Mode & Beauty alle pijlers

Kleding voor stappen

20-02-2017 15:13 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat voor kleding trekken jullie aan als je gaat stappen? Wat vinden jullie er van als bijvoorbeeld een vrouw met grote borsten een redelijk uitgesneden truitje draagt? Tegenwoordig zijn die topjes helemaal in met van die bedradingen aan de voorkant, ik vind dat zo super mooi! Heb er ook eentje besteld en zelf vind ik hem mooi staan maar vraag mij af wat anderen er van zullen denken. ik heb namelijk redelijk grote borsten (E). Doen jullie altijd lekker aan wat je zelf wilt of hou je rekening er mee met wat anderen er van zullen vinden. Verder draag ik altijd lange broek erbij en een vestje o.i.d dus ik ben niet helemaal bloot, alleen decolete.
quote:Doornroosje75 schreef op 20 februari 2017 @ 15:36:

Ik heb recent nog deze aangeschaft: [img]http://images.bravissimo.com/products/b ... -large.jpg[/img]

En ik ben al ruim 12 jaar niet meer single, nog maar incidenteel in de kroeg te vinden en ook nog eens de 40 gepasseerd. Die vind ik ook erg leuk! Echt een leuke trend tegenwoordig met dat soort dingentjes aan de voorkant.
Wat heeft single zijn er nou weer mee te maken?

Ik vind die touwtjes gauw ordinair ogen. Maar dat is mijn mening. En daar hoef jij je gelukkig helemaal niks van aan te trekken
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Die is heel mooi Doornroosje! Zoiets heb ik zelf ook, maar dan in het wit
Je leeft maar 1 keer
quote:Iris-24 schreef op 20 februari 2017 @ 15:20:

Nou zoiets is het totaal niet hoor! Het is gewoon van de Zalando > zalando.nl/noisy-may-nmella-top-nm321e035-q11.htmlBack in de days toen ik nog een grotere cup (F/G) had vond ik dit soort shirtjes al snel sletterig/ordinair staan, juist omdat ze bij een grotere maat niet altijd passen zoals bedoeld. Dus daarom zou ik er zelf niet voor kiezen.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
quote:wiezel schreef op 20 februari 2017 @ 15:38:

Wat heeft single zijn er nou weer mee te maken?Dat vroeg ik me ook af
quote:Doornroosje75 schreef op 20 februari 2017 @ 15:36:

Ik heb recent nog deze aangeschaft: [afbeelding]

En ik ben al ruim 12 jaar niet meer single, nog maar incidenteel in de kroeg te vinden en ook nog eens de 40 gepasseerd. Wauw mooi! Die wil ik, bijna 50, cup F, ook!!
quote:vivapimpelmees schreef op 20 februari 2017 @ 15:47:

[...]

Wauw mooi! Die wil ik, bijna 50, cup F, ook!!F/G-cup ... check! Dan zijn de Pepperberry shirts helemaal ideaal!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:Muurhanger schreef op 20 februari 2017 @ 15:34:

Toen ik op mijn 16e ging stappen (dat mocht toen nog) deed ik altijd truitjes aan die net iets lager uitgesneden waren. Wel gewoon ronde hals.

Ik ben nu 20 en heb al een aantal jaren een fijne relatie met iemand die zelf nooit gaat stappen, dus ik kleed me wel netjes zegmaar. Ik hou heel erg van de classy-sexy look . In de zomer wel croptops oid, maar ik show nooit mijn halve kont of borsten.

Maar als je gewoon single bent, waarom niet toch? Zoiets trek je juist aan om gezien te worden en je er lekker in te voelen. Gewoon doen dus

Ben je 20 of 80?

Wat heeft single zijn ermee te maken? Wat heeft een partner die niet van uitgaan houdt ermee te maken? Wat een verwrongen beeld op zo'n jonge leeftijd
Kan prima! Zo laag is hij toch niet?

Ik draag meestal een jurkje of een leuke top met spijkerbroek met stappen. Ik heb ook wel lage shirtjes, waarbij de rand net over mijn BH cups lopen. Maar ik heb een B-cup, dan kan dat heel goed. Bij een grote cup zou zo’n shirtje wat sneller ordinair staan.
quote:Coco87 schreef op 20 februari 2017 @ 15:57:

[...]

Ben je 20 of 80?

Wat heeft single zijn ermee te maken? Wat heeft een partner die niet van uitgaan houdt ermee te maken? Wat een verwrongen beeld op zo'n jonge leeftijd

Nou, ik schrik er ook van zeg.

Als je 20 bent heb je een prachtig lijf, wat je gewoon mag tonen met dergelijke tops, of je nu single bent of niet, of je nu uitgaat of niet. Zonde dat die jonge meiden zo preuts zijn. Niets mis met zo'n top.
Ik vind het topje uit jouw link niet ordinair. het is niet strak verder en je draagt het op een broek. ik neem aan dat je verder geen maat 48 draagt bij je E-cup

Volgens mij kan het dus prima. je bent 24 en je ziet er goed uit, geniet ervan zou ik zeggen
Don't cry, buy a bag and move on.
Bij sommige dames denk ik stiekem "waarom zou je eruit willen zien als een rollade?" Dan heb ik het over deze look maar dan twee maten te klein voor de draagster:

De topjes in dit topic (de blauwe en het zwarte topje) vind ik leuk. Voor zowel dames met een flinke voorgevel of juist wat minder.

Deze droeg ik vroeger (ook royale voorgevel maar ik vond het vervelend en probeerde het meer te 'verstoppen'):

quote:Coco87 schreef op 20 februari 2017 @ 15:57:

[...]

Ben je 20 of 80?

Wat heeft single zijn ermee te maken? Wat heeft een partner die niet van uitgaan houdt ermee te maken? Wat een verwrongen beeld op zo'n jonge leeftijd Haha nou ik heb er gewoon geen behoefte meer aan om met verlekkerde blikken aangekeken te worden omdat ik me bloot heb gekleed. Natuurlijk is het leuk om te zien dat je nog aantrekkelijk wordt gevonden, maar dat kan ook gewoon met leuke stapkleren die geen diep decollete hebben of hotpants die halverwege je billen zitten toch? Ik vind dat zelf een beetje respectloos naar je partner toe eigenlijk, als hij er niet bij is. Ik voel mij daar niet bij op mijn gemak dan. Maar dat is mijn mening en mijn gevoel. Ik zou me daar gewoon niet lekker bij voelen . Op vakantie heb ik daar trouwens minder last van, dan loop ik het liefste de hele dag in een bikinitopje met hotpants rond

Ben ik echt zo'n saaie muts dan?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik vind ze wel ordinair of iemand nou een grote of kleine boezem heeft. Zit er ook niet op te wachten dat mannen alleen maar oog daarvoor hebben eerlijk gezegd :') Maar ik hou in het algemeen sowieso wat meer van de chiquere/classy-look. Als jij je er goed in voelt, dan moet je het gewoon dragen Wat anderen denken doet er eigenlijk dan helemaal niet toe.
Even voor de duidelijkheid , mijnpost ging echt enkel over het stappen diep in de nacht. Gewoon in de zomer hier of op vakantie kleed ik me vaak wel sexy, inderdaad omdat mijn 20-jarige lichaam best gezien mag worden. Maar met stappen heb ik uit eigen ervaring de associatie dat vele mensen daar zijn om ehm, nouja een beetje te jagen onder invloed van een hoop drank en misschien nog wat anders. Ik wil dat dus niet nog eens extra uitlokken door sexy kleding, omdat ik een relatie heb en ik een hekel heb aan vervelende mannen die vanalles van je willen met een dronken hoofd. Maar buiten het stappen om loop ik dus niet in nonnen-kleren hoor . In tegendeel.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik vind het inderdaad snel ordinair staan als je zo'n grote boezem hebt. Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Je wil toch dat een man jou leuk vindt en niet alleen naar je borsten staart. Of misschien wil je dat wel, dan is het natuurlijk makkelijk

As jij je er fijn bij voelt, dan lekker doen.
quote:blondelady88 schreef op 20 februari 2017 @ 15:57:

Kan prima! Zo laag is hij toch niet?

Ik draag meestal een jurkje of een leuke top met spijkerbroek met stappen. Ik heb ook wel lage shirtjes, waarbij de rand net over mijn BH cups lopen. Maar ik heb een B-cup, dan kan dat heel goed. Bij een grote cup zou zo’n shirtje wat sneller ordinair staan.

Ik zie niet waarom dat dan ordinair zou zijn

bij een grotere cup? Meer tiet in je shirt is ordinair? Best een gekke gedachtegang eigenlijk.
Ach, mannen staren toch wel... of je nu een v-hals of hooggesloten shirt aandoet. Alleen met een vormloze tent is dat te voorkomen. En dat is dan weer zonde als je een figuur hebt waar wel vorm in zit.

Een decolleté tot aan je navel is natuurlijk een ander verhaal.

Overigens denk ik over erg korte rokjes, zoals veel dames hier over decolleté's denken. Dat zal ik dan weer niet snel doen.
Het is nogal een verschil of iemand met een bescheiden cup een bepaald shirtje draagt, of iemand met enorme borsten die er half uithangen. Daar kun je niet echt omheen, toch? En ja, op mij komt dat al snel wat ordinair over.
Ze hangen er pas half uit als je een slecht passende BH draagt. Dat heeft weinig met het shirt te maken.
Ik vind het belangrijkste bij uitgaan dat het lekker zit en dat ik me er prettig in voel. En dat is zo subjectief als wat, wat dat dan per persoon betekent. Als jij je fijn voelt in dat shirt, gewoon aandoen

Veel plezier!
quote:valerievaldera schreef op 20 februari 2017 @ 17:25:

Het is nogal een verschil of iemand met een bescheiden cup een bepaald shirtje draagt, of iemand met enorme borsten die er half uithangen. Daar kun je niet echt omheen, toch? En ja, op mij komt dat al snel wat ordinair over.

Een bescheiden cup die er half uithangt is in mijn ogen net zo ordinair als een grote cup die er half uit hangt.

Maar ik vind dat beide een diep decolleté aankunnen zonder dat de een ordinairder is dan de ander. Als je kleren maar passen verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven