Mode & Beauty alle pijlers

Kapsel

31-05-2011 19:53 13 berichten
hey Allemaal,

ik wil weer eens wat anders met me haar. ik ben van mezelf Donker bruin en wil eigelijk me hele leven al een keer blond zijn. nu zit ik dus op het punt om het tedoen maar heb nog een paar vraagjes

- welke kleur blond zou je aanbevelen omdat mijn haar al erg donker is

- gaat je haar der niet enorm dood van

-hoevaak moet ik weer opnieuw laten bijwerken om uitgroei teverkomen ongeveer?

ik zie namelijk best veel mensen om me heen die van donker naar blond zijn gegaan zonder probelemen
Alle reacties Link kopieren
ik weet alleen hoe vaakj je bij moet kleuren; ongeveer iedere 6 weke.

En de kleur, daar weet je kapper wel raad mee. Zij weten wel wat al dan niet staat.
Ik zou een kapper zoeken en daar advies vragen. Zij kunnen je haar bekijken en zien wat de beste kleur is.

Verder kun je misschien het beste starten met blonde lokken? Die hoef je minder vaak bij te kleuren qua uitgroei. Dat gaat natuurlijker. Als je echt hoogblond gaat doen, dan zit je denk ik o de 6 weken bij te kleuren.
Ik heb mijn haar rood laten verven.. Zat in hetzelfde schuitje als jij..

Ik ben erg blij met mijn nieuwe kleur.. Hij is niet té heftig.. maar toch beduidend anders!

(zoekt fototje)
*weg*

Vooral in de zon is mijn haar erg fel rood/paarsig.. Ik zat laatst in het park met los haar en mijn vriendinnen herkenden me niet ..

Waarom ik zo door ga over rood rood rood? Omdat ik erg goed snap dat je iets anders wil.. Maar misschien dat je deze optie nog niet bedacht had :-) . Ik ben zelf geen fan van blond haar bij donkere vrouwen.. Of je moet voor "Christina Millian" blond gaan.. Dat staat opzich nog wel..

Overigens is mijn haar eerst ontkleurd..Daar was NIETS van te zien! De eerste keer roodverven pakte dus ook niet.. Uiteindelijk ben ik geverfd met verf dat slechts bedoeld is voor highlights.. B-red of zoiets.. Het heeft er 2x zo lang in gezeten mét hitte.....

Volgens Fashionvictim is donker haar goed blond te krijgen door het te verven met blondehighlight-verf..

Succes!
Je haar is al dood, maar het is wel vreselijk slecht voor je haar. Heel goed verzorgen daarna met maskertjes enzo dus!
Geweldige kleur, Persephone
Anders doe je er eerst blonde plukken door - even vragen aan de kapper wat kan...

dat is sowieso beter voor je haar, dan dat je alles kleurt.
ik heb nu al blonde plukjes
quote:carenza schreef op 31 mei 2011 @ 20:21:

Geweldige kleur, Persephone Thankyouuuu .. Ben er nog steeds errug blij mee!
ow dat zei je er niet bij toch. en hoe staat dat al nu dan?
Haha sorry even oftopic maar ik herkende je TO aan je schrijfstijl ; je hebt net dat topic geopend over eten , onee , seks...

Maar even over haar , ik heb alle kleuren van de regenboog gehad en alle maten , ik bedoel van kort naar lang en andersom maar blond ben ik nog nooit geweest.

Dus ik kan je niet helpen....sorry!
[quote]lautjje16 schreef op 31 mei 2011 @ 19:53:

hey Allemaal,

ik wil weer eens wat anders met me haar. /quote]

Als je in de toekomst nooooooooooooit meer 'me' schrijft heb ik misschien nog wel tips voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven