kaal scheren?
zondag 8 maart 2009 om 03:28
hey mede-forummers....
Ik denk erover om me kaal te scheren...
Ja mijn hoofd wel te verstaan...
Het lijkt me weer eens wat anders...
En lekker opvallend!
Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!
Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
En lekker opvallend!
Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!
zondag 8 maart 2009 om 15:40
quote:tonkje schreef op 08 maart 2009 @ 09:12:
Bereid je voor op:
- soms ook afkeurende blikken (vooral oudere dames, moslima's)
- mensen die je voor een man aanzien (uiteraard ook afhankelijk van hoe je je verder kleedt, kennelijk kleed ik me nogal mannelijk)
Haha, dat herken ik, ja! Ik heb heel mijn leven al kort haar (lees: iets langer dan stekeltjes) en hoe vaak ik niet ben aangesproken met "jongeman" of iets dergelijks
Ik maak er geen probleem van. Mijn figuur is inmiddels wat vrouwelijker en ik zou mezelf niet zijn met lang haar.
Denk dat het heel persoonlijk is of je het mooi vind of niet.
Bereid je voor op:
- soms ook afkeurende blikken (vooral oudere dames, moslima's)
- mensen die je voor een man aanzien (uiteraard ook afhankelijk van hoe je je verder kleedt, kennelijk kleed ik me nogal mannelijk)
Haha, dat herken ik, ja! Ik heb heel mijn leven al kort haar (lees: iets langer dan stekeltjes) en hoe vaak ik niet ben aangesproken met "jongeman" of iets dergelijks
Ik maak er geen probleem van. Mijn figuur is inmiddels wat vrouwelijker en ik zou mezelf niet zijn met lang haar.
Denk dat het heel persoonlijk is of je het mooi vind of niet.
zondag 8 maart 2009 om 16:41
Ik denk dat de redenen die jij noemt niet goed zijn om je hoofd kaal te scheren. Je wilt de aandacht afleiden van minder positieve punten van je lichaam, zo van ik straf mijzelf met iets wat nog veel minder mooi is, dan kijken ze daar naar. Dat noem ik destructief gedrag want daar zal je zelfvertrouwen ook niet van omhoog gaan! Eerder nog meer naar beneden. Probeer liever de aandacht te richten op de positieve punten van jezelf! Misschien een ander kapsel (niet kaal), andere kleding of make-up. Vraag daarbij advies aan een professional of vraag een goede kapper een kapsel te knippen wat hij goed bij je vindt passen. Een goede beha kan ook wonderen doen voor je houding en je buste.
zondag 8 maart 2009 om 22:16
hey courageux! (passende naam trouwens om dit te willen doen ) als je er zin in hebt zou ik zeggen: zeker doen! Tondeuze kort zal al een belevenis zijn (ik weet natuurlijk niet hoe lang jouw haar nu is) en als je dat al aandurft raad ik zeker aan om all the way te gaan en helemaal glad te doen. Is qua gevoel nog leuker, nog specialer en het verschil met tondeuze kort (zeker zonder opzetkammetje) is maar een dag of twee, drie. Dus als je zin hebt: zeker doen! Succes en hou ons op de hoogte van wat je beslist!
zondag 8 maart 2009 om 22:22
quote:curlygurly schreef op 08 maart 2009 @ 16:41:
Ik denk dat de redenen die jij noemt niet goed zijn om je hoofd kaal te scheren. Je wilt de aandacht afleiden van minder positieve punten van je lichaam, zo van ik straf mijzelf met iets wat nog veel minder mooi is, dan kijken ze daar naar. Dat noem ik destructief gedrag want daar zal je zelfvertrouwen ook niet van omhoog gaan! Eerder nog meer naar beneden. Probeer liever de aandacht te richten op de positieve punten van jezelf! Misschien een ander kapsel (niet kaal), andere kleding of make-up. Vraag daarbij advies aan een professional of vraag een goede kapper een kapsel te knippen wat hij goed bij je vindt passen. Een goede beha kan ook wonderen doen voor je houding en je buste.Hulde Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Ik denk dat de redenen die jij noemt niet goed zijn om je hoofd kaal te scheren. Je wilt de aandacht afleiden van minder positieve punten van je lichaam, zo van ik straf mijzelf met iets wat nog veel minder mooi is, dan kijken ze daar naar. Dat noem ik destructief gedrag want daar zal je zelfvertrouwen ook niet van omhoog gaan! Eerder nog meer naar beneden. Probeer liever de aandacht te richten op de positieve punten van jezelf! Misschien een ander kapsel (niet kaal), andere kleding of make-up. Vraag daarbij advies aan een professional of vraag een goede kapper een kapsel te knippen wat hij goed bij je vindt passen. Een goede beha kan ook wonderen doen voor je houding en je buste.Hulde Ik had het niet beter kunnen verwoorden
vrijdag 13 maart 2009 om 23:05
vrijdag 10 april 2009 om 07:29
quote:courageux schreef op 08 maart 2009 @ 03:28:
hey mede-forummers....
En lekker opvallend!
hio hio
nou hier eens een reaktie van een man,
er staat veel van dat mannen het niet mooi vinden nou ik vind het super als een vrouw dat durft het staat zo stoer mooi en netjes ik zeg wel niet glad kaal je moet wel wat haar laten staan dat is het mooist 3mm is een mooie stand
ik heb ervaring met dit soort kapsels bij dames dus als je meer wil weten laat me even een berichtje achter kunnen we er over praten \
ik heb genoeg voorbeelden en als je wil kan ik het je ok nog gratis knippen/scheren
groeten frederik
hey mede-forummers....
En lekker opvallend!
hio hio
nou hier eens een reaktie van een man,
er staat veel van dat mannen het niet mooi vinden nou ik vind het super als een vrouw dat durft het staat zo stoer mooi en netjes ik zeg wel niet glad kaal je moet wel wat haar laten staan dat is het mooist 3mm is een mooie stand
ik heb ervaring met dit soort kapsels bij dames dus als je meer wil weten laat me even een berichtje achter kunnen we er over praten \
ik heb genoeg voorbeelden en als je wil kan ik het je ok nog gratis knippen/scheren
groeten frederik
woensdag 10 februari 2010 om 19:50
Volgens mij heb je wel gelijk, sinds ik hyves heb met foto stromen de vreemde reacties binnen.
Is het zo bijzonder?
Ik weet niet beter of ik heb dit haar al van af middelbare school.
Onze wereld heeft vreemde kostgangers Haha
quote:Mamasaar schreef op 08 maart 2009 @ 09:12:
Zeg Courrtje,
Laat dat scheren maar mooi! Dat heb jij helemaal niet nodig
Jij bent een hartstikke mooie meid, heb ik je al eens eerder gezegd.
Zal ik je anders binnenkort eens helpen om te kijken wat jou wel zou staan?
Is het zo bijzonder?
quote:Mamasaar schreef op 08 maart 2009 @ 09:12:
Zeg Courrtje,
Laat dat scheren maar mooi! Dat heb jij helemaal niet nodig
Jij bent een hartstikke mooie meid, heb ik je al eens eerder gezegd.
Zal ik je anders binnenkort eens helpen om te kijken wat jou wel zou staan?
vrijdag 12 februari 2010 om 10:02
zaterdag 13 februari 2010 om 16:26
ja dat is goed, alleen is het nu erg kort.quote:rianepanne schreef op 10 februari 2010 @ 19:50:
Volgens mij heb je wel gelijk, sinds ik hyves heb met foto stromen de vreemde reacties binnen.
Is het zo bijzonder?
[...]
Is het zo bijzonder?
[...]