Mode & Beauty alle pijlers

Kleding Charlie

01-11-2009 03:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik vroeg me af of iemand weet waar de kleding van Charlie (Lieke van Lexmond) uit Goede Tijden Slechte Tijden word gekocht??

Ik heb al op de site gekeken maar niks gevonden. Ook via google vind ik niks. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik niet superhandig ben met internet.

Alvast bedankt.
Ik heb geen motto.
Staat het niet gewoon bij de aftiteling?
Even een mailtje sturen naar RTL4? Dat zij het weer door kunnen spelen naar de styliste van dat programma?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij heeft GTST geen aftiteling...
Volgens mij heeft gtst idd geen aftiteling.

Ik ga even kijken of er iets uit dat mailtje komt.

Bedankt allemaal.
Ik heb geen motto.
Wat herkenbaar, dat vraag ik me nou ook elke avond af, helemaal mijn smaak ben benieuwd.
Ze had een keer oorbellen in die ik ook had, en die kwamen gewoon van de Hennes..

Volgens mij heeft GTST wel een aftiteling. Kijk het al een tijdje niet meer, maar je ziet toch altijd wat er de volgende dag komt en dat zie je dan in een wat kleiner vakje met daar om heen de 'aftiteling'. Daar zou het best bij kunnen staan maar anders is een mailtje ook wel een goed idee. Zou het zelf ook best willen weten :-)
Het lijkt wel of ze iedere dag een nieuw leren jasje heeft, dat zou voor mij echt onbetaalbaar worden
Viva naar de knoppen.
http://www.rtl.nl/soaps/g ... men/vragen/mailpagina.xml

:D
Ze draagt veel ZARA
It\'s meant to be just believe....
Toevallig vroeg ik me hetzelfde af. Als antwoord op mijn mailtje kreeg ik deze reactie:

Bedankt voor je mail! De kleding van Charlie is van verschillende merken, bijvoorbeeld van de ZARA, Day, Laundry en de H&M. We wensen je veel plezier met een eventuele aankoop.

Met vriendelijke groet,

Redactie GTST
Gisteren (17 november) had ze weer zo'n prachtige jurk aan.. Een creme-kleurige. Weet iemand waar deze te koop is?
Plak eens een plaatje? Ik kijk geen GTST...
Ik heb wel een printscreen uit de aflevering maar ik weet niet hoe ik die hier kan plakken. Help?
Ergens uploaden en dan kun je 'm hier zo neerplakken (met het schilderijtje/4e icoontje van rechts)...
quote:Astair schreef op 19 november 2009 @ 15:03:

Ergens uploaden en dan kun je 'm hier zo neerplakken (met het schilderijtje/4e icoontje van rechts)...

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven