Mode & Beauty alle pijlers

Kokerrok lang

08-03-2016 10:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

een tijdje geleden zag ik bij DWDD een artiest met een kokerrok tot aan haar enkel. Ik was verkocht.

Maar na inmiddels 100 Google pogingen om zo'n model te vinden kom ik er gewoon niet uit.

Er staan bij Alie Express wel voorbeelden maar hier ben ik niet echt fan van.

Weet iemand toevallig waar ik voor een zwarte kokerrok met de lengte tot aan de enkel kan zoeken?
Cherish your past, live for today, and dream your future.
Super strak? Of bedoel je zoiets?

Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
ASOS:

Zelf maken of laten maken.

Patronen voor lange kokerrokken zijn genoeg te vinden op internet.
Ik ga eens even bij Asos koekeloeren! Dank je!!

Of meer zoiets?
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Wat leuk. Nu wil ik er ook één.
quote:Marover2801 schreef op 08 maart 2016 @ 10:40:

Super strak? Of bedoel je zoiets?

Ja wel strak inderdaad. Ik heb wel maxi rokken, maar die zijn allemaal lekker los, ik hoop er 1 te vinden die net zoals de kokerrok strak zit.
Ik zie mezelf in zo'n strakke lange rok de hele dag al vooruit schuifelen om maar niet te struikelen haha, of is het comfortabeler dan het lijkt?
quote:Meauve01 schreef op 08 maart 2016 @ 10:56:

Ik zie mezelf in zo'n strakke lange rok de hele dag al vooruit schuifelen om maar niet te struikelen haha, of is het comfortabeler dan het lijkt?Ik heb er een paar, en die zijn allemaal heel elastisch. Maar ik heb er ook één die dat niet is, én geen split heeft, en dat is inderdaad een 'staan en vooral niet bewegen' rok. Maar met een elastische stof of split is wandelen geen probleem.
Hele simpele elastische, voor 13 euro
Superdry, 40 euro (ook in een knalkleur)

Winkels als Forever21 en New Yorker hebben er (in de zomer) ook altijd veel hangen, maar misschien is het nu nog net iets te vroeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven