Kerastase producten
woensdag 3 februari 2010 om 11:07
Omdat ik momenteel een geirriteerde hoofdhuid heb, heb ik shampoo v. Keratase speciaal voor de hoofdhuid. Op aanraden v.d kapper. Ik kreeg eerst proefflesjes en potjes mee voordat ik de shampoo kocht.
Mijn haar is nu veel minder snel vet! Ook de creme en het masker voor verzorging na het wassen zijn fijn en je haar ziet er mooier door uit. (Onlangs heb ik ook Biosilk besteld en dat ga ik ook nog uitproberen dwz. zien hoe dit op termijn gaat worden voor mijn haar)
Mijn haar is nu veel minder snel vet! Ook de creme en het masker voor verzorging na het wassen zijn fijn en je haar ziet er mooier door uit. (Onlangs heb ik ook Biosilk besteld en dat ga ik ook nog uitproberen dwz. zien hoe dit op termijn gaat worden voor mijn haar)
woensdag 3 februari 2010 om 11:16
Oewww, ja!! Ik ben gek op Kerastase. Ik vond het altijd zo lekker ruiken bij de kapper! Ik krijg bij mijn kapper elk jaar voor m'n verjaardag een shampoo. Echt super tof Ik heb een shampoo voor krullend haar en hij werkt echt heel goed. M'n haar wordt niet zwaar en het krijgt glans en ruikt heerlijk. Ik doe echt heel erg lang met zo'n fles, omdat ik merk dat ik m'n haar minder vaak hoef te wassen als ik het gebruik.
Ik heb zelf ook nog een creme gekocht die heet 'oleo-curl'. Het is een soort creme met olie erin en hij maakt m'n krullen echt heel lekker zacht.
Kan echt nooit meer zonder deze twee spulletjes
Ik heb zelf ook nog een creme gekocht die heet 'oleo-curl'. Het is een soort creme met olie erin en hij maakt m'n krullen echt heel lekker zacht.
Kan echt nooit meer zonder deze twee spulletjes
woensdag 3 februari 2010 om 14:18
ik vind het bij de kapper heerlijk, vriend zweert erbij. Dus een giga fles aangeschaf (1000ml, ideaal op zich, van de gevoelige hoofdhuid lijn). Mijn haar werd er echter heel touwerig van. Heb ook een keer de droog haar lijn gehad, en daar werd mijn haar weer heel snel vet van. Dus, voor mij gewoon Swarzkopf of L'Oreal.