Laarzen Primark
donderdag 4 oktober 2012 om 20:36
Hoi allemaal,
Ik heb vorig jaar, en het jaar daarvoor ook, bruine vrij lage laarsjes zonder hak en met ronde neus bij de Primark gekocht. Ze hebben ook zo'n handig verstelbaar riempje bij de kuit, zodat je hem wat strakker kunt zetten indien nodig. Ze hadden ze ook in het donkergrijs en zwart.Helaas heb ik ze helemaal afgedragen en ben ik dus op zoek naar nieuwe.
Alleen kan ik ze nu dus nergens meer vinden! In het voorjaar waren ze er nog wel, maar nu dus nergens meer.. Weet iemand misschien of bepaalde items ( zoals misschien die laarsjes) steeds weer terugkomen?
Alvast bedankt!
Groetjes Anne lotte
Ik heb vorig jaar, en het jaar daarvoor ook, bruine vrij lage laarsjes zonder hak en met ronde neus bij de Primark gekocht. Ze hebben ook zo'n handig verstelbaar riempje bij de kuit, zodat je hem wat strakker kunt zetten indien nodig. Ze hadden ze ook in het donkergrijs en zwart.Helaas heb ik ze helemaal afgedragen en ben ik dus op zoek naar nieuwe.
Alleen kan ik ze nu dus nergens meer vinden! In het voorjaar waren ze er nog wel, maar nu dus nergens meer.. Weet iemand misschien of bepaalde items ( zoals misschien die laarsjes) steeds weer terugkomen?
Alvast bedankt!
Groetjes Anne lotte
donderdag 4 oktober 2012 om 21:35
donderdag 4 oktober 2012 om 21:49
Ik heb er vorig jaar erg mooie laarzen gekocht. Waren er in het zwart en in het bruin. Ik heb bruin gekicht, en had later spijt dat ik de zwarte niet ook gekocht had. Dus terug, maar uitverkocht, helaas. Later in het seizoen waren ze er wel weer. Dus ook gekocht. En dit jaar zag ik ze weer!
Dus kans dat jouw laarsjes ook wel weer terug komen.
Dus kans dat jouw laarsjes ook wel weer terug komen.