Korte, dunne wimpers. Tips
zaterdag 8 januari 2022 om 22:07
Ik vind mascara altijd zo persoonlijk. Wat ik fijn vind, kun jij zomaar ontzettende troep vinden. Maar toch:
Ik heb lichtbruine wimpers, gemiddelde lengte, ook dun, maar ik heb wel het grote voordeel dat mijn wimpers van nature naar boven krullen. Dat betekent dat je ze, als ik mascara draag, ook daadwerkelijk vanaf vooraanzicht kunt zien. Niet krullende wimpers zie je alleen van zijaanzicht.
Dus dat is tip één, gebruik een wimperkrultang. Naar boven krullende wimpers is echt het halve werk.
Verder vind ik fijne mascara:
- de Lash Princess, de groene, van Essence.
- de Lash Brag mascara van Anastasia Beverly Hills
- Maybelline the falsies lash lift mascara.
Allemaal maken ze mijn wimpers heel zwart, vol en lang, zonder klontjes.
Ik heb lichtbruine wimpers, gemiddelde lengte, ook dun, maar ik heb wel het grote voordeel dat mijn wimpers van nature naar boven krullen. Dat betekent dat je ze, als ik mascara draag, ook daadwerkelijk vanaf vooraanzicht kunt zien. Niet krullende wimpers zie je alleen van zijaanzicht.
Dus dat is tip één, gebruik een wimperkrultang. Naar boven krullende wimpers is echt het halve werk.
zaterdag 8 januari 2022 om 22:08
Je wimpers verven gaat je echt niet de mascara look geven. Haalt hooguit net het blote-billen-effect weg, en het is vooral geschikt als je verder geen make up draagt. Met andere make up is het effect van geverfde wimpers veel te subtiel.
zaterdag 8 januari 2022 om 22:50
Dankjewel voor tips!Jufjoke schreef: ↑08-01-2022 22:07Ik vind mascara altijd zo persoonlijk. Wat ik fijn vind, kun jij zomaar ontzettende troep vinden. Maar toch:
zaterdag 8 januari 2022 om 23:22
Ik zweer bij deze primer
https://www.iciparisxl.nl/dior/maximize ... 7lEALw_wcB
Ik heb korte steile wimpers met blonde punten. En niet heel vol.
Hiermee lijken ze veel voller en langer. En ik krijg er geen spinnenpoten door.
https://www.iciparisxl.nl/dior/maximize ... 7lEALw_wcB
Ik heb korte steile wimpers met blonde punten. En niet heel vol.
Hiermee lijken ze veel voller en langer. En ik krijg er geen spinnenpoten door.
dinsdag 11 januari 2022 om 20:34
Herkenbaar. Na heel veel soorten geprobeerd te hebben, ben ik uitgekomen bij Bourjois Twist Up The Volume Mascara Ultra Black Edition (specifiek de gouden dop). Eerst wimpers krullen en dan deze erop. Ik draag verder doordeweeks geen make-up en doe alleen dit. Maar het maakt wel een groot verschil. (bij bol.com vaak in de aanbieding)