Mode & Beauty alle pijlers

La Mer Moisturizing Cream

07-09-2013 23:31 46 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik was opzoek naar een nieuwe dagcreme en heb die aardige mevrouw in de Bijenkorf me dit fortuinlijke potje aan laten smeren. Eerlijk gezegd was ik al een tijdje nieuwsgierig naar dit product.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen hierover. Zijn er meiden die deze creme gebruiken als dag-, en nachtcreme en hoe werkt die voor je?
Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat deze crème (sterk) overeen komt met de normale Nivea crème
Paula Begoun heeft de creme geanalyseerd ....

http://www.paulaschoice.c ... /la-mer/_/Creme-De-La-Mer
Ik ben er ook nieuwsgierig naar maar ik vind 150 euro voor 1 potje een beetje te duur als ik het niet eerst kan uitproberen!

Ik blijf dus lekker bij mijn Etos crème van 3 euro die doet het ook erg goed haha
quote:zangeres schreef op 07 september 2013 @ 23:40:

Paula Begoun heeft de creme geanalyseerd ....

http://www.paulaschoice.c ... /la-mer/_/Creme-De-La-Mer

Oeh! Dat ga ik morgen ff lezen! Kan mn ogen niet meer open houden.

Tnx!
Wat zonde dat je er zoveel aan uitgegeven hebt. Dit gaat helemaal niks voor je doen. De dames in de Bijenkorf schijnen zelfs ooit beweerd te hebben dat dit gebruikt wordt in het brandwondencentrum te Beverwijk. Absoluut onwaar. Dus hoe lief en leuk ze ook mogen zijn, ze verkopen hele dure bagger.
Conclusie: belachelijk duur potje zeewier met een schadelijke hoeveelheid eucalyptus. Alle goede dingen in het potje zijn binnen twee weken weg door de manier van verpakken.
Zulke dure crème is echt niet beter of slechter voor je dan een goedkoper potje. (En sowieso kan je in verband met de houdbaarheid beter voor een pompflacon gaan.)

Zonde van de aanschaf!
Er is eens onderzoek naar geweest en toen deden ze onderzoek met een verborgen camera bij de Douglas. Weet niet meer welk programma dat was misschien schiet me dat wel weer te binnen.

Maar het was een onzin verhaal in ieder geval was het het geld niet waard.
Als je het ng niet uit de verpakking hebt gehaald en nog in bezit bent van de bon zou ik het retour doen.
Ik vind het goedkoop ogen voor een pot creme van 150 euro. Inhoudelijk: het schijnt niet veel bijzonders te zijn. Er zijn producten van bijvoorbeeld RoC en Clinique die een stuk meer werkzame stoffen bevatten.

Het probleem van de verpakking kun je trouwens oplossen door zelf een pompflacon te kopen en de inhoud van dat potje over te hevelen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 08 september 2013 @ 08:10:

Ik vind het goedkoop ogen voor een pot creme van 150 euro. Inhoudelijk: het schijnt niet veel bijzonders te zijn. Er zijn producten van bijvoorbeeld RoC en Clinique die een stuk meer werkzame stoffen bevatten.

Het probleem van de verpakking kun je trouwens oplossen door zelf een pompflacon te kopen en de inhoud van dat potje over te hevelen.Ja maar daar betaal je natuur geen 150 euro voor!
quote:Superhuisvrouw schreef op 08 september 2013 @ 00:08:

Er is eens onderzoek naar geweest en toen deden ze onderzoek met een verborgen camera bij de Douglas. Weet niet meer welk programma dat was misschien schiet me dat wel weer te binnen.

Maar het was een onzin verhaal in ieder geval was het het geld niet waard.Heb ik ook gezien ja! Volgens mij was het bij radar! Zo grappig, je kon idd net zo goed een potje nivea kopen. Dit gaat niks doen verder.
¤150,- voor een potje kwakzalf??

Daar had je mooie dingen voor kunnen kopen. Zonde zeg!

Waarom trap ik er toch elke keer in?
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 08 september 2013 @ 08:14:

[...]

Ja maar daar betaal je natuur geen 150 euro voor!

Nee, dat ben ik met je eens.

Ik doe het wel met mijn Louis Widmer creme, maar die kost 2 tientjes, geen 150 euro.
Bewezen dat die dure crèmes bullshit zijn. Lees hier eens, superinteressant: http://jetskeultee.nl/
quote:Ikbenanoniem schreef op 08 september 2013 @ 08:10:

Het probleem van de verpakking kun je trouwens oplossen door zelf een pompflacon te kopen en de inhoud van dat potje over te hevelen.Overhevelen heeft geen zin omdat het product hoe dan ook toch aan lucht wordt blootgesteld. Bovendien is het goedje veel te dik en daarom niet geschikt om uit een fles te pompen.
quote:Siouxx schreef op 08 september 2013 @ 09:59:

Waarom trap ik er toch elke keer in?

Omdat ze het zo mooi kunnen verkopen, daarom! Ik heb dat ook een periode gehad, ik kocht de duurste sisley crèmes en maar hopen en hopen, totdat ik ging google Ik had pas laat internet dus sja... maar goed, ik heb er van geleerd en het is idd allemaal nonsens, 150 euro is echt te veel, hoe durven ze het te vragen! Heb je hem al gebruikt???? zo nee, terug gaan met de bon en lekker een crèmepje van eigen merk drogisterijen gebruiken ofzo?

Succes!
Ik heb het nog nooit gebruikt (dus kan er niet zelf over oordelen)en ik koop het niet omdat het getest wordt op dieren.

Ik heb wel creme gebuikt van la praire en die vond ik zeker wel beter dan nivea!

Nu gebruik ik zoveel mogelijk van Paulas choice.
Hoi!

Een paar jaar geleden ook zo'n potje aangeschaft in NY (scheelt een paar tientjes). Is echt niet beter dan cremmetjes van de apotheek of drogist. Ik ben van Lancome over naar Vichy en van Vichy over naar garnier. Wil binnenkort Olaz testen. Belachelijk dure crème is echt zonde van het geld. Als je een normale huid hebt dan is alleen vaseline zelfs voldoende.
Vaseline is rotzooi, dat moet je helemaal niet op je huid smeren alleen op je lippen en nagelriemen in de winter om het vet te houden!
Gebruik gewoon het serum van no.7. Daarvan is tenminste echt aangetoond dat het werkt
Jakkes, vaseline. Dan zou ik met een glimmend plakhoofd rondlopen de hele dag.
terugbrengen en zeggen dat je er pukkels van krijgt. Dat is namelijk ook echt zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven