Kleding bij klant-event
vrijdag 21 augustus 2015 om 09:52
In navolging van het andere topic over zakelijke kleding waar ik super goede tips heb gezien, heb ik ook een vraag:
In mijn nieuwe functie als HR- en trainingscoördinator ben ik uitgenodigd op een klanten-event van een opleidingsinstituut waar we mee samenwerken.
De locatie is een soort paviljoen aan een Maasplas waar ze ook aan zo'n kabel kunnen waterskiën.
Het programma: wandeling met proeverijen uit de natuur, aperitief met hapjes en bbq.
Wat zouden jullie aantrekken?
In mijn nieuwe functie als HR- en trainingscoördinator ben ik uitgenodigd op een klanten-event van een opleidingsinstituut waar we mee samenwerken.
De locatie is een soort paviljoen aan een Maasplas waar ze ook aan zo'n kabel kunnen waterskiën.
Het programma: wandeling met proeverijen uit de natuur, aperitief met hapjes en bbq.
Wat zouden jullie aantrekken?
vrijdag 21 augustus 2015 om 10:04
vrijdag 21 augustus 2015 om 11:06
Bij mij (ambtelijke omgeving) dragen ook vrouwen van 40+ sneakers en all stars. Omdat ze verder smart casual gekleed zijn, misstaan de sneakers totaal niet. Juist leuk!
Bij deze gelegenheid zou ik m'n hakken echt thuis laten. Maar wel voor mooie stoffen en snit kiezen qua kleding, dat zakelijkheid en professionaliteit uitstraalt. (Zie geplaatste foto's)
Bij deze gelegenheid zou ik m'n hakken echt thuis laten. Maar wel voor mooie stoffen en snit kiezen qua kleding, dat zakelijkheid en professionaliteit uitstraalt. (Zie geplaatste foto's)
vrijdag 21 augustus 2015 om 11:16
Bij wandeling plus bbq vind ik jeans wel kunnen ja. Geen broek met vale plekken of gaten, maar een mooie donkerblauwe of zwarte bijvoorbeeld vind ik echt prima kunnen. Je zou hakken mee kunnen nemen, vind ik niet gek. Ook handig voor als het weer niet meezit en je wil na de wandeling droge schoenen aan.