Mode & Beauty alle pijlers

Kapsters in de zaal?

19-07-2016 15:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan alle kapsters...

Wat is nou echt een goed middel tegen droog haar? Bij de kapper proberen ze je natuurlijk altijd iets te verkopen, wat ik wel begrijp, maar die producten zijn heel duur.

Wat is een goedkoop/ goedkoper middel tegen droog haar? Dan bedoel ik bijvoorbeeld olie of mousse. En welke shampoo is goed?
Pure arganolie
kokosolie masker 1x per week.

(de echte onbewerkte, verkrijgbaar bij o.a. De Tuinen).

3 eetlepels opwarmen (tot het vloeibaar wordt) en op je hoofdhuid en haar smeren. Nacht laten intrekken en 's ochtend weer uitwassen.
Dankjewel. Ik ga het uitproberen. Heb zulk droog haar!
Kan ook met doodgewone olijfolie hoor, dat nachtje in laten trekken.
niet te vaak je haren wassen. kort 1x wassen met weinig shampoo en met koud water naspoelen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
ik word juist droog van dit soort topics, want er waren er zo weinig weetje
Lorem Ipsum
Ik denk zorgen dat de haarschubben strak over het haar blijven liggen zodat ze het haar tegen uitdroging beschermen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
jojoba olie

argan vind ik te dik
Ik maak altijd een smeerseltje van arachideolie en Dreft.
Van die argan olie en kokos olie krijg je enkel glibber haar oke het is niet meer droog ,maar daarna zit het ook niet meer voor een meter.
Ik doe zelf de kappersopleiding, zelf heb ik krullen en dus soms last van pluisjes.

Niet tevaak wassen! Het mag best even vet blijven, hoe vies je dat ook vind, het is wel stukken beter.

Wat ik meestal doe is na het douchen op handdoekdroog haar een kleine hoeveelheid pure argan olie aanbrengen (alleen in de lengtes en punten! niet op hoofdhuid want dan ziet het er gelijk weer vet uit. En ook niet teveel, dan gaat het aan elkaar plakken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!!
Zelf gebruik ik BIOSILK THERAPIE . werkt fantastische !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven