Mode & Beauty alle pijlers

krullen in lang, dik haar

14-11-2013 21:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik heb dus lang en zwaar, stijl haar. Ik zou hier graag eens mooie krullen in maken. Ik heb het al meerdere keren met een krultang geprobeerd. Vaak ben ik een uur bezig en is na een uur het grootste gedeelte van de krullen er alweer uit. Zelfs met mousse en haarspray voor en na het krullen ijft het niet zitten en heb ik ook nog eens vies haar.

Hebben jullie tips? Is een carmenset echt veel beter?

Zijn er hier meiden die het wel voor elkaar krijgen?

Alvast dank!
Papillotten wel eens geprobeerd? Haar met mouse kammen, papillotten erin, gewenste tijd in houden, beetje haarlak en tadaa. Werkt bij m'n moeder goed, ik doe het niet heb al veel van mezelf. M'n moeder niet meer nu ze ouder is maar dat werkt goed!
Nee, dat werkt niet. Het enige wat bij mijn haar werkt zijn ouderwetse papilloten met reepjes stof in nat haar en dan een nacht ermee slapen. Deed mijn moeder altijd. Maar de stylist van het Zuiden heeft ook een methode die werkt, harde krullen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
https://www.youtube.com/watch?v=kluDCSa9CXY

2 bussen haarlak.
Zit nog best leuk eigenlijk, scriptum. En het blijft leuk zitten, ook al staat er windkracht 9.
Bij mij werkt enkel de tweede stap, headband:

Vier krulmanieren zonder krultang

Wel met vochtig haar, en een beetje mousse (echt maar een half eitje qua hoeveelheid). Mijn haartype: dik, veel, pluis
hahahha

Ik vind hem zo grappig!
Ons Royke rules.
quote:scriptum, 6 seconden geleden

Ons Royke rules. Absoluut.
Papillotten werken hier het best, maar dan moet ik nog een halve fles mousse erin doen. En dan maar hopen dat het een paar uurtjes meegaat.
Probeer de remington pearl wand. Beste krultang die ik tot nu toe heb gebruikt, blijft de hele dag goed zitten! Heb zelf ook heel erg steil haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven