Knielange jurken
donderdag 12 juli 2012 om 18:20
Hoi!
In de zomer draag ik graag jurken, alleen tegenwoordig zijn het allemaal van die korte jurken tot halverwege het bovenbeen.
Weet iemand een leuke winkel waar ze wat langere jurken verkopen?
Vind zelf Pepperberry (Engelse site) erg mooi, maar zou graag ook winkels in Nederland willen ontdekken!
Alvast bedankt
In de zomer draag ik graag jurken, alleen tegenwoordig zijn het allemaal van die korte jurken tot halverwege het bovenbeen.
Vind zelf Pepperberry (Engelse site) erg mooi, maar zou graag ook winkels in Nederland willen ontdekken!
Alvast bedankt

donderdag 12 juli 2012 om 18:50
quote:vivelavie1978 schreef op 12 juli 2012 @ 18:20:
Hoi!
Alvast bedankt ;)King louis
Hoi!
Alvast bedankt ;)King louis
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 juli 2012 om 19:00
quote:Some_One schreef op 12 juli 2012 @ 18:47:
www.topvintage.nl heeft ook veel mooie knielange jurken.Wat had ik graag in een wereld geleefd, waarin ik van die mooie jurken aan kon doen, met van die petticoats, zonder dat iemand er raar van op keek. Gewoon de hele dag in zo'n mooie jurk...*zucht*.
www.topvintage.nl heeft ook veel mooie knielange jurken.Wat had ik graag in een wereld geleefd, waarin ik van die mooie jurken aan kon doen, met van die petticoats, zonder dat iemand er raar van op keek. Gewoon de hele dag in zo'n mooie jurk...*zucht*.
donderdag 12 juli 2012 om 23:52
Als je op topvintage kijkt, klik eens op het merk Stop Staring!.
Ik heb inmiddels een jurk of 12.... Fantastisch!!
Ik draag iedere dag die stijl.)) Heb ook al een mooie collectie rokken en tops. Ben er zelf helemaaal weg van.
(de aansluitende versies, niet de cirkel rokken. past niet bij me)
Ik krijg vaak de vraag: ga je naar een bruiloft/feestje?
Uh... nee.
Dus als je het mooi vind: doen!!
Ik heb inmiddels een jurk of 12.... Fantastisch!!
Ik draag iedere dag die stijl.)) Heb ook al een mooie collectie rokken en tops. Ben er zelf helemaaal weg van.
(de aansluitende versies, niet de cirkel rokken. past niet bij me)
Ik krijg vaak de vraag: ga je naar een bruiloft/feestje?
Uh... nee.
Dus als je het mooi vind: doen!!
Known to cause insanity in laboratory mice