kunstwimpers
zondag 18 november 2012 om 15:08
Ik heb vrij onopvallende wimpers. Daarom heb ik sinds kort dunne kunstwimpers gekocht voor feestjes en uitgaan. De eerste keer plakte ik ze er zo op omdat er dan al een plaklaagje op zit. Er zit een tubetje likm bij maar ik krijg ze niet mee mooi op. Hoe moet dit? Moet je ze eerst op doen en daarna de oogschaduw ed? Moet je ze misschien eerst reinigen en waarmee?
zondag 18 november 2012 om 16:08
Ik heb die van de Hema. Heb de meest natuurlijke gekocht. Ik vind ze prettig en vooral de lijm vind ik erg goed.
Bij mij zijn ze nog nooit los gegaan, en ik gebruik ze eigenlijk alleen voor een avondje stappen.
Voor overdag zou je ze eventueel kunnen gebruiken, maar ik denk dat het wel zal opvallen.
Je moet inderdaad eerst de lijm aanbrengen, dan de wimpers en dan eyeliner/oogschaduw.
Wimpers schoonmaken kan gewoon met oogmake-up remover, vind zelf één op oliebasis het fijnst.
Bij mij zijn ze nog nooit los gegaan, en ik gebruik ze eigenlijk alleen voor een avondje stappen.
Voor overdag zou je ze eventueel kunnen gebruiken, maar ik denk dat het wel zal opvallen.
Je moet inderdaad eerst de lijm aanbrengen, dan de wimpers en dan eyeliner/oogschaduw.
Wimpers schoonmaken kan gewoon met oogmake-up remover, vind zelf één op oliebasis het fijnst.
zondag 18 november 2012 om 16:14
Het ligt er denk ik aan hoe lang de wimpers zijn of het voor overdag kan.Je moet niet als een travestiet op kantoor rondlopen natuurlijk hahaha. Ik gebruik het meestal in weekends met uitgaan, feestjes etc. Niet overdag, kost me te veel tijd, die ik niet heb 's ochtends.
Het lijmlaagje kun je na gebruik van de nepwimpers aftrekken; wel voorzichtig doen anders trek je het model uit je wimpers. Oogschaduw, eyeliner etc doe ik voordat ik de nepwimpers er op doe.
Het lijmlaagje kun je na gebruik van de nepwimpers aftrekken; wel voorzichtig doen anders trek je het model uit je wimpers. Oogschaduw, eyeliner etc doe ik voordat ik de nepwimpers er op doe.
maandag 19 november 2012 om 19:09