hoofd. Zijkanten weggeschoren (ja Lein, dat moet ik gewoon een beetje opscheren voor een overgang...), bovenop een lange laag zoals gabbertjes dat hadden (ja, meid, gewoon met wat gel rechtop zetten en dan heb je een uberhip kapsel...)

Thuis besloten mijn moeder en ik dat we t beter helemaal eraf konden halen Ik heb gejankt!

Ik kreeg veel geschrokken blikken en opmerkingen. Mensen dachten dat ik kanker had en aan de chemo was of dat ik lichtelijk de weg kwijt was/

Het stond uiteindelijk zeker niet verkeerd, maar ik zal het niet snel nog eens doen.
Ook ik heb 't al eens gemillimeterd. Stond fantastisch, lekker zuinig met shampoo en geen klitten!

Maarja, wel koud... :-)

Om de aandacht van mannen te krijgen, zou ik 't maar niet doen. Die gaan (het gros dan) voor langer haar. Extensions misschien een goed idee?
Pfff.. lijkt mij helemaal niets.

Kale mannen vind ik ook niet mooi.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik snap het niet, het komt me over alsof je het helemaal niet doet alsof je het zelf leuk vind, maar omdat mannen dan niet meer dan je figuur kijken??

Opvallend is het zeker, vrouwelijk absoluut niet.

Zeker als je al een jongensachtig figuur hebt, zul je net een man zijn.
Heb het wel eens kaal aan de zijkanten gehad, soort gabber / punk verhaal. Was wel leuk maar idd erg koud aan je hoofd en als je het weer terug wil laten groeien ben je wel even zoet. . Ik zou het niet nog eens doen! Maar heb nu dan ook haar van een meter lang..
Ja tof moet je doen, en dan de stoppels helblond verven!
Oeh, nee dat zou ik niet doen als ik jou was. én anders meerdere nachtjes over nadenken. Zou errug zonde zijn als je dit impulsief zou gaan doen en dan spijt van krijgt. Ook al groeit het er wel weer aan.

Er zijn zat gave korte kapsels ipv helemaal kaal.
quote:pearle schreef op 08 maart 2009 @ 11:06:

Ik snap het niet, het komt me over alsof je het helemaal niet doet alsof je het zelf leuk vind, maar omdat mannen dan niet meer dan je figuur kijken??

Opvallend is het zeker, vrouwelijk absoluut niet.

Zeker als je al een jongensachtig figuur hebt, zul je net een man zijn.Ik dacht presies hetzelfde.
quote:courageux schreef op 08 maart 2009 @ 03:28:

En lekker opvallend!

Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!

Persoonlijk denk ik dat mensen, en mannen in het bijzonder sneller naar lang haar kijken dan naar een kort geschoren koppie.

Dus als aandacht van mannen jouw beweegreden is, zou ik het zeker nog eens overdenken.

Ik peins er niet over om ooit zoiets te doen.

Kaal dan wel superkort haar komt op mij heel agressief over.
anoniem_41267 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 12:30
Reden: Woordje vergeten
% gewijzigd
Het kan wel mooi zijn, tenminste als je nog een mm haar laat staan vind ik. En dan nog, als je het zelf graag wil moet je het gewoon doen, 'mooi' is ook maar relatief.

Kylie had het noodgedwongen, maar ik vind het geweldig bij haar staan.

anoniem_58180 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 12:44
Reden: tweede foto was wat minder
% gewijzigd
Zou het ja ook niet aanraden, zeker niet om de redenen die je noemt. Naast de eerder genoemde negatieve bijverschijnselen (de reacties van andere mensen) is er nog eentje.,..dat mensen denken dat je lesbisch bent. Veel mensen schijnen toch te denken 'ultrakort haar = lesbo'. Kort haar kan idd mooi staan bij sommige mensen maar bij een hoop ook niet.
Ik zou het niet doen om de redenen die jij noemt.
...
Vergis je niet in hoe lang het duurt voor het teruggroeit van zo kort. Hoe het staat hangt ook af van de structuur van je haar, Kylie had hele fijne chemokrulletjes, dan valt zulk kort haar heel anders dan als je stijl (paarden-)haar hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven