Mode & Beauty alle pijlers

Kleding met open rug

26-05-2011 21:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag heilige Google-wonders en kledingorakels,

ik heb een vraag. Recentelijk heb ik een pracht van een tattoo op mijn rug laten zetten, en ik wil hem graag showen natuurlijk! Nu google ik op zo'n beetje alles wat ik kan bedenken, maar ik vind geen kleding die me aanspreekt met een open rug. Het is te glimmend of te strak of juist te los of noem maar op (of te koop in Amerika met creditcard, maar die heb ik niet), maar mooie dingen ho maar.

Ik ben op zoek naar een badpak of monokini, topjes en jurkjes.

Tevens heb ik iets gelezen over een BH van Maidenform, rugloos, met schouderbandjes en ook voor grote maten. Helaas kan ik hem nergens te koop vinden. Iemand een idee?
Ik lees mee!! Zoek ook al zo lang naar open rug-kleding!
Misschien had je die tattoo beter op je voorhoofd kunnen zetten

Topshop heeft vaak tops/jurkjes met blote rug.
quote:emaille schreef op 26 mei 2011 @ 21:55:

Misschien had je die tattoo beter op je voorhoofd kunnen zetten

Topshop heeft vaak tops/jurkjes met blote rug.

Ja was wel simpeler geweest met kleding. Maar ik geloof niet dat ik dan nog een baan had kunnen krijgen in het door mij gewenste vakgebied.

Dank voor de tip, ik ga gelijk even kijken.
Jurk van Zara:

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Desze bedoel je?

Ja die BH ja!

@Tyche: die had ik al gezien, maar ik vind dat ernaast hangende flubbertje niet zo.

Bonprix heeft ook wel shirt's met blote ruggen volgens mij. (tenminste wel es in t boekje gezien)
Die rode jurk van de Steps heb ik aangehad, en het zusje van de 'gele' jurk (zwarte kokerrok en gestipt haltertopje erop met rood riempje - kan geen plaatjes plakken met de BB) heb ik gekocht. Allebei erg mooi, maar mijn tatoeage loopt van mijn schouderblad tot aan mijn lendelordose, dus dat gat is niet groot genoeg. Ik zag bij de topshop een goed jurkje, tikje te kort naar mijn smaak maar met jeans of een legging goed te doen.
Je hebt tegenwoordig toch ook een bh die je ehm hoe ga ik dit uitleggen. Die moet je uiteindelijk voor op je buik vastmaken. Zodat je (boven)rug naakt is. Dus zeg maar strapless maar dat hij schuin naar achteren gaat op je rug en dan weer terug naar je buik. Soort van wikkel bh ofzo. Haha ik hoop dat iemand deze cryptische omschrijving snapt.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de bh die iemand hierboven laat zien blijft zitten. Ja als je keurig netjes met je armen naast elkaar blijft staan. Maar als je beweegt schuiven de bandjes toch af en hangt je bh op half 11.. lijkt mij.
Het stomme hieraan is dat ik best een nette, vrouwelijke kledingsmaak heb, maar dat al die open rug kleren vaak heel skanky zijn. Ik zoek gewoon bij de verkeerde winkels denk ik. Misschien de Cool Cat eens binnen lopen, daar hebben ze vaak wel trashy dingen.
Aaiko (te koop via welikefashion.com)

Ziet er misschien wel wat goedkoop uit.
@ littlefaith: zo een heb ik ja! Maar die loopt alsnog over mijn tatoeage heen.
@ Tyche: was -ie tot op de knie geweest, had ik het een superleuk jurkje gevonden.

Wat ben ik een miemeut he? Maar ik heb mijn jurken en rokken graag tot op de knie, anders voel ik me alsof ik in mijn blote kont loop.
Body met open rug, van Supertrash

http://link.marktplaats.nl/447880665
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.fantasielinger ... popimage&imageid=40663138
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.totallydressed ... pen-back-black_116-S.html
Ha ha... ik dacht aan spina bifida.... dat je iets wilde camoufleren..

Sorry, ben weer weg!
http://webshop.dutchspirit.com/products/naomi
http://demob2c.datasmit.nl/shop/product.asp?pid=19
Asos

When in doubt, add glitter.
Ik krijg geen plaatje gevonden dus de link dan maar.

Deze heb ik toevallig gisteren besteld. Heb hem nog niet in huis. Denk dat het erg mooi is.

conley's
quote:littlefaith schreef op 26 mei 2011 @ 22:27:

Je hebt tegenwoordig toch ook een bh die je ehm hoe ga ik dit uitleggen. Die moet je uiteindelijk voor op je buik vastmaken. Zodat je (boven)rug naakt is. Dus zeg maar strapless maar dat hij schuin naar achteren gaat op je rug en dan weer terug naar je buik. Soort van wikkel bh ofzo. Haha ik hoop dat iemand deze cryptische omschrijving snapt.

Niet tegenwoordig, die had ik 20 jaar geleden al. Dat wat normaal het bandje is, dat je op je rug vastmaakt, is dan lang en dan wikkel je kruiselings om je onderrug, om het vervolgens voor op je buik vast te maken. Je kunt hem met of zonder schouderbandjes dragen. Of als een soort halterbh.

Geen idee hoe zoiets heet. Ik kocht het bij de betere lingeriezaken (ik heb er een paar gehad, ben nu helaas te dik voor een open rug, dus het is alweer een tijd geleden). Ik zal eens even kijken of ik iets gegoogled krijg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven