Mode & Beauty alle pijlers

Kapusjon verkleinen, is dat mogelijk?

17-11-2010 22:50 9 berichten
Ik heb laatst een jas gepast en hij was echt in alle opzichten perfect, maarrrr de kapusjon trekt heel veel aandacht ( van de zijkant steekt het zover naar achteren ). En de bontkraag is zo breed. Kan een kleermaker de kapusjon verkleinen en de bontkraag ( is nep hoor ) versmallen?
Alle reacties Link kopieren
Een kleermaker kan dat zeker,zelf proberen bij zo'n perfecte jas zou ik niet proberen geloof ik.

Maar ik vind een kleermaker wel weer duur! Moet die jas wel waard zijn .(ik heb eens een binnenzak in een jas laten maken en had beter een andere kunnen kopen.)
google eens op 'capuchon verkleinen'...
Het is capuchon.

Ik denk dat een kleermaker dat wel kan, maar dat het inderdaad duur is.
excuses capuchon. Maar is het ook mogelijk de bontkraag te versmallen?
Als je genoeg betaald zal er vast wel een (turkse) kleermaker te vinden zijn die bereid is om de schaar in de bontkraag te zetten, maar ik zou me ernstig afvragen of het het waard is. Heb je een lastige grote maat en is dit de enige jas die je goed past/staat, dan zou ik misschien de moeite nemen, maar anders, jassen zat toch?
quote:moonlight schreef op 17 november 2010 @ 22:50:

Ik heb laatst een jas gepast en hij was echt in alle opzichten perfect, maarrrr de kapusjon trekt heel veel aandacht ( van de zijkant steekt het zover naar achteren ). En de bontkraag is zo breed. Kan een kleermaker de kapusjon verkleinen en de bontkraag ( is nep hoor ) versmallen?ik heb ook zo'n jas gekocht bij Vera Moda. De kapachon kan ik niet op doen, waait gelijk af ,want er zit geen touwtje o.i.d. Een grote show-kapachon is het eigenlijk . Ik zit nu ook te kijken of ik iets kan bedenken...
Katie, ook dat ding van jou is gewoon een capuchon hoor

Gewoon even bij het Turkse naaiatelier langs om te informeren zou ik zeggen.
Ja, is laat ,ik ga slapen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven