Kinky kleding - Amsterdam
dinsdag 19 juni 2012 om 15:25
dinsdag 19 juni 2012 om 15:27
dinsdag 19 juni 2012 om 15:49
dinsdag 19 juni 2012 om 16:06
dinsdag 19 juni 2012 om 16:09
dinsdag 19 juni 2012 om 16:19
quote:darkrainbow schreef op 19 juni 2012 @ 16:08:
Dan denk ik persoonlijk dat Diablo meer kinki kleding heeft.
vind local fanatik leuk, maar niet echt kinki, vrij mainstream alto. Bij diablo verkopen ze ook corsetten, lak en als je into schoolmeisjes bent, lolita jurkjes.
Hmmm.. de winkel waar ik was had ook corsetten, lak en dat soort meuk. De streetview van de Nieuwe Hooghstraat is van 2008 en dus niet meer actueel, Diabolo zit daar pas sinds april dit jaar. Wel de website van Diabolo gevonden.
http://www.diabolo-shop.nl/Index2.html
Als je vanaf de Jodenbreestraat komt, zit Diabolo links en die 2 winkels waar ik het over had, aan de rechterkant.
Ik zeg: gewoon naar de Nieuwe Hooghstraat!
Dan denk ik persoonlijk dat Diablo meer kinki kleding heeft.
vind local fanatik leuk, maar niet echt kinki, vrij mainstream alto. Bij diablo verkopen ze ook corsetten, lak en als je into schoolmeisjes bent, lolita jurkjes.
Hmmm.. de winkel waar ik was had ook corsetten, lak en dat soort meuk. De streetview van de Nieuwe Hooghstraat is van 2008 en dus niet meer actueel, Diabolo zit daar pas sinds april dit jaar. Wel de website van Diabolo gevonden.
http://www.diabolo-shop.nl/Index2.html
Als je vanaf de Jodenbreestraat komt, zit Diabolo links en die 2 winkels waar ik het over had, aan de rechterkant.
Ik zeg: gewoon naar de Nieuwe Hooghstraat!
dinsdag 19 juni 2012 om 16:20
quote:maenade schreef op 19 juni 2012 @ 16:15:
Demask heeft de wat meer hardcore spullen (voor de serieuze BDSM-er, zal ik maar zeggen). Als je daarnaar op zoek bent zit je daar helemaal goed. Ze hebben ook mooie korsetten en uitgaanskleding, alleen niet goedkoop.Van dat soort winkels zitten er een paar in de Warmoesstraat.
Demask heeft de wat meer hardcore spullen (voor de serieuze BDSM-er, zal ik maar zeggen). Als je daarnaar op zoek bent zit je daar helemaal goed. Ze hebben ook mooie korsetten en uitgaanskleding, alleen niet goedkoop.Van dat soort winkels zitten er een paar in de Warmoesstraat.
dinsdag 19 juni 2012 om 20:21
Die Astrid beweerde dat mijn maat niet leverbaar zou zijn. Dikke stierenpoep, want bij Erochique heb ik regelmatig leuke stretchlakjurkjes gekocht. Zelfs mijn schoonzusje scoort goed bij Erochique en zij weegt 108 kilo, dat is 24 meer dan ik. Verder had Astrid wel een leuk assortiment. Toen ik dit topic opende kwam ik daar net vandaan. Ik ga morgen nog even kijken bij jullie adresjes, vanmiddag ben ik o.a. de Haarlemmerdijk afgelopen en heb fijne bronskleurige slippers gescoord.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"