Mode & Beauty alle pijlers

Kohlpotlood

30-11-2013 18:25 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een tip voor een waterproof kohlpotlood, die ik in de waterlijn en eronder kan gebruiken. Eentje die dus goed blijft zitten en niet afgeeft. (maar wel prettig verwijderen is)
Je huidige even kort door een kaarsvlammetje halen!
Ik heb dit weleens gelezen, maar ik heb het idee dat de kleur dan ook anders wordt. Heb jij dit wel eens gedaan, Masque?
Ik heb er één van Dior, heel fijn!
Ik vind die van Lancome heel prettig.
Ik heb een (waterproof) opdraaipotlood van Gosh. Blijft goed zitten onder mijn ogen. Waterlijn weet ik niet want dat doe ik nooit.
Over het algemeen blijft kohlpotlood niet uren op je waterlijn zitten. Ik gebruik de Fluidline van Mac hiervoor. Zit als een huis en blijft wél uren zitten!
Ik gebruik die van chanel. Voor een lijntje boven de ogen is de truc om geen crème oid op je oogleden te smeren.
Jaa het wordt dan echt zwart als kolen zeg maar, alsof het verbrand is. Vroeger deden ze het ook met houtskool:) Maar je moet hem er niet te lang inhouden want dan smelt hij. Met de ene potlood gaat het beter dan de ander maar ik doe het eigenlijk elke dag:)
@pimpelmeesje67: die heb ik ook, maar daar zie je amper wat van en hij loopt uit.

@Star: is deze waterproof?

@matroesjka: welke van chanel is dit? Ik heb de Stylo en die is goed, maar die kan ik niet slijpen. En die gebruikte ik voor boven.
Ik zweer bij deze. Blijft de hele dag zitten, vlekt niet en intensieve kleuren
Ook nog eens budget, dat is ook fijn.

Alleen zo'n draaiding kun je toch niet slijpen?

Ik wil wel een scherpe punt.
[spam]

Ik gebruik deze creme altijd als basis , werkt top !
Die heb ik ook, Jasmijn en is zeker top!

Maar dat is voor oogschaduw
Das toch gek. Bij mij is ie echt pikzwart, blijft uren zitten en loopt niet uit.
Ik weet niet of we dezelfde hebben, die van mij zat in een mascarasetje.
Ik heb het oogpotlood waterproof van Etos eigen merk, 1,80 oid. Doet het prima
Die van bourjois vind ik heel prettig en lekker zacht!
Etos werkt bij mij heel goed eigenlijk!
Hier ook Bourjois. Fijn zacht potlood, geeft makkelijk een mooi lijntje (vind veel andere merken te hard, en daar is vaak het lijntje ook minder zichtbaar/dunner en blijft minder lang zitten)

Edit: Als je met 'in de waterlijn' bedoelt dat je het lijntje niet onder je onderste ooglid tekent, maar er zeg maar op, dus op het vochtige gedeelte van het onderste ooglid, dan werkt ie prima, doe ik ook altijd.
Ik vind bourjois altijd erg fijn voor oogpotloden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven