Mode & Beauty alle pijlers

Kleurspoeling: hoe zit dat?

19-01-2013 15:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden mijn haar laten kleuren d.m.v. een kleurspoeling bij de kapper. Ik heb van mezelf donkerbruin haar en nu is de kleur wat intenser en zit er een rode gloed doorheen.

Nu wilde ik binnenkort zelf zo'n spoeling in mijn haar doen, omdat het bij de kapper vrij prijzig was. Maar bij de drogist zie ik alleen permanente, niet uitwasbare kleuring staan.

Hoe werkt dit precies? Ik wil namelijk geen echte verf, waarbij je dus uitgroei ziet, maar iets dat er langzamerhand uit gaat door mijn haar te wassen.

Wat voor kleuring moet ik dan hebben? Iemand tips over merken of typen etc.?
Vraag bij de drogist even naar een spoeling, ik weet eigenlijk wel zeker dat ze die hebben.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Er staat trouwens semi-permanent op de doosjes.
quote:Tickel schreef op 19 januari 2013 @ 15:38:

Vraag bij de drogist even naar een spoeling, ik weet eigenlijk wel zeker dat ze die hebben.

Ja? Ik was bij de kruitvat en daar stond onder alle schappen heel groot 'niet uitwasbaar'.

Maar misschien moet ik ff naar Etos oid. Daar hebben ze er misschien ook wat meer verstand van.
quote:Tickel schreef op 19 januari 2013 @ 15:40:

Er staat trouwens semi-permanent op de doosjes.O, dat is goed om te onthouden. Ik wist al niet precies naar welke term ik moest kijken op de doosjes. Zag voornamelijk 'permanent' staan en dat wil ik dus niet
http://www.eurokoopjes.co ... zkopf-live-kleurspoeling/ Aanbiedingen
Casting.
I believe in good
Je moet even op de verpakkingen kijken daar staan cijfers op , 1 is uitwasbaar in 6 beuren 2 is uitwasbaar in 24 beurte. 3 is permanente haar verf uit mn hooft is het bij meeste drogisten uit het assortiment maar probeer het bij een winkel zoals de haarimport of een toko die hebben het vast wel !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven