Mode & Beauty alle pijlers

Kinky kleding - Amsterdam

19-06-2012 15:25 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft adresjes voor me ? Liefst met adres + huisnummer ivm primitieve telefoon. Christine en Beate weet ik al, ik zoek de apartere adresjes. PS grotere maten in de collectie is fijn. 44 - 46
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 19 juni 2012 @ 15:25:

Wie heeft adresjes voor me ? Liefst met adres + huisnummer ivm primitieve telefoon. Christine en Beate weet ik al, ik zoek de apartere adresjes. PS grotere maten in de collectie is fijn. 44 - 46Google eens op kinkykleding en Amsterdam.
Ik denk niet dat ze in Amsterdam kinky kleding verkopen...;)
probeer absolute danny eens.

als je googled vind je hun webshop en adres
Had een winkel in mn hoofd, waar ik je zo de weg naar kan wijzen, maar geen idee welke straat dat moest wezen. Heb gestreetviewd, blijkt het een alternatieve/gothic winkel. Valt dat ook onder kinky? Laat maar weten, dan geef ik je de adres gegevens.
@origami bedoel je diablo? die zit tegenwoordig in de nieuwe hoogstraat
quote:darkrainbow schreef op 19 juni 2012 @ 16:03:

@origami bedoel je diablo? die zit tegenwoordig in de nieuwe hoogstraatIk bedoel Camouflage/Local fanatic (zitten er 2), maar inderdaad ook dezelfde straat Zou maar zo kunnen dat het dezelfde is.
Dan denk ik persoonlijk dat Diablo meer kinki kleding heeft.

vind local fanatik leuk, maar niet echt kinki, vrij mainstream alto. Bij diablo verkopen ze ook corsetten, lak en als je into schoolmeisjes bent, lolita jurkjes.
Alvast bedankt voor de reacties. Zit momenteel in Amsterdam met een simpele telefoon, en namen om op te googelen zijn dus praktisch. Gothic is ook leuk, en stretchlak met uitwaaierend rokje ook.
diablo en absolute danny zitten vrij vlak bij elkaar trouwens. sowieso vind je in de buurt van absolute danny wel meer winkels.
Demask heeft de wat meer hardcore spullen (voor de serieuze BDSM-er, zal ik maar zeggen). Als je daarnaar op zoek bent zit je daar helemaal goed. Ze hebben ook mooie korsetten en uitgaanskleding, alleen niet goedkoop.
quote:darkrainbow schreef op 19 juni 2012 @ 16:08:

Dan denk ik persoonlijk dat Diablo meer kinki kleding heeft.

vind local fanatik leuk, maar niet echt kinki, vrij mainstream alto. Bij diablo verkopen ze ook corsetten, lak en als je into schoolmeisjes bent, lolita jurkjes.

Hmmm.. de winkel waar ik was had ook corsetten, lak en dat soort meuk. De streetview van de Nieuwe Hooghstraat is van 2008 en dus niet meer actueel, Diabolo zit daar pas sinds april dit jaar. Wel de website van Diabolo gevonden.

http://www.diabolo-shop.nl/Index2.html

Als je vanaf de Jodenbreestraat komt, zit Diabolo links en die 2 winkels waar ik het over had, aan de rechterkant.

Ik zeg: gewoon naar de Nieuwe Hooghstraat!
quote:maenade schreef op 19 juni 2012 @ 16:15:

Demask heeft de wat meer hardcore spullen (voor de serieuze BDSM-er, zal ik maar zeggen). Als je daarnaar op zoek bent zit je daar helemaal goed. Ze hebben ook mooie korsetten en uitgaanskleding, alleen niet goedkoop.Van dat soort winkels zitten er een paar in de Warmoesstraat.
Mr. B als je ook nog wat voor een man zoekt. Zit in de Warmoesstraat.
Op het Waterlooplein zat jaren een leuk gothicwinkeltje.
quote:tess97 schreef op 19 juni 2012 @ 19:54:

Op het Waterlooplein zat jaren een leuk gothicwinkeltje.De kraam Astrid? Die zit er nog steeds, erg leuk idd
Die Astrid beweerde dat mijn maat niet leverbaar zou zijn. Dikke stierenpoep, want bij Erochique heb ik regelmatig leuke stretchlakjurkjes gekocht. Zelfs mijn schoonzusje scoort goed bij Erochique en zij weegt 108 kilo, dat is 24 meer dan ik. Verder had Astrid wel een leuk assortiment. Toen ik dit topic opende kwam ik daar net vandaan. Ik ga morgen nog even kijken bij jullie adresjes, vanmiddag ben ik o.a. de Haarlemmerdijk afgelopen en heb fijne bronskleurige slippers gescoord.
dat is wel stom van Astrid.

Heb een vrij standaard maat, dus daar geen ervaring mee.

Heb je wel nog kunnen slagen?
quote:secondhandsuus schreef op 19 juni 2012 @ 15:29:

Ik denk niet dat ze in Amsterdam kinky kleding verkopen...;)Er was of is een zaak die Diablo of iets wat daar op lijkt. Ze verkopen er naast punk, gothic ook kinkykleding.
Ik was woensdag zo gaar na mijn examens dat ik linea recta naar huis ben gegaan. Het sjopt ook niet lekker met een zware koffer op sleeptouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven