Mode & Beauty alle pijlers

Kleurspoeling

25-01-2010 15:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wil ik mijn haar gaan kleuren met een kleurspoeling en ik ben nu even op internet aan het kijken naar wat er allemaal te krijgen is. Probleem is dat ik alleen maar kleurspoelingen van Guhl kan vinden (6/8 wasbeurten).

Heeft iemand ervaringen met andere kleurspoelingen?
Wil je iets wat uitwasbaar is of een permanente kleuring. Op internet zijn heel veel merken te vinden. Even googelen.
Klopt, er is heel wat te vinden maar het is allemaal permanent.

En ik zoek iets uitwasbaars.
Volgens mij heeft Poly Color ook uitwasbare spoelingen. (schwarzkopf)
Daar zal ik even naar kijken, dankjewel!
Zelf gebruik ik altijd Country colors van Schwarzkopf. Blijft heel goed zitten en heeft (via winkels op internet) heel veel verschillende kleuren. Soms hebben ze de kleur die ik gebruik ook bij de Jumbo.
Country Colors blijft toch wat langer zitten, 20/24 wassingen ofzo? Vervaagt dat of krijg je uitgroei?
ik had is een kleurspoeling, donkerrood. het was een vrij goedkope, merk weet ik niet meer, maar iig dat rode is er nooit helemaal uitgegaan, wat er later voor zorgde dat ik oranje haar had. dus ik zou iig opletten met rood..
Vandaag bij de drogist even gevraagd.

Maar ze hadden inderdaad alleen die van Guhl (6-8 wassingen) en anders kwam je in semi-permanente producten +-24 wassingen, maar dat vervaagde én groeide uit.

Dus ik ben gegaan voor Kopermahonie van Guhl en heb voor een paar weken een rood koppie!

Bedankt voor de hulp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven