Mode & Beauty alle pijlers

Koopjes jacht!

13-07-2020 18:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben jij ook zo iemand die veel op koopjes echt bent ?

Zet hier een foto van wat je gescoord hebt en wat je bespaard hebt !
Whomi schreef:
14-07-2020 18:35
Ik heb nog geen cent over voor een merk dat echt bont gebruikt...elke cent is er 1 teveel.

+1
Gerda-1979 schreef:
14-07-2020 18:05
Nog een tip koop niet zo'n opvallend gekleurde skibroek koop een beetje een neutrale ( zwarte ) die kan je op koude dagen hier in nl ook best wel dragen dan zonder op te vallen wij wonen aan de kust en vooral als de wind vanaf zee komt kan het nogal guur zijn in de winter dan draag ik ook gerust mijn skibroek.

Goede tip! Manlief houdt sowieso van niet opvallen, dus een donkere broek is inderdaad het handigste.
Rubble schreef:
14-07-2020 18:41
Goede tip! Manlief houdt sowieso van niet opvallen, dus een donkere broek is inderdaad het handigste.
Dan nog een tip, koop een donkere dat wanneer je eens op je kont gaat zitten of in iets vies, je niet meteen de broek hebt verpest. Je wilt ze niet te vaak wassen (schijnt slecht te zijn voor de waterafstotende laag).
rosiethelab schreef:
14-07-2020 20:19
Dan nog een tip, koop een donkere dat wanneer je eens op je kont gaat zitten of in iets vies, je niet meteen de broek hebt verpest. Je wilt ze niet te vaak wassen (schijnt slecht te zijn voor de waterafstotende laag).

Goede! Al verwacht dat ik min of meer eenmalig zal zijn.
Nieuwe winterjas voor mn zoontje gescoord besparing 6 tientjes

https://www.mupload.nl/img/e8mdq593d9plc.jpeg
Gerda-1979 schreef:
25-07-2020 11:48
Nieuwe winterjas voor mn zoontje gescoord besparing 6 tientjes
Synthetisch of wasbeerhond?
niekie1 schreef:
25-07-2020 12:41
Synthetisch of wasbeerhond?
Denk synthetisch de prijs was er naar 49,95 waarom vraag jij dat?
Wasbeerhond kost weinig, de prijs zegt me niks.
Ik vraag het omdat ik stiekem hoop dat mensen zich er bewust zijn van wat ze kopen.
niekie1 schreef:
25-07-2020 13:06
Wasbeerhond kost weinig, de prijs zegt me niks.
Ik vraag het omdat ik stiekem hoop dat mensen zich er bewust zijn van wat ze kopen.
TO wil een jas van Canada goose, die is zich daar vast bewust van maar het boeit haar niet. Anders zou je zo’n merk niet kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven