kleren bij de action kopen.
donderdag 26 juni 2014 om 22:08
Hebben jullie kleding van de action in huis? En trekken jullie dat ook aan? En als je dat hebt wat heb je dan?
Ik heb daar de laatste tijd nogal wat kleding gekocht en mijn kleren werden herkend door een paar laatste mode trutten. ( mijn eigen nichtje is er daar ook eentje van) Wel de action binnen stappen voor allerlei prullaria maar kleding is kennelijk taboe voor hen. En ze willen er nog niet dood in gevonden worden. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen? Maar komop Zo vreselijk is dat nou toch ook weer niet? Ik vind daar ook lang niet alles wat ik zie mooi. Sommige dingen vind echt afschuwelijk. Maar dan niet omdat het toevallig bij de action weg komt maar gewoon omdat ik het vind. ( als het zelfde bij de promiss of h&m te koop was geweest zou ik het ook lelijk hebben gevonden bijvoorbeeld)
Ik heb daar de laatste tijd nogal wat kleding gekocht en mijn kleren werden herkend door een paar laatste mode trutten. ( mijn eigen nichtje is er daar ook eentje van) Wel de action binnen stappen voor allerlei prullaria maar kleding is kennelijk taboe voor hen. En ze willen er nog niet dood in gevonden worden. Ieuw je gaat toch niet met action kleren aan lopen? Maar komop Zo vreselijk is dat nou toch ook weer niet? Ik vind daar ook lang niet alles wat ik zie mooi. Sommige dingen vind echt afschuwelijk. Maar dan niet omdat het toevallig bij de action weg komt maar gewoon omdat ik het vind. ( als het zelfde bij de promiss of h&m te koop was geweest zou ik het ook lelijk hebben gevonden bijvoorbeeld)
donderdag 26 juni 2014 om 22:51
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juni 2014 @ 22:36:
http://www.beautylab.nl/outfit-christmas-red/
Wat een goed idee! Ik heb dat jurkje ook, weet alleen nog niet of ik het zo durf te dragen.
Ik heb er meestal nog een jurk overheen.
http://www.beautylab.nl/outfit-christmas-red/
Wat een goed idee! Ik heb dat jurkje ook, weet alleen nog niet of ik het zo durf te dragen.
Ik heb er meestal nog een jurk overheen.
donderdag 26 juni 2014 om 23:06
Echt mooi vind ik het niet. Ik vind het een beetje vergelijkbaar met het Anni Rolfi merk van Kruidvat. De stoffen zijn niet van een geweldige kwaliteit en de afwerking is niet zo mooi. Het oogt goedkoop, maar goed, dat is het qua prijs dan ook.
Zeeman vind ik dan veel betere kleding hebben.
Zeeman vind ik dan veel betere kleding hebben.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 26 juni 2014 om 23:17
Bij Action heb ik wel eens een pyjamabroek gekocht, maar verder vind ik het weinig soeps. Net als bij Zeeman en (vroeger) Hans Textiel. Het is gewoon opvallend wat voor lelijke spullen daar soms hangen, rare stoffen of lelijke kleuren. Wie koopt er in 's hemelsnaam een fluoriserend groen of vuil geel shirt?
vrijdag 27 juni 2014 om 00:04
Ik ben verzot op de midi slips van action. Goedkoop, gaan lang mee en ze zitten zalig en lubberen niet uit. Verder had ik een fleecevest van action maar die is inmiddels af. Heerlijk voor op de bank 's winters. Maar niet in het openbaar (geen enkel fleecevest trouwens).
Wat betreft de kleding, ik ben daar niet zo'n fan van. Dit heeft weinig met hoogmoedigheid te maken maar het is mijn smaak niet en doorgaans ook nooit mijn maat. Dan houdt het op.
Wat betreft de kleding, ik ben daar niet zo'n fan van. Dit heeft weinig met hoogmoedigheid te maken maar het is mijn smaak niet en doorgaans ook nooit mijn maat. Dan houdt het op.
vrijdag 27 juni 2014 om 00:13
Ik heb wel wat kleding van de Action en de Zeeman. En het staat/zit mooi. Het één wat mooier dan het andere. Maar ik vind het vreemd als mensen er 'problemen' mee hebben als jij in iets uit een goedkopere winkel hebt. Tja, als mensen bezwaren hebben omdat er onderbetaald werk geleverd wordt om die kleding te maken, snap ik het nog een beetje. Maar dat gebeurt in vrijwel alle winkels...
vrijdag 27 juni 2014 om 00:25
Koop er zelf nooit kleren, ook niet in de toekomst.
Wat anderen doen moeten ze zelf weten.
Bij Wibra verkopen ze schattige meiden kleertjes voor baby's. Voor een schijntje. Als ik een meisje krijg zou ik daar gerust kleren kopen. Dus dat Action een goedkope winkel is waar je kleren kunt halen maakt me niks uit.
Wat anderen doen moeten ze zelf weten.
Bij Wibra verkopen ze schattige meiden kleertjes voor baby's. Voor een schijntje. Als ik een meisje krijg zou ik daar gerust kleren kopen. Dus dat Action een goedkope winkel is waar je kleren kunt halen maakt me niks uit.
vrijdag 27 juni 2014 om 00:30
Ik herken dat trouwens wel dat het een soort taboe is om kleding bij een winkel te kopen. Bij mij in groep 8 en een groot deel van de middelbare was het echt not done om rond te lopen in Wibra en Zeeman kleding. Ik trok me daar weinig van aan en had er gewoon kleding van en het grappige was dan ook dat juist heel veel kinderen gewoon in die kleding rond liepen want die Loony Tunes shirts die ze daar verkochten waren eigenlijk wel heel erg cool.
vrijdag 27 juni 2014 om 01:15
quote:iloveyouthemost schreef op 26 juni 2014 @ 22:13:
Jahoor, ik heb ook gewoon shirtjes/topjes van de action. Ik maak er soms echt juist een sport van om zo goedkoop mogelijk leuke dingetjes te scoren! Niks van aan trekken want blijkbaar hadden ze wel degelijk de aandacht voor die zelfde kleren die in het rek bij de action lagen en hebben ze er wel zeker doorheen gesnuffeld.Dit denk ik ook. In een aantal van de genoemde winkels in dit topic kom ik ook regelmatig, echter niet voor kleding. Ik zou dus ook echt niet weten of het een strandjurkje van Supertrash, Zara, Wibra of Action is. In de folders sla ik het kledinggedeelte over of blader er vlug doorheen. Nog nooit meegemaakt dat ik een kledingstuk kon linken aan een winkel tenzij er een levensgroot logo op staat afgedrukt of ik heb exact hetzelfde truitje/jas/vul maar in.
Jahoor, ik heb ook gewoon shirtjes/topjes van de action. Ik maak er soms echt juist een sport van om zo goedkoop mogelijk leuke dingetjes te scoren! Niks van aan trekken want blijkbaar hadden ze wel degelijk de aandacht voor die zelfde kleren die in het rek bij de action lagen en hebben ze er wel zeker doorheen gesnuffeld.Dit denk ik ook. In een aantal van de genoemde winkels in dit topic kom ik ook regelmatig, echter niet voor kleding. Ik zou dus ook echt niet weten of het een strandjurkje van Supertrash, Zara, Wibra of Action is. In de folders sla ik het kledinggedeelte over of blader er vlug doorheen. Nog nooit meegemaakt dat ik een kledingstuk kon linken aan een winkel tenzij er een levensgroot logo op staat afgedrukt of ik heb exact hetzelfde truitje/jas/vul maar in.
vrijdag 27 juni 2014 om 01:17
quote:Taralina schreef op 27 juni 2014 @ 01:03:
Ja, hóe kun je zie dan dat iets in Action / Wibra / Zeeman is gekocht?
.
Nou hebben ze zelden tot nooit mooie stofjes en de pasvorm is ook vaak om te huilen.
Het kleedt. Maar het kleedt zelden áf, of zo.
Ja, hóe kun je zie dan dat iets in Action / Wibra / Zeeman is gekocht?
.
Nou hebben ze zelden tot nooit mooie stofjes en de pasvorm is ook vaak om te huilen.
Het kleedt. Maar het kleedt zelden áf, of zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 27 juni 2014 om 01:22
http://www.youtube.com/watch?v=5Xfb1raaQcw
Maar heel veel mensen slagen er wél.
Maar heel veel mensen slagen er wél.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 27 juni 2014 om 09:17
Die beige/bruine broek heb ik ook. Bij mij is hij 7/8ste. Staat echt heel leuk met slippers. En ik heb al diverse vragen gehad waar ik die leuke broek toch vandaan heb (en dat zeg ik lekker niet).
En dat in het Gooi.
En hij is ook van heel zacht katoen.
Veel is van polyester en dat vind ik echt vreselijk.
En dat in het Gooi.
En hij is ook van heel zacht katoen.
Veel is van polyester en dat vind ik echt vreselijk.
vrijdag 27 juni 2014 om 09:27
Van veel dingen vind ik de kwaliteit niet geweldig, of ik vrees een beetje voor de pasvorm. Ik heb wel een stel van die minirokjes, zoals BGB hierboven ook heeft geplaatst, maar ook een aantal van katoen. Mijn hardloopkleding koop ik er ook vaak, ze hebben goedkope tops (4 euro geloof ik) en van die hardloop capri broeken met een zakje voor je sleutels voor nog geen 8 euro. Ik ben er zeer content mee. ^^
vrijdag 27 juni 2014 om 09:32
vrijdag 27 juni 2014 om 09:40
quote:ingelke_kepringelke schreef op 27 juni 2014 @ 01:19:
Heb er wat oranje juich-kleding gekocht onlangs. Ideaal!
Ik ook! Prima shirts voor man en een paar voor mij en dat voor 3,5 euro per stuk oid.
Fleecevest heb ik ook maar die mag alleen uit de kast als we gaan kamperen.
De rest van de kleding heb ik eigenlijk nooit zo bekeken.
Echt dure kleding koop ik nooit ik slaag meestal prima bij miss etam(ja echt,zeker voor broeken) en ook bij C&Aof V&D
Heb er wat oranje juich-kleding gekocht onlangs. Ideaal!
Ik ook! Prima shirts voor man en een paar voor mij en dat voor 3,5 euro per stuk oid.
Fleecevest heb ik ook maar die mag alleen uit de kast als we gaan kamperen.
De rest van de kleding heb ik eigenlijk nooit zo bekeken.
Echt dure kleding koop ik nooit ik slaag meestal prima bij miss etam(ja echt,zeker voor broeken) en ook bij C&Aof V&D
vrijdag 27 juni 2014 om 10:18
Ik heb wat panty's van de Action, die zijn prima. Maar meestal vind ik de kleding niet mooi of is het er niet in mijn maat. Ik koop wel bij de Wibra, Zeeman of zelfs bij het Kruidvat als ze iets hebben wat me aanstaat. Een van mijn lievelingsvestjes komt van de Albert Heijn (die hebben soms een graaibak met veel rommel en een enkel leuk stuk). Het kan me echt niet schelen als iemand kleding van de Action draagt en ik vind het nogal verwaand om daarom op iemand neer te kijken. Bovendien ken ik zat mensen die veel geld uitgeven aan kleding en er niet uit zien, dus duur is niet altijd hetzelfde als mooi.
vrijdag 27 juni 2014 om 10:36