Mode & Beauty alle pijlers

kleren bij de action kopen.

26-06-2014 22:08 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie kleding van de action in huis? En trekken jullie dat ook aan? En als je dat hebt wat heb je dan?

Ik heb daar de laatste tijd nogal wat kleding gekocht en mijn kleren werden herkend door een paar laatste mode trutten. ( mijn eigen nichtje is er daar ook eentje van) Wel de action binnen stappen voor allerlei prullaria maar kleding is kennelijk taboe voor hen. En ze willen er nog niet dood in gevonden worden. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen? Maar komop Zo vreselijk is dat nou toch ook weer niet? Ik vind daar ook lang niet alles wat ik zie mooi. Sommige dingen vind echt afschuwelijk. Maar dan niet omdat het toevallig bij de action weg komt maar gewoon omdat ik het vind. ( als het zelfde bij de promiss of h&m te koop was geweest zou ik het ook lelijk hebben gevonden bijvoorbeeld)
Ik vind de kwaliteit vooral erg slecht... Heb er wel eens wat gekocht, maar draag ik toch niet graag.
Ik voel me zo moedellooos
tja, ik koop kleren bij de Wibra en Takko.Zal door de modepolitie ook niet oke gevonden worden. Action kleding zit me vaak te strak
Ik koop ook gerust kleding bij de action, als ik iets leuks zie. Vooral nu ik nog niet helemaal terug in m'n oude maatje kan na mijn zwangerschap... Geen zin om veel geld uit te geven aan kleding die ik (als het goed is) niet lang draag...
Jahoor, ik heb ook gewoon shirtjes/topjes van de action. Ik maak er soms echt juist een sport van om zo goedkoop mogelijk leuke dingetjes te scoren! Niks van aan trekken want blijkbaar hadden ze wel degelijk de aandacht voor die zelfde kleren die in het rek bij de action lagen en hebben ze er wel zeker doorheen gesnuffeld.
Wat kan jou nou schelen waar het vandaan komt.

Als jij het leuk vindt en het zit lekker dan is het prima toch.
Ik heb er wat jumpsuits vandaan. Ik koop het meer als seizoenskleren omdat de kwaliteit wel echt belabberd is. In de winter zal ik daar niet zo gauw wat kopen, maar in de zomer slaag ik vaak wel voor wat jurkjes of jumpsuits.
Ja hoor, niks mis mee.
Ik heb er wat leuke truitjes van en die gaan al jaren mee.
Waar je het koopt zou mij niet uitmaken. Boeien. Heb van de Action van die slimonderbroeken die jaren goed zijn gebleven. Een lang shirt van 5 euro is wel aan het rullen dus die was iets minder. Maar ja, voor die prijs is het toch ook leuk als je er een seizoen mee doet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 26 juni 2014 @ 22:13:

Wat kan jou nou schelen waar het vandaan komt.

Als jij het leuk vindt en het zit lekker dan is het prima toch.

Dit.

Ik zelf heb bij de Action alleen ooit een sportbroek en wat t-shirtjes om te sporten gekocht. Was prima in orde.

Ik koop soms ondergoed bij de Action; het zit heerlijk.
Zeeman heeft heel comfortabel ondergoed!
Ik kijk wel altijd, maar heb er tot nu toe nog nooit iets leuks voor mezelf gezien. Wel een keer een thermoshirt gekocht voor onder mijn kleren en zo nu en dan iets voor mijn dochters. Kinderleggings en basic shirtjes zijn er echt prima en vorig jaar ook een heel leuk topje voor mijn dochter gekocht. Zelf zou ik best iets dragen als ik het leuk zou vinden, maar helaas heb ik een dure smaak.
http://www.maccia.nl/KHTL ... action-topjes-en-jurkjes/

Zo'n strandjurkje ken net.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:demagnumvanellen schreef op 26 juni 2014 @ 22:08:

. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen?

Ik heb er geen probleem mee als mensen ervoor kiezen om bepaalde spullen niet te kopen, ieder haar smaak. Maar iemand wegzetten om de kleding die ze draagt zegt echt meer van deze meisjes dan dat het wat zou zeggen van Action kleding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe oud zijn die meiden eigenlijk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha! Ik had ook ooit zo'n modepopje in de klas.

Op een dag had ik een nieuwe broek aan; ze vond hem helemaal te gek, gaaf, mooi. Waar had ik die toch gekocht? Vast bij de Mango?

Mijn antwoord; nee, op de markt...

Haha! je had die kop moeten zien! Toen was die broek ineens niet zo leuk meer... Ik heb me rot gelachen!

Ik geef nooit veel geld uit aan kleding. Ik vind een broek van 30 euro al duur... Ik ben geen gierigaard ofzo, maar ik heb gewoon niet zoveel te besteden. Ik heb ook wel wat kleding van de action, ook voor de kids. Kwaliteit is wisselend. Ik heb bv jaren gedaan met een legging die ik vrij intensief droeg, zit nu pas een gat in, maar mn dochter had een keer een tregging waar na 1 keer dragen al een gat in zat... Je moet net een beetje geluk hebben, denk ik.

Als jij kleding van de action fijn, leuk en mooi geprijsd vind, gewoon dragen en je niets aantrekken van die "tutjes"!
Gokje. Zo ergens tussen de 25 en 30. Beetje van mijn leeftijd.
Leuk op het plaatje, maar zo in het eggie:

Is het toch een stuk minder.
http://www.beautylab.nl/outfit-christmas-red/
Nooit opgelet wat daar aan kleding ligt, sokken wel en kinderondergoed wel eens. Kom er eigenlijk voor kleurboeken en tekenspulletjes en strandballen en poncho's ect.

Zal mij ook roesten waar wat vandaan komt hoor. Als jij daar wat wil kopen, prima toch?
Ooh leuk! Dat zwarte corrigerende onderjurkje. Kan prima op de camping gedragen worden.
http://forum.girlscene.nl ... n-topic-246502.13100.html

Volgens mij is het tegenwoordig het tegendeel van " een schande " als je in dat soort winkels shopt. Doet toch - bijna - helemaal niemand meer moeilijk over?

Zeker als je de kunst van het combineren verstaat, weet wat je wel en niet staat.
Ik vind het zéker voor jonge, slanke meiden prima kunnen.

Kek hoedje er bij, leuke schoentjes er onder....

Maar een oudere, vollere vrouw in T-shirts van de Action, die wordt er meestal niet mooier van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven