Kosten kapper?
maandag 25 december 2017 om 09:32
Binnenkort ga ik naar de kapper om mijn haren te verven. Ik vraag me af wat jullie gemiddeld kwijt zijn om je haren te verven. Ik heb (half) lang haar. Als ik een beetje afga op een eigen inschatting dan zal ik zeker zo'n 80 euro steeds kwijt zijn met de kleuring en dat vind ik toch wel erg veel geld elke 6-8 weken. Of is dat normaal?
maandag 25 december 2017 om 09:35
Misschien voor de eerste keer, inclusief knippen. De nabehandelingen lijken me een stuk goedkoper, maar die tarieven zijn op te zoeken volgens mij.
Ik heb er ooit voor coupe soleil gezeten en all inclusive was ik inderdaad 140 euro kwijt, de tijd dat ze met je bezig zijn kost het meest.
Ik heb er ooit voor coupe soleil gezeten en all inclusive was ik inderdaad 140 euro kwijt, de tijd dat ze met je bezig zijn kost het meest.
die ik wilde bestaat al...
maandag 25 december 2017 om 11:27
HIer betaal ik voor highlights en lowlights en uitgroei wordt dan ook bijgewerkt 52 euro. BIj een andere kapper betaal ik daar 59 euro voor . Beide zonder te knippen. Voor knippen komt er nogeens 28 euro bij. Voor alleen een uitgroei tot 3 cm betaal je dan tussen de 32 en 35 euro. Maar uitgroei doe ik meestal zelf.
Zat laatst op de website van Kim Koffijberg en als ik dan zie wat je daar betaald valt dit nog wel mee.
Zat laatst op de website van Kim Koffijberg en als ik dan zie wat je daar betaald valt dit nog wel mee.
maandag 25 december 2017 om 11:47
Tja, ze zijn er ook even mee bezig he?Relaxingatthelake schreef: ↑25-12-2017 11:34Ik heb uitgerekend wat ik ongeveer kwijt ga zijn. Als ik steeds de uitgroei laat bijverven dan kost dat 40 euro en dan nog highlights is ook 40 euro. Als ik die prijzen hier zo lees dan is dat wel erg veel wat ik moet gaan betalen.
Of je moet naar een kappersschool gaan, dan ben je wellicht goedkoper uit.
maandag 25 december 2017 om 11:52
Een uitgroei kun je zelf ook tussendoor makkelijk bijwerken.Relaxingatthelake schreef: ↑25-12-2017 11:34Ik heb uitgerekend wat ik ongeveer kwijt ga zijn. Als ik steeds de uitgroei laat bijverven dan kost dat 40 euro en dan nog highlights is ook 40 euro. Als ik die prijzen hier zo lees dan is dat wel erg veel wat ik moet gaan betalen.
maandag 25 december 2017 om 11:53
Ja, dat klopt, ze zijn er even mee bezig. Maar ik vind het wel veel geld voor elke 6-8 weken. En ik wilde vergelijken of anderen ook zoveel betaalden. Maar ik zie dat ik echt wel duurder uit ben. In deze prijzen zit nog niet het knippen, dat kost ook nog 30 euro.minnimouse schreef: ↑25-12-2017 11:47Tja, ze zijn er ook even mee bezig he?
Of je moet naar een kappersschool gaan, dan ben je wellicht goedkoper uit.
maandag 25 december 2017 om 11:55
Relaxingatthelake schreef: ↑25-12-2017 11:53Ja, dat klopt, ze zijn er even mee bezig. Maar ik vind het wel veel geld voor elke 6-8 weken. En ik wilde vergelijken of anderen ook zoveel betaalden. Maar ik zie dat ik echt wel duurder uit ben. In deze prijzen zit nog niet het knippen, dat kost ook nog 30 euro.
Highlights hoef je niet elke 6-8 weken te doen, alleen uitgroei.
maandag 25 december 2017 om 13:33
Ik betaal elke 6 tot 8 weken € 27,50 bij brainwash, knippen hoeft gelukkig nooit. Eens per jaar een keer de puntjes of een stukje eraf als het te lang wordt. Heb nooit gespleten punten ofzo. Ik heb alleen wel maar 1 kleur, dus dat is zo gedaan (hoewel je nog vaak 2,5u kwijt bent omdat ze tussendoor andere mensen helpen.)..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
dinsdag 26 december 2017 om 11:03
Even de prijzen vergelijken tussen de verschillende kappers in de buurt, de prijzen kunnen flink uiteen lopen. Bij 'mijn' kapper betaal ik 18 euro voor knippen en zo nodig droog föhnen, bij Toni en Guy die even verderop zitten betaal je tussen de 60 en 75 euro voor knippen en föhnen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
dinsdag 26 december 2017 om 19:20
Niet verven is het goedkoopst.
Zelf verven is ook een optie, je kunt evt professionele verf halen bij de kappersgroothandel.
Een andere kapper kiezen is misschien ook een optie.
Ik weet nog uit de tijd dat ik mijn haar liet verven dat ik standaard tussen de 80 en 100 euro kwijt was, half lang haar. Dit was wel bij een goede kapper.
Momenteel laat ik mijn haar alleen knippen, elke 10 weken, kost 20 euro per keer. Niet de duurste salon hier maar wel een super goede kapster die goed luistert naar wat ik wil. Als de ineens 30 euro zou vragen zou ik nog steeds naar haar gaan.
Zelf verven is ook een optie, je kunt evt professionele verf halen bij de kappersgroothandel.
Een andere kapper kiezen is misschien ook een optie.
Ik weet nog uit de tijd dat ik mijn haar liet verven dat ik standaard tussen de 80 en 100 euro kwijt was, half lang haar. Dit was wel bij een goede kapper.
Momenteel laat ik mijn haar alleen knippen, elke 10 weken, kost 20 euro per keer. Niet de duurste salon hier maar wel een super goede kapster die goed luistert naar wat ik wil. Als de ineens 30 euro zou vragen zou ik nog steeds naar haar gaan.