Kleding met open rug
donderdag 26 mei 2011 om 21:48
Dag heilige Google-wonders en kledingorakels,
ik heb een vraag. Recentelijk heb ik een pracht van een tattoo op mijn rug laten zetten, en ik wil hem graag showen natuurlijk! Nu google ik op zo'n beetje alles wat ik kan bedenken, maar ik vind geen kleding die me aanspreekt met een open rug. Het is te glimmend of te strak of juist te los of noem maar op (of te koop in Amerika met creditcard, maar die heb ik niet), maar mooie dingen ho maar.
Ik ben op zoek naar een badpak of monokini, topjes en jurkjes.
Tevens heb ik iets gelezen over een BH van Maidenform, rugloos, met schouderbandjes en ook voor grote maten. Helaas kan ik hem nergens te koop vinden. Iemand een idee?
ik heb een vraag. Recentelijk heb ik een pracht van een tattoo op mijn rug laten zetten, en ik wil hem graag showen natuurlijk! Nu google ik op zo'n beetje alles wat ik kan bedenken, maar ik vind geen kleding die me aanspreekt met een open rug. Het is te glimmend of te strak of juist te los of noem maar op (of te koop in Amerika met creditcard, maar die heb ik niet), maar mooie dingen ho maar.
Ik ben op zoek naar een badpak of monokini, topjes en jurkjes.
Tevens heb ik iets gelezen over een BH van Maidenform, rugloos, met schouderbandjes en ook voor grote maten. Helaas kan ik hem nergens te koop vinden. Iemand een idee?
donderdag 26 mei 2011 om 23:19
vrijdag 27 mei 2011 om 07:56
je hoeft je tattoo toch ook niet in zijn geheel te showen??
Ik bedoel, hij loopt redelijk ver naar beneden door, dus dan zou je een zakdoek met touwtjes aan moeten doen....
als ik kleding zou moeten kopen om mijn tattoos te showen dan kan ik net zo goed in een string met tepelflossen gaan lopen, want anders zul je altijd stukjes tattoo niet zien....
Ik bedoel, hij loopt redelijk ver naar beneden door, dus dan zou je een zakdoek met touwtjes aan moeten doen....
als ik kleding zou moeten kopen om mijn tattoos te showen dan kan ik net zo goed in een string met tepelflossen gaan lopen, want anders zul je altijd stukjes tattoo niet zien....
vrijdag 27 mei 2011 om 08:40
Die paarse jurk van Asos die Swhite plakt, zou op 1 puntje na alles laten zien hoor. En ik heb al een paar toffe halterjurkjes gescoord die de bovenste helft laten zien, maar ik zou zo graag 1 item (al was het er maar 1) van kleding hebben die wel (bijna) de hele tattoo showt.
Ik zie wel hele fijne dingen voorbij komen, als ik straks weer thuis ben ga ik nog wat beter kijken.
Ik zie wel hele fijne dingen voorbij komen, als ik straks weer thuis ben ga ik nog wat beter kijken.
vrijdag 27 mei 2011 om 09:34
quote:Minie86 schreef op 27 mei 2011 @ 08:40:En ik heb al een paar toffe halterjurkjes gescoord die de bovenste helft laten zien, maar ik zou zo graag 1 item (al was het er maar 1) van kleding hebben die wel (bijna) de hele tattoo showt.Dat wilde ik net vragen... of halterjurkjes ook goed zijn, maar die heb je dus al...
vrijdag 27 mei 2011 om 10:24