Mode & Beauty alle pijlers

kleding avondgast

14-11-2013 17:25 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een van de tig al reeds geopende topics... maar ik heb tips e.d. nodig

Half december heb ik een bruiloft. Ik ben avondgast en ben dus opzoek naar leuke en geschikte kleding. Tips e.d.?
Jurkje voor jou en je partner een pak. Voilá

iets netjes, gezelligs , hips of deftigs; iets wat je niet naar je werk draagt of naar de bakker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.stylefruits.nl ... it-koude-stapavond/o48887

Een blouse en een broek ( geen jeans ) kan ook.
http://www.stylefruits.nl/casual-outfit ... fst/o49727

Leuk jurkje
http://www.stylefruits.nl/outfits/feestelijke-outfits

Misschien doe je hier goede ideeën op.
quote:beelicious schreef op 14 november 2013 @ 17:27:

Jurkje voor jou en je partner een pak. VoiláSerieus een pak voor de man? Is dat niet overdreven? Bij de bruiloften waar ik geweest ben waren de daggast-mannen wel in pak, maar bij de avondgasten bijna niemand.

Hier is op de meeste bruiloften niks mis mee, denk ik.
Dat verschilt per bruiloft. Bij de ene bruiloft vindt men het prettig als je wat formeler gekleed bent, bij de andere bruiloft vindt men het ook wel prima als je bij wijze van spreken gewoon in je ouwe spijkerbroek en een fleecetrui binnen komt zetten. Ik zou gewoon even informeren bij de ceremoniemeester.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
als je maar geen wit of creme draagt, daar hebben bruiden een hekel aan
quote:pejeka schreef op 14 november 2013 @ 17:46:

Dat verschilt per bruiloft. Bij de ene bruiloft vindt men het prettig als je wat formeler gekleed bent, bij de andere bruiloft vindt men het ook wel prima als je bij wijze van spreken gewoon in je ouwe spijkerbroek en een fleecetrui binnen komt zetten. Ik zou gewoon even informeren bij de ceremoniemeester.Precies, maar de uitnodiging/de locatie geeft meestal ook wel een idee. Is het in de kantine van voetbalclub de Weilandse Boys of op landgoed Kleijn Fortuin etc.
Het ligt een beetje aan de locatie. Word er een feest gegeven in een kasteel of een andere luxe locatie, dan zou ik er zelf ook voor kiezen om me wat formeler te kleden. Blijfgewoonbianca heeft daar hele leuke voorbeelden van gegeven.

Word het feest gegeven in de plaatselijke buurtkroeg dan vind ik dat weer geheel overbodig. Maar ook dan zou ik weer zorgen dat ik wel net wat extra 'uitpak' dan een avondje stappen.

Maar ik denk dat je altijd iets aan moet trekken waar je je zelf lekker in voelt. De hele avond aan een jurkje zitten trekken omdat je dat helemaal niet gewend bent is het natuurlijk ook niet helemaal
Staat er niks op de uitnodiging? Wat voor type mensen zijn het? Balck tie is nogal een verschil met gewoon een gezellig feestje.
Computer says nooooo
quote:borderwalk schreef op 14 november 2013 @ 18:17

landgoed Kleijn Fortuin etc.Zeg, ik weet helemaal niets over een bruiloft op ons terrein hoor!
Thnx allen!

Het is bij een kasteel, dus wat formeler is wel het mooiste. Het zijn twee jonge mensen, oud klasgenootje, die trouwen.

Het lastige is dat het winter is en ik ook weer niet te licht of te donker wilt.

Bianca, dank je wel! Ik heb al heel veel op stylefruits rond gekeken en zie soms te veel leuke dingen haha.

Misschien zoiets?

Jurk
quote:stefanieeee schreef op 14 november 2013 @ 20:06:

Misschien zoiets?

JurkLeuk.
Ik vind het heel lastig. Ik heb een klein beetje een buikje, die ben ik eraf aan t trainen haha maar of dat voor die tijd lukt... Het is echt minimaal hoor maar een hele strakke jurk vind ik dan niet mooi
quote:stefanieeee schreef op 14 november 2013 @ 20:11:

Ik vind het heel lastig. Ik heb een klein beetje een buikje, die ben ik eraf aan t trainen haha maar of dat voor die tijd lukt... Het is echt minimaal hoor maar een hele strakke jurk vind ik dan niet mooi

Koop zo'n corrigerende onderbroek. Scheelt vaak net een rolletje, of 1, 2 cm buik.

grote onderbroeken
Haha ja dat zei m'n zus net ook haha.

Ik ga deze eens bestellen en ga jouw outfits voor de zeker heid ook nog even bespeuren want er staan hele leuke bij
Stefanieee bij de h&m hebben ze goeie. Niet te duur fijne kwaliteit in huidskleur en zwart.

Je outfit ziet er leuk uit!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven