Kruidvat Young&Pure
vrijdag 3 juni 2016 om 00:02
vrijdag 3 juni 2016 om 01:00
Ik heb altijd het idee dat dat soort lijnen veel te agressief zijn en daardoor juist averechts werken.
Ik ken de Young&Pure-lijn niet specifiek, maar over het algemeen is dat wel mijn ervaring met die lijnen.
In mijn ervaring werkt het veel beter om juist milde producten te gebruiken en het liefst zo min mogelijk.
Ik was mijn gezicht 's ochtends alleen nog maar met water. 's Avonds met reinigingsmelk en tonic en als 'nachtcrème' gebruik ik kokosolie. Vooral dat laatste heeft mijn huid echt doen opknappen. Voor mijn zus geldt hetzelfde. Misschien is dat wel een tip voor je. Google er maar eens op, er is veel informatie over te vinden.
Ik ken de Young&Pure-lijn niet specifiek, maar over het algemeen is dat wel mijn ervaring met die lijnen.
In mijn ervaring werkt het veel beter om juist milde producten te gebruiken en het liefst zo min mogelijk.
Ik was mijn gezicht 's ochtends alleen nog maar met water. 's Avonds met reinigingsmelk en tonic en als 'nachtcrème' gebruik ik kokosolie. Vooral dat laatste heeft mijn huid echt doen opknappen. Voor mijn zus geldt hetzelfde. Misschien is dat wel een tip voor je. Google er maar eens op, er is veel informatie over te vinden.
vrijdag 3 juni 2016 om 08:00
Clearasil is er ook voor om onzuiverheden te verminderen, maar dat hoef ik echt niet op mijn huid te smeren. Als je echt een onzuivere huid heb, is het inderdaad beter om even langs de huisarts te gaan, die heeft veel betere middelen. Of kijk eens bij de apotheek. Ik ben naast mijn crème van de dermatoloog erg te spreken over eucerin van de apotheek. Iets duurder, maar veel minder agressief dan die middeltjes van de drogist
vrijdag 3 juni 2016 om 08:06
Zoals hierboven al wordt gezegd: dat soort lijnen zijn te agressief voor een probleemhuid! De huid wordt er alleen maar kwetsbaarder van en daardoor ben je nog vatbaarder voor onzuiverheden.
De truc is om milde producten te gebruiken. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd, maar wat mij nu echt helpt zijn facial wipes (sensitive) van Lidl! Daarna even het gezicht naspoelen met water. Vervolgens goed hydrateren met niet te zware vette producten (ik heb een vette vochtarme huid overigens). Ik gebruik voor hydratatie een serum van de Aldi (de blauwe) en daarna simpele walnootolie.
1x per week voorzichtig scrubben met een milde cleansing gel van Kruidvat skin science icm een elektrische gezichtsborstel en daarna een hydraterend gezichtsmasker (ook Aldi).
En en en, iedere dag een glas bietensap! Allemaal superbudgetproof en mijn huid is nog nooit zó rustig en glad geweest!
De truc is om milde producten te gebruiken. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd, maar wat mij nu echt helpt zijn facial wipes (sensitive) van Lidl! Daarna even het gezicht naspoelen met water. Vervolgens goed hydrateren met niet te zware vette producten (ik heb een vette vochtarme huid overigens). Ik gebruik voor hydratatie een serum van de Aldi (de blauwe) en daarna simpele walnootolie.
1x per week voorzichtig scrubben met een milde cleansing gel van Kruidvat skin science icm een elektrische gezichtsborstel en daarna een hydraterend gezichtsmasker (ook Aldi).
En en en, iedere dag een glas bietensap! Allemaal superbudgetproof en mijn huid is nog nooit zó rustig en glad geweest!
vrijdag 3 juni 2016 om 08:40
vrijdag 3 juni 2016 om 10:02
Veel van die lijnen bevatten inderdaad veel te agressieve stoffen. Alcohol zit er bijvoorbeeld vaak in, dat ontsmet wel even goed maar droogt je huid enorm uit waardoor je huid meer vet gaat aanmaken het uitdrogen te compenseren dan dan krijg je meer onzuiverheden en een vettere huid dan je al had. Lees hier eens: http://www.dr-jetskeultee.nl/cleanser/obj7777329 Als je op de andere stappen van het stappenplan klikt zie je een uitleg over die producten. Het is vooral opletten met dingen die er niet in horen. Ik ben zelf fan van Neutral, deze week bij de trekpleister 50% korting dus leuk om eens te proberen misschien. Suf merk misschien maar het werkt voor mij prima.
vrijdag 3 juni 2016 om 10:42
quote:Littlebit schreef op 03 juni 2016 @ 08:40:Als je er genoeg vitamine C bij neemt hef je dat proces op, had ik er even bij moeten zetten :-)Dat klopt niet. Het Voedingscentrum raadt dagelijkse consumptie van bietensap af. Wat je met je eigen lichaam doet moet je zelf weten, maar stop in ieder geval met dit te adviseren aan anderen.
vrijdag 3 juni 2016 om 11:10
quote:prik schreef op 03 juni 2016 @ 10:42:
[...]
Dat klopt niet. Het Voedingscentrum raadt dagelijkse consumptie van bietensap af. Wat je met je eigen lichaam doet moet je zelf weten, maar stop in ieder geval met dit te adviseren aan anderen.Wie ben jij om te zeggen dat ik moet stoppen dit te adviseren?! Vitamine C helpt te voorkomen dat nitraat in het lichaam wordt omgezet in nitriet. Zo uitgebreid is dat artikel van het Voedingscentrum dus niet.
[...]
Dat klopt niet. Het Voedingscentrum raadt dagelijkse consumptie van bietensap af. Wat je met je eigen lichaam doet moet je zelf weten, maar stop in ieder geval met dit te adviseren aan anderen.Wie ben jij om te zeggen dat ik moet stoppen dit te adviseren?! Vitamine C helpt te voorkomen dat nitraat in het lichaam wordt omgezet in nitriet. Zo uitgebreid is dat artikel van het Voedingscentrum dus niet.