kaal scheren?
zondag 8 maart 2009 om 03:28
hey mede-forummers....
Ik denk erover om me kaal te scheren...
Ja mijn hoofd wel te verstaan...
Het lijkt me weer eens wat anders...
En lekker opvallend!
Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!
Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
Ik denk erover om me kaal te scheren...
Ja mijn hoofd wel te verstaan...
Het lijkt me weer eens wat anders...
En lekker opvallend!
Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!
Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
zondag 8 maart 2009 om 07:17
zondag 8 maart 2009 om 09:12
Hier ook niet helemaal kaal, maar wel tondeuze standje heel erg kort. Een aantal keren met ingeschorgen figuurtjes. Inmiddels gebruik ik een iets minder kort standje, omdat het anders wel erg koud is. En omdat ik ietsje minder kort mooier vind. Wel tondeuze, maar niet meer zo dat je je schedel er doorheen ziet.
Bereid je voor op:
- soms ook afkeurende blikken (vooral oudere dames, moslima's)
- mensen die je voor een man aanzien (uiteraard ook afhankelijk van hoe je je verder kleedt, kennelijk kleed ik me nogal mannelijk)
- een koude kop (koop een warme muts)
- stukken minder blikken van mannen (die gaan toch voor lang haar?)
En mocht je op relatieplanet staan en daar ook een foto van je kale hoofd neerzetten, bereid je dan ook voor op voorstellen van heren die graag je hoofd komen scheren. En daar allerlei fantasieën bij krijgen.
Bereid je voor op:
- soms ook afkeurende blikken (vooral oudere dames, moslima's)
- mensen die je voor een man aanzien (uiteraard ook afhankelijk van hoe je je verder kleedt, kennelijk kleed ik me nogal mannelijk)
- een koude kop (koop een warme muts)
- stukken minder blikken van mannen (die gaan toch voor lang haar?)
En mocht je op relatieplanet staan en daar ook een foto van je kale hoofd neerzetten, bereid je dan ook voor op voorstellen van heren die graag je hoofd komen scheren. En daar allerlei fantasieën bij krijgen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 8 maart 2009 om 09:34
Bij sommige vrouwen kan het heel mooi staan vind ik, maar inderdaad zou ik ook niet voor glad-kaal gaan maar een paar millimeter laten staan. Maar je moet er, zoals hier al eerder gezegd, wel het hoofd voor hebben! Ik vond het bij Sinead O'Connor vroeger PRACHTIG - haar hoofd heeft er de goede vorm voor EN ze heeft van die enorme ogen. Spannend!! Ga je het doen???
zondag 8 maart 2009 om 09:52
quote:Lalein schreef op 08 maart 2009 @ 09:50:
Ik heb het een jaa of 5 geleden noodgedwongen gemillimeterd gehad, omdat de kapper mijn kapsel, dat al kort was, totaal verprutst was.
De term mannelijke lesbo uit t leger paste nog t beste bij wat de man voor elkaar gekregen had op mijn hoofd. Zijkanten weggeschoren (ja Lein, dat moet ik gewoon een beetje opscheren voor een overgang...), bovenop een lange laag zoals gabbertjes dat hadden (ja, meid, gewoon met wat gel rechtop zetten en dan heb je een uberhip kapsel...)
Thuis besloten mijn moeder en ik dat we t beter helemaal eraf konden halen Ik heb gejankt!
Ik kreeg veel geschrokken blikken en opmerkingen. Mensen dachten dat ik kanker had en aan de chemo was of dat ik lichtelijk de weg kwijt was/
Het stond uiteindelijk zeker niet verkeerd, maar ik zal het niet snel nog eens doen.
Ik heb het een jaa of 5 geleden noodgedwongen gemillimeterd gehad, omdat de kapper mijn kapsel, dat al kort was, totaal verprutst was.
De term mannelijke lesbo uit t leger paste nog t beste bij wat de man voor elkaar gekregen had op mijn hoofd. Zijkanten weggeschoren (ja Lein, dat moet ik gewoon een beetje opscheren voor een overgang...), bovenop een lange laag zoals gabbertjes dat hadden (ja, meid, gewoon met wat gel rechtop zetten en dan heb je een uberhip kapsel...)
Thuis besloten mijn moeder en ik dat we t beter helemaal eraf konden halen Ik heb gejankt!
Ik kreeg veel geschrokken blikken en opmerkingen. Mensen dachten dat ik kanker had en aan de chemo was of dat ik lichtelijk de weg kwijt was/
Het stond uiteindelijk zeker niet verkeerd, maar ik zal het niet snel nog eens doen.
zondag 8 maart 2009 om 09:56
zondag 8 maart 2009 om 11:06
zondag 8 maart 2009 om 11:13
zondag 8 maart 2009 om 12:09
zondag 8 maart 2009 om 12:22
quote:pearle schreef op 08 maart 2009 @ 11:06:
Ik snap het niet, het komt me over alsof je het helemaal niet doet alsof je het zelf leuk vind, maar omdat mannen dan niet meer dan je figuur kijken??
Opvallend is het zeker, vrouwelijk absoluut niet.
Zeker als je al een jongensachtig figuur hebt, zul je net een man zijn.Ik dacht presies hetzelfde.
Ik snap het niet, het komt me over alsof je het helemaal niet doet alsof je het zelf leuk vind, maar omdat mannen dan niet meer dan je figuur kijken??
Opvallend is het zeker, vrouwelijk absoluut niet.
Zeker als je al een jongensachtig figuur hebt, zul je net een man zijn.Ik dacht presies hetzelfde.
zondag 8 maart 2009 om 12:29
quote:courageux schreef op 08 maart 2009 @ 03:28:
En lekker opvallend!
Persoonlijk denk ik dat mensen, en mannen in het bijzonder sneller naar lang haar kijken dan naar een kort geschoren koppie.
Dus als aandacht van mannen jouw beweegreden is, zou ik het zeker nog eens overdenken.
Ik peins er niet over om ooit zoiets te doen.
Kaal dan wel superkort haar komt op mij heel agressief over.
En lekker opvallend!
Persoonlijk denk ik dat mensen, en mannen in het bijzonder sneller naar lang haar kijken dan naar een kort geschoren koppie.
Dus als aandacht van mannen jouw beweegreden is, zou ik het zeker nog eens overdenken.
Ik peins er niet over om ooit zoiets te doen.
Kaal dan wel superkort haar komt op mij heel agressief over.
anoniem_41267 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 12:30
Reden: Woordje vergeten
Reden: Woordje vergeten
% gewijzigd
zondag 8 maart 2009 om 12:43
Het kan wel mooi zijn, tenminste als je nog een mm haar laat staan vind ik. En dan nog, als je het zelf graag wil moet je het gewoon doen, 'mooi' is ook maar relatief.
Kylie had het noodgedwongen, maar ik vind het geweldig bij haar staan.
Kylie had het noodgedwongen, maar ik vind het geweldig bij haar staan.
anoniem_58180 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 12:44
Reden: tweede foto was wat minder
Reden: tweede foto was wat minder
% gewijzigd
zondag 8 maart 2009 om 13:10
Zou het ja ook niet aanraden, zeker niet om de redenen die je noemt. Naast de eerder genoemde negatieve bijverschijnselen (de reacties van andere mensen) is er nog eentje.,..dat mensen denken dat je lesbisch bent. Veel mensen schijnen toch te denken 'ultrakort haar = lesbo'. Kort haar kan idd mooi staan bij sommige mensen maar bij een hoop ook niet.