Mode & Beauty alle pijlers

Kwaliteit Supertrash

13-06-2015 10:25 25 berichten
Ik koop eigenlijk de meeste kleding bij WE, H&M, New Yorker... dus goedkope kleding. Nu zie ik de kleding van Supertrash, erg gave kleding, maar: wel wat duurder, meer dan dat ik normaal zou uitgeven.

Bij H&M zou ik niet zo erg vinden als ik iets na één seizoen weer weg zou moeten doen, maar kledingstukken tussen de ¤50,- en ¤100,- vind ik weer een ander verhaal.

Dus, Supertrash owners: hoe is de kwaliteit, blijft het mooi? Is het het geld waard?
Alle reacties Link kopieren
Nee, het blijft NIET mooi! Ik had wat Supertrash kleding, maar ik merk geen verschil met goedkopere kleding.
Het merk doet zijn naam eer aan
Ik heb een chino, een jurkje en een jumpsuit van Supertrash al drie jaar, en het ziet er nog steeds als nieuw uit!
If destiny speaks, I don't ask questions..
Het verschilt nogal per item. Ik heb jurkjes waarvan de stof er redelijk snel verwassen uitzag, maar ook jurkjes die ik al jaren draag en er nog prima uitzien.

Ik draag altijd de skinny's van ST, maar heb n paar maanden geleden een model van Only gekocht. Inderdaad vanwege het prijsverschil.

Binnen no time was dat ding van Only vaal

De broeken vind ik altijd super!

Uiteindelijk is het duur voor wat je krijgt, want de afwerking laat vaak te wensen over.

Maar ja, ik ga ook altijd voor de bijl...gisteren nog
Het heet niet voor niks Supertrash! Het is trendy kleding bedoeld voor één seizoen.
quote:jo12345 schreef op 13 juni 2015 @ 11:13:

Het heet niet voor niks Supertrash! Het is trendy kleding bedoeld voor één seizoen.Ik vind het er best tijdloos uitzien, H&M vind ik (voornamelijk Divided) veel erger op de trends toegespitst. Daar is het voor mij ook wat beter zoeken voor kleding die ik langer dan één seizoen aan kan.
Ik heb een zwarte skinny die niet lubbert, maar helaas nu wel vaal is geworden... (Ik heb nu wel een andere wasmachine dus dat zou een reden kunnen zijn).

En verder had ik een heel leuk jurkje dat ik na een keer wassen heb weg kunnen gooien wegens ernstige krimp.

Ben geen fan van Supertrash.
Kijk eens bij Massimo Dutti, fleet. Ik hou er wel van.

De kwaliteit vind ik eigenlijk meer afhangen van het kledingstuk dan van het merk. Elk merk heeft goede en slechte items. Van H&M heb ik een shirt al 4 jaar en 't is nog prachtig.

Jeans koop ik in de uitverkoop van Levi's.
quote:lux. schreef op 13 juni 2015 @ 11:27:

De kwaliteit vind ik eigenlijk meer afhangen van het kledingstuk dan van het merk. Elk merk heeft goede en slechte items. Van H&M heb ik een shirt al 4 jaar en 't is nog prachtig.

Jeans koop ik in de uitverkoop van Levi's.

Ik koop regelmatig Massimo Dutti, maar dat is wel wat klassiek. Moet wel je stijl zijn. Ik vind het prachtig.

Supertrash vind ik prijzig. De broeken zijn geweldig qua pasvorm en blijven lang goed, de tops en bloezen vind ik vaak flodderig en te duur voor de kwaliteit.
Always look on the bright side of life
Ik had een skinny jeans van ST waarvan meteen de knoop eraf ging. En nu een zwarte skinny die volgens mij wel van goede kwaliteit is, maar die nu na 4 maanden niet pikzwart meer is. Ik vraag me alleen af of er broeken zijn die wél echt zwart blijven...
De kwaliteit van kleding is één ding, maar hoe je het wast heeft er net zoveel invloed op.

Als je voorzichtig, op lage temperatuur, in waszakjes als er haakjes of beugels aanzitten, binnenstebuiten wast met een mild wasmiddel, doe je veel langer met je kleding, ongeacht waar het vandaan komt.

Ook kun je, als je iets koopt, checken of de naden wel goed/dubbel gestikt zijn. Met name Zara heeft er een handje van om alles met slechts één stiksel bij elkaar te houden. Heb je een jurkje van een mooie stof, laten de naden alsnog na drie keer wassen los. Daar koop ik dus sowieso nooit meer.
quote:Flowerspowers schreef op 13 juni 2015 @ 12:45:

[...]

Ik koop regelmatig Massimo Dutti, maar dat is wel wat klassiek. Moet wel je stijl zijn. Ik vind het prachtig.

Supertrash vind ik prijzig. De broeken zijn geweldig qua pasvorm en blijven lang goed, de tops en bloezen vind ik vaak flodderig en te duur voor de kwaliteit.Ja maar aangezien ze aangeeft op zoek te zijn naar wat tijdlozers dan h&m dacht ik; misschien vindt ze dat mooi.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 juni 2015 @ 12:56:

De kwaliteit van kleding is één ding, maar hoe je het wast heeft er net zoveel invloed op.

Als je voorzichtig, op lage temperatuur, in waszakjes als en hakjes of beugels aanzitten, binnenstebuiten wast met een mild wasmiddel, doe je veel langer met je kleding, ongeacht waar het vandaan komt.

Ook kun je, als je iets koopt, checken of de naden wel goed/dubbel gestikt zijn. Met name Zara heeft er een handje van om alles met slechts één stiksel bij elkaar te houden. Heb je een jurkje van een mooie stof, laten de naden alsnog na drie keer wassen los. Daar koop ik dus sowieso nooit meer.Zooo vaak gehad idd. Koop ook nooit bij Zara. Don't get what the fuzz is about
De bovenstukken van Supertrash zijn gewoon marktkwaliteit voor een hoge prijs.

Als je op zoek bent naar tijdloze kleding zou ik is wat proberen van COS

http://www.cosstores.com/nl/

of & Other Stories

http://www.stories.com/nl/

Van de H&M familie maar dan wel van aardige kwaliteit.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:violetskies schreef op 13 juni 2015 @ 13:08:

De bovenstukken van Supertrash zijn gewoon marktkwaliteit voor een hoge prijs.Soms is marktkwaliteit nog beter dan supersupertrash.
De jasjes zijn goed. Alle shirtjes enzo zijn echt slecht vind ik.
De pumps (van 130 euro) gaan in ieder geval na drie keer dragen kapot. Fabrieksfout, zei mijn schoenmaker.
Liever elitair dan een pauper!
quote:lux. schreef op 13 juni 2015 @ 11:27:

Jeans koop ik in de uitverkoop van Levi's.Oh, God, ik kende het merk niet. Wat zitten daar gave truien bij! Thanks voor de tip Lux!
Hier hangt supertrash regelmatig voor weinig bij de kringloopwinkel, heb voor nog geen 15 euro een top en jurk gekocht.

Voor dat bedrag vind ik het wel ok..

Qua kwaliteit vind ik het niet echt wereldschokkend.
Mijn ervaring met Supertrash is wel goed! Ik heb een aantal jurken en een jasje en ben ook weer voor de bijl gegaan vandaag . Ik vind de spullen van goede kwaliteit, maar niet echt tijdloos. Het is er nu trouwens flinke uitverkoop dus je kunt nu wat goedkoper je slag slaan!

Een merk dat ik mooi en redelijk tijdloos vind en dat in dezelfde prijsklasse zit als Supertrash, is Vanilia. Zeker voor kantoor vind ik dat ze er vaak mooie kleding hebben.
COS is inderdaad ook mooi, wel wat 'apart' soms, maar de kleding heeft een mooie pasvorm. Ik vind Massimo Dutti ook mooi, maar de pasvorm is vaak niet goed voor mijn Hollandse heupen .
quote:fleetfox schreef op 13 juni 2015 @ 18:55:

[...]

Oh, God, ik kende het merk niet. Wat zitten daar gave truien bij! Thanks voor de tip Lux!Graag gedaan ze hebben ook leuke blousjes!
Wisselend. De jasjes koop ik zonder zorgen, tops en skinny jeans is altijd een verrassing. De ene skinny jeans gaat al twee jaar mee, de andere haalde de twee maanden nog niet.
Ik heb er één jurk van gehad. Online besteld. Eigenlijk spijt van gehad, draadjes los, vielen gaatjes langs de stiksels.

De foto's zien veel er mooier uit dan in het echt, vind ik. Ik vind het slechte kwaliteit, als je al in de winkels staat hangen er al veel draadjes los. En de stoffen zijn heel dun.

Maar zal inderdaad ook wel per kledingstuk verschillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven