Mode & Beauty alle pijlers

kleding yvon jaspers

10-12-2010 18:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vind dat Yvon Jaspers altijd zo'n leuke kleding aan heeft. Weet iemand van welke merken haar kleding is en of er misschien winkels in Eindhoven zijn die dit verkopen. Of anders via internet?
Miss etam en MS mode
hihi
Volgens mij jat ze ze van haar kleuterdochters .
quote:iris1969 schreef op 10 december 2010 @ 18:27:

Volgens mij jat ze ze van haar kleuterdochters .Ik denk het ook, ik vind het net kinderkleding wat ze draagt.
Ik heb een paar keer gezien dat ze iets van vive maria aanhad. Verder zo ik het niet weten. Succes!
Tis maar goed dat smaken verschillen, wat een slechte styliste moet die vrouw hebben

Ze draagt in ieder geval veel King Louie dus als je van dat soort kleding houdt dan weet je dat je daar in ieder geval perfect zult scoren
Het is niet echt mijn stijl, beetje kinderlijk. Ze heeft ook wel eens King Louie aan.
Ik heb een keer gelezen dat ze gesponsord word door Odd Molly. Laatst zag ik haar ook een vest dragen van Sissy boy.
King Louie, odd Molly draagt ze ook.

Als je hiernaast in de zoekfunctie op yvon jaspers zoekt dan krijg je zeker wel een aantal topics met kledingmerken.
ze draagt veel van Blutsgeschwister (Blutsschwester) en van Who's that girl. Als je die intikt bij google kom je op websites die dat verkopen.
Nou, het laatste wat ik zag was dat de stof van de gordijntjes in haar auto leken op haar vest..... Dat motief heet Brabants bont.
Als ik Yvon Jaspers in beeld zie dan zap ik gelijk weg dus kan je niet helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven