Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze jurk?

11-02-2013 22:49 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een bruiloft in april? Het is best wel informeel. En wat voor jasje/vestje zou er eventueel bij kunnen als het koud zou zijn?
Welke jurk?
Ik zie geen jurk hoor :p
Foto?
die jurk kan prima!
Nee. Dat rood in combinatie met het paars zou nog kunnen, maar dat gouden randje maakt 'm echt veel te ordinair.
Anders doe je een panty nog onder je jurk, denk wel dat het leuk staat.

Niemand ziet de foto?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ook in april kan het nog fris zijn.
Ik zou de jurk zelf niet dragen, maar als jij je er lekker in voelt is het oke toch? Ik vind dat gouden ranje juist wel leuk.
Ik krijg een beetje "de kleren van de keizer" gevoel. We doen allemaal maar of we het plaatje kunnen zien, omdat we niet die ene persoon willen zijn die het plaatje niet kan zien
Ik zie ook geen jurk? (Forum mobiel)

Heb je een link anders?
Haha oeps! Daar ging iets mis. Hier de link:

http://www.wehkamp.nl/dam ... &F=1,2,19,6,17&PI=24&SM=0
Modelletje 'blote kont- koppel- en speer'?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind deze jurk (met panty's) best wel bloot voor april. Met een legging, zoals op het plaatje, zou ik sowieso niet doen.
Ja het kan wel hoor! ik vind het eerlijk gezegd wel meer op een kerstjurkje lijken.
Ik vind hem vooral zwart voor een bruiloft.

(en een beetje koud)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zou nooit in het zwart naar een bruiloft gaan...
Dit is meer een kerstjurk. Of neem je die andere kleur?
quote:Summerdance schreef op 11 februari 2013 @ 23:03:

Ik vind hem vooral zwart voor een bruiloft.

(en een beetje koud)En in die andere kleur?
Mooie jurk! Denk wel dat hij veel te koud zal zijn, gezien het NL'se klimaat:-p. Misschien een blazer jasje er overheen?
Ha, ik kreeg de melding: 108 bezoekers bekijken deze pagina. Als je het jurkje nog wil TO zou ik em maar snel bestellen, voordat meer mensen op viva denken: wat een leuk jurkje.
Nu al 140. Als het bleke roze je goed staat, lijkt me die kleur meer geschikt voor het voorjaar.
Misschien kunnen de 100 mensen die wel meelezen, maar niet/nooit meeschrijven ook een duit in het zakje doen?
Goh, ik ben me er wel van bewust dat er altijd veel meelezers zijn, maar zo veel had ik niet gedacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven