kleren bij de action kopen.
donderdag 26 juni 2014 om 22:08
Hebben jullie kleding van de action in huis? En trekken jullie dat ook aan? En als je dat hebt wat heb je dan?
Ik heb daar de laatste tijd nogal wat kleding gekocht en mijn kleren werden herkend door een paar laatste mode trutten. ( mijn eigen nichtje is er daar ook eentje van) Wel de action binnen stappen voor allerlei prullaria maar kleding is kennelijk taboe voor hen. En ze willen er nog niet dood in gevonden worden. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen? Maar komop Zo vreselijk is dat nou toch ook weer niet? Ik vind daar ook lang niet alles wat ik zie mooi. Sommige dingen vind echt afschuwelijk. Maar dan niet omdat het toevallig bij de action weg komt maar gewoon omdat ik het vind. ( als het zelfde bij de promiss of h&m te koop was geweest zou ik het ook lelijk hebben gevonden bijvoorbeeld)
Ik heb daar de laatste tijd nogal wat kleding gekocht en mijn kleren werden herkend door een paar laatste mode trutten. ( mijn eigen nichtje is er daar ook eentje van) Wel de action binnen stappen voor allerlei prullaria maar kleding is kennelijk taboe voor hen. En ze willen er nog niet dood in gevonden worden. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen? Maar komop Zo vreselijk is dat nou toch ook weer niet? Ik vind daar ook lang niet alles wat ik zie mooi. Sommige dingen vind echt afschuwelijk. Maar dan niet omdat het toevallig bij de action weg komt maar gewoon omdat ik het vind. ( als het zelfde bij de promiss of h&m te koop was geweest zou ik het ook lelijk hebben gevonden bijvoorbeeld)
donderdag 26 juni 2014 om 22:13
Jahoor, ik heb ook gewoon shirtjes/topjes van de action. Ik maak er soms echt juist een sport van om zo goedkoop mogelijk leuke dingetjes te scoren! Niks van aan trekken want blijkbaar hadden ze wel degelijk de aandacht voor die zelfde kleren die in het rek bij de action lagen en hebben ze er wel zeker doorheen gesnuffeld.
donderdag 26 juni 2014 om 22:17
Waar je het koopt zou mij niet uitmaken. Boeien. Heb van de Action van die slimonderbroeken die jaren goed zijn gebleven. Een lang shirt van 5 euro is wel aan het rullen dus die was iets minder. Maar ja, voor die prijs is het toch ook leuk als je er een seizoen mee doet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 26 juni 2014 om 22:19
quote:Jonari schreef op 26 juni 2014 @ 22:13:
Wat kan jou nou schelen waar het vandaan komt.
Als jij het leuk vindt en het zit lekker dan is het prima toch.
Dit.
Ik zelf heb bij de Action alleen ooit een sportbroek en wat t-shirtjes om te sporten gekocht. Was prima in orde.
Ik koop soms ondergoed bij de Action; het zit heerlijk.
Wat kan jou nou schelen waar het vandaan komt.
Als jij het leuk vindt en het zit lekker dan is het prima toch.
Dit.
Ik zelf heb bij de Action alleen ooit een sportbroek en wat t-shirtjes om te sporten gekocht. Was prima in orde.
Ik koop soms ondergoed bij de Action; het zit heerlijk.
donderdag 26 juni 2014 om 22:21
Ik kijk wel altijd, maar heb er tot nu toe nog nooit iets leuks voor mezelf gezien. Wel een keer een thermoshirt gekocht voor onder mijn kleren en zo nu en dan iets voor mijn dochters. Kinderleggings en basic shirtjes zijn er echt prima en vorig jaar ook een heel leuk topje voor mijn dochter gekocht. Zelf zou ik best iets dragen als ik het leuk zou vinden, maar helaas heb ik een dure smaak.
donderdag 26 juni 2014 om 22:22
http://www.maccia.nl/KHTL ... action-topjes-en-jurkjes/
Zo'n strandjurkje ken net.
Zo'n strandjurkje ken net.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 26 juni 2014 om 22:26
quote:demagnumvanellen schreef op 26 juni 2014 @ 22:08:
. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen?
Ik heb er geen probleem mee als mensen ervoor kiezen om bepaalde spullen niet te kopen, ieder haar smaak. Maar iemand wegzetten om de kleding die ze draagt zegt echt meer van deze meisjes dan dat het wat zou zeggen van Action kleding.
. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen?
Ik heb er geen probleem mee als mensen ervoor kiezen om bepaalde spullen niet te kopen, ieder haar smaak. Maar iemand wegzetten om de kleding die ze draagt zegt echt meer van deze meisjes dan dat het wat zou zeggen van Action kleding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 juni 2014 om 22:32
Haha! Ik had ook ooit zo'n modepopje in de klas.
Op een dag had ik een nieuwe broek aan; ze vond hem helemaal te gek, gaaf, mooi. Waar had ik die toch gekocht? Vast bij de Mango?
Mijn antwoord; nee, op de markt...
Haha! je had die kop moeten zien! Toen was die broek ineens niet zo leuk meer... Ik heb me rot gelachen!
Ik geef nooit veel geld uit aan kleding. Ik vind een broek van 30 euro al duur... Ik ben geen gierigaard ofzo, maar ik heb gewoon niet zoveel te besteden. Ik heb ook wel wat kleding van de action, ook voor de kids. Kwaliteit is wisselend. Ik heb bv jaren gedaan met een legging die ik vrij intensief droeg, zit nu pas een gat in, maar mn dochter had een keer een tregging waar na 1 keer dragen al een gat in zat... Je moet net een beetje geluk hebben, denk ik.
Als jij kleding van de action fijn, leuk en mooi geprijsd vind, gewoon dragen en je niets aantrekken van die "tutjes"!
Op een dag had ik een nieuwe broek aan; ze vond hem helemaal te gek, gaaf, mooi. Waar had ik die toch gekocht? Vast bij de Mango?
Mijn antwoord; nee, op de markt...
Haha! je had die kop moeten zien! Toen was die broek ineens niet zo leuk meer... Ik heb me rot gelachen!
Ik geef nooit veel geld uit aan kleding. Ik vind een broek van 30 euro al duur... Ik ben geen gierigaard ofzo, maar ik heb gewoon niet zoveel te besteden. Ik heb ook wel wat kleding van de action, ook voor de kids. Kwaliteit is wisselend. Ik heb bv jaren gedaan met een legging die ik vrij intensief droeg, zit nu pas een gat in, maar mn dochter had een keer een tregging waar na 1 keer dragen al een gat in zat... Je moet net een beetje geluk hebben, denk ik.
Als jij kleding van de action fijn, leuk en mooi geprijsd vind, gewoon dragen en je niets aantrekken van die "tutjes"!
donderdag 26 juni 2014 om 22:36
http://www.beautylab.nl/outfit-christmas-red/
donderdag 26 juni 2014 om 22:49
http://forum.girlscene.nl ... n-topic-246502.13100.html
Volgens mij is het tegenwoordig het tegendeel van " een schande " als je in dat soort winkels shopt. Doet toch - bijna - helemaal niemand meer moeilijk over?
Zeker als je de kunst van het combineren verstaat, weet wat je wel en niet staat.
Volgens mij is het tegenwoordig het tegendeel van " een schande " als je in dat soort winkels shopt. Doet toch - bijna - helemaal niemand meer moeilijk over?
Zeker als je de kunst van het combineren verstaat, weet wat je wel en niet staat.
donderdag 26 juni 2014 om 22:50