Mode & Beauty alle pijlers

Laarzen Primark

04-10-2012 20:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar, en het jaar daarvoor ook, bruine vrij lage laarsjes zonder hak en met ronde neus bij de Primark gekocht. Ze hebben ook zo'n handig verstelbaar riempje bij de kuit, zodat je hem wat strakker kunt zetten indien nodig. Ze hadden ze ook in het donkergrijs en zwart.Helaas heb ik ze helemaal afgedragen en ben ik dus op zoek naar nieuwe.

Alleen kan ik ze nu dus nergens meer vinden! In het voorjaar waren ze er nog wel, maar nu dus nergens meer.. Weet iemand misschien of bepaalde items ( zoals misschien die laarsjes) steeds weer terugkomen?

Alvast bedankt!

Groetjes Anne lotte
Ik ben ook een enorm fan van de Primark!

Laarzen en schoenen erg goedkoop...

Ik kom elk seizoen weer weer bij de Primark en wat ik zo heb gezien is dat vaak de beste verkochte spullen terug komen!

Laarzen en schoenen vliegen daar de deur uit, dus ik denk wel dat ze terug gaan komen
Ik heb er vorig jaar erg mooie laarzen gekocht. Waren er in het zwart en in het bruin. Ik heb bruin gekicht, en had later spijt dat ik de zwarte niet ook gekocht had. Dus terug, maar uitverkocht, helaas. Later in het seizoen waren ze er wel weer. Dus ook gekocht. En dit jaar zag ik ze weer!

Dus kans dat jouw laarsjes ook wel weer terug komen.
bedankt voor de reacties! ik ga dan gewoon regelmatig even kijken bij de Primark, en zodra ze ze weer hebben koop ik gelijk alle 3 de kleuren, daar kan ik dan weer een jaartje mee vooruit :-)
bedankt voor de reacties! ik ga dan gewoon regelmatig even kijken bij de Primark, en zodra ze ze weer hebben koop ik gelijk alle 3 de kleuren, daar kan ik dan weer een jaartje mee vooruit :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven