Mode & Beauty alle pijlers

Kleding met open rug

26-05-2011 21:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag heilige Google-wonders en kledingorakels,

ik heb een vraag. Recentelijk heb ik een pracht van een tattoo op mijn rug laten zetten, en ik wil hem graag showen natuurlijk! Nu google ik op zo'n beetje alles wat ik kan bedenken, maar ik vind geen kleding die me aanspreekt met een open rug. Het is te glimmend of te strak of juist te los of noem maar op (of te koop in Amerika met creditcard, maar die heb ik niet), maar mooie dingen ho maar.

Ik ben op zoek naar een badpak of monokini, topjes en jurkjes.

Tevens heb ik iets gelezen over een BH van Maidenform, rugloos, met schouderbandjes en ook voor grote maten. Helaas kan ik hem nergens te koop vinden. Iemand een idee?
http://www.dutchdesigners ... /lingadore-prelude-gel-bh

Zo bedoel ik dus:

qua jurkjes hebben ze bij asos (je kan betalen met paypal) redelijk wat. De combi van relatief lang met een vrij groot gat zonder trashy te zijn is alleen een beetje lastig.

je hoeft je tattoo toch ook niet in zijn geheel te showen??

Ik bedoel, hij loopt redelijk ver naar beneden door, dus dan zou je een zakdoek met touwtjes aan moeten doen....

als ik kleding zou moeten kopen om mijn tattoos te showen dan kan ik net zo goed in een string met tepelflossen gaan lopen, want anders zul je altijd stukjes tattoo niet zien....
Die paarse jurk van Asos die Swhite plakt, zou op 1 puntje na alles laten zien hoor. En ik heb al een paar toffe halterjurkjes gescoord die de bovenste helft laten zien, maar ik zou zo graag 1 item (al was het er maar 1) van kleding hebben die wel (bijna) de hele tattoo showt.

Ik zie wel hele fijne dingen voorbij komen, als ik straks weer thuis ben ga ik nog wat beter kijken.
quote:Minie86 schreef op 27 mei 2011 @ 08:40:En ik heb al een paar toffe halterjurkjes gescoord die de bovenste helft laten zien, maar ik zou zo graag 1 item (al was het er maar 1) van kleding hebben die wel (bijna) de hele tattoo showt.Dat wilde ik net vragen... of halterjurkjes ook goed zijn, maar die heb je dus al...
http://www.magicbodyfashion.com/nl/low-back-strap
topje van Asos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven