Kapusjon verkleinen, is dat mogelijk?
woensdag 17 november 2010 om 22:50
woensdag 17 november 2010 om 22:54
woensdag 17 november 2010 om 23:14
Als je genoeg betaald zal er vast wel een (turkse) kleermaker te vinden zijn die bereid is om de schaar in de bontkraag te zetten, maar ik zou me ernstig afvragen of het het waard is. Heb je een lastige grote maat en is dit de enige jas die je goed past/staat, dan zou ik misschien de moeite nemen, maar anders, jassen zat toch?
woensdag 17 november 2010 om 23:22
quote:moonlight schreef op 17 november 2010 @ 22:50:
Ik heb laatst een jas gepast en hij was echt in alle opzichten perfect, maarrrr de kapusjon trekt heel veel aandacht ( van de zijkant steekt het zover naar achteren ). En de bontkraag is zo breed. Kan een kleermaker de kapusjon verkleinen en de bontkraag ( is nep hoor ) versmallen?ik heb ook zo'n jas gekocht bij Vera Moda. De kapachon kan ik niet op doen, waait gelijk af ,want er zit geen touwtje o.i.d. Een grote show-kapachon is het eigenlijk . Ik zit nu ook te kijken of ik iets kan bedenken...
Ik heb laatst een jas gepast en hij was echt in alle opzichten perfect, maarrrr de kapusjon trekt heel veel aandacht ( van de zijkant steekt het zover naar achteren ). En de bontkraag is zo breed. Kan een kleermaker de kapusjon verkleinen en de bontkraag ( is nep hoor ) versmallen?ik heb ook zo'n jas gekocht bij Vera Moda. De kapachon kan ik niet op doen, waait gelijk af ,want er zit geen touwtje o.i.d. Een grote show-kapachon is het eigenlijk . Ik zit nu ook te kijken of ik iets kan bedenken...