Kan deze jurk?
maandag 11 februari 2013 om 23:33
quote:winkelfanaat schreef op 11 februari 2013 @ 23:23:
[...]
Zo zeg dat is wel leuk! Ben je binnen nu?
Neu, hij speelt in vele reclames van diverse bedrijven en in 3 films. Maar is geen vet pot. Wehkamp heel heel vaak gedaan, erg leuk bij hun in Zwolle.
Hij wil daar meestal niet mee terug.
Hier ook eentje van Wehkamp.
Nou ja en nog heel veel meer.
Oja deze reclame voor hun van een katten/hondenkussen vond hij leuk om te doen;
[...]
Zo zeg dat is wel leuk! Ben je binnen nu?
Neu, hij speelt in vele reclames van diverse bedrijven en in 3 films. Maar is geen vet pot. Wehkamp heel heel vaak gedaan, erg leuk bij hun in Zwolle.
Hij wil daar meestal niet mee terug.
Hier ook eentje van Wehkamp.
Nou ja en nog heel veel meer.
Oja deze reclame voor hun van een katten/hondenkussen vond hij leuk om te doen;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 11 februari 2013 om 23:39
TO, succes dan met het zoeken naar een andere jurk
MV, leuk! Foto's van de trotse kattenbezitster .
Werken ze met jouw kat omdat hij zo goed luistert naar wat hij moet doen? Dat lijkt me altijd het lastige om 'uit te leggen' aan een dier dat meedoet. Zitten op een kussen is nog tot daar aan toe, maar op een bepaalde manier reageren lijkt me lastig?
Werken ze met jouw kat omdat hij zo goed luistert naar wat hij moet doen? Dat lijkt me altijd het lastige om 'uit te leggen' aan een dier dat meedoet. Zitten op een kussen is nog tot daar aan toe, maar op een bepaalde manier reageren lijkt me lastig?
maandag 11 februari 2013 om 23:51
quote:aaaanne schreef op 11 februari 2013 @ 23:39:
Ja hij heeft hele hele moeilijke opdrachten gehad.
Gelukkig zijn de opdrachten die ik heb aangenomen goed gegaan. Maar niet alles neem ik aan.
Ja hij heeft hele hele moeilijke opdrachten gehad.
Gelukkig zijn de opdrachten die ik heb aangenomen goed gegaan. Maar niet alles neem ik aan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 12 februari 2013 om 00:17
Ik vind t eerlijk gezegd niet zo'n mooi jurkje. Zwart niet en roze ook niet.
Maargoed dat maakt niet uit, als jij m leuk vindt dan is dat belangrijker
Al tweehonderdnogwat kijkers op die site zag ik Die mensen van wehkamp zullen zich vast achter de oren krabben waar dat allemaal vandaan komt zo ineens.
Maargoed dat maakt niet uit, als jij m leuk vindt dan is dat belangrijker
Al tweehonderdnogwat kijkers op die site zag ik Die mensen van wehkamp zullen zich vast achter de oren krabben waar dat allemaal vandaan komt zo ineens.
dinsdag 12 februari 2013 om 09:13
quote:Nouschi schreef op 12 februari 2013 @ 08:06:
Even aan junior vragen of er een stuk afgesplitst kan worden naar thuis
Sorry , ik liet mij even gaan.
Zal nu ontopic reageren. Ik ben gek op zwarte kleding maar ik vind het helemaal niets het jurkje. Zeker niet voor een bruiloft.
Even aan junior vragen of er een stuk afgesplitst kan worden naar thuis
Zal nu ontopic reageren. Ik ben gek op zwarte kleding maar ik vind het helemaal niets het jurkje. Zeker niet voor een bruiloft.
dinsdag 12 februari 2013 om 10:27
Jajaja, ik ben één van die 256 meelezers, maar moest toch eerst bijlezen .
Mijn smaak is het niet, maar het kan wel. Het model draagt wel heel dikke panty´s, dat zou ik dan weer niet doen. En ik zou net niet gaan voor het roze, tenzij je zelf donker bent (lees; getinte Nederlandse of helemaal geen Nederlandse), want als je huid licht is, is het van veraf net alsof je helemaal niks aanhebt. Toevallig laatst iemand zien rondlopen in die kleur broek, nou... het was niet echt een succes zeg maar.
Mijn smaak is het niet, maar het kan wel. Het model draagt wel heel dikke panty´s, dat zou ik dan weer niet doen. En ik zou net niet gaan voor het roze, tenzij je zelf donker bent (lees; getinte Nederlandse of helemaal geen Nederlandse), want als je huid licht is, is het van veraf net alsof je helemaal niks aanhebt. Toevallig laatst iemand zien rondlopen in die kleur broek, nou... het was niet echt een succes zeg maar.
dinsdag 12 februari 2013 om 10:32
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2013 @ 09:13:
[...]
Zal nu ontopic reageren. Ik ben gek op zwarte kleding maar ik vind het helemaal niets het jurkje. Zeker niet voor een bruiloft.Ik vind de kat van Mylene leuk! Mylene kan je niet een appart topic openen over jouw beroemde kat?
[...]
Zal nu ontopic reageren. Ik ben gek op zwarte kleding maar ik vind het helemaal niets het jurkje. Zeker niet voor een bruiloft.Ik vind de kat van Mylene leuk! Mylene kan je niet een appart topic openen over jouw beroemde kat?