Mode & Beauty alle pijlers

Kleding bij klant-event

21-08-2015 09:52 9 berichten
In navolging van het andere topic over zakelijke kleding waar ik super goede tips heb gezien, heb ik ook een vraag:

In mijn nieuwe functie als HR- en trainingscoördinator ben ik uitgenodigd op een klanten-event van een opleidingsinstituut waar we mee samenwerken.

De locatie is een soort paviljoen aan een Maasplas waar ze ook aan zo'n kabel kunnen waterskiën.

Het programma: wandeling met proeverijen uit de natuur, aperitief met hapjes en bbq.

Wat zouden jullie aantrekken?
Met wandeling en bbq zou ik makkelijke kleding (platte schoenen) aantrekken en ook makkelijke, maar redelijk nette kleding.

Zoiets, en dan misschien met een donkere broek:

Of zoiets maar dan met makkelijkere schoenen:

Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor "klassiek casual" gaan. En inderdaad nette schoenen met een lage hak in verband met de wandeling e.d. (Neem aan dat die "wandeling" geen hike is door ruw terrein).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Of zoiets, maar dan zou ik weer niet voor all stars kiezen, maar voor een enkellaars ofzo:

Dus in dit geval kan een jeans voor jullie wel?

Ps: ik ben 42 jaar, all-stars vind ik dus zowiezo niet echt meer kunnen.

Aangezien ik heel graag hoge hakken draag, dacht ik op platte schoenen te gaan maar nadien mijn hakken aan te trekken.
Bij mij (ambtelijke omgeving) dragen ook vrouwen van 40+ sneakers en all stars. Omdat ze verder smart casual gekleed zijn, misstaan de sneakers totaal niet. Juist leuk!

Bij deze gelegenheid zou ik m'n hakken echt thuis laten. Maar wel voor mooie stoffen en snit kiezen qua kleding, dat zakelijkheid en professionaliteit uitstraalt. (Zie geplaatste foto's)
Bij wandeling plus bbq vind ik jeans wel kunnen ja. Geen broek met vale plekken of gaten, maar een mooie donkerblauwe of zwarte bijvoorbeeld vind ik echt prima kunnen. Je zou hakken mee kunnen nemen, vind ik niet gek. Ook handig voor als het weer niet meezit en je wil na de wandeling droge schoenen aan.
Bedankt voor de tips!
Ik zou ook gaan voor platte schoenen, een nette spijkerbroek en een mooie top met een blazer er op oid. Dan is het netjes, maar wel geschikt voor een wandeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven