Mode & Beauty alle pijlers

Laarzen Taupage

02-03-2013 16:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.zalando.nl/tau ... ..&zx=1742945330041037824

Ik heb gisteren deze laarzen besteld op Zalando. Ik ben al een tijdje op zoek naar strakke zwarte laarzen zonder poespas, die je overal bij kan dragen. Op de foto zien ze er redelijk strak uit, maar ik kan uit de beschrijving niet echt opmaken of ze ook zo zullen vallen. Ze komen pas over 4 dagen binnen. Heeft iemand hier deze laarzen? Of snapt iemand hoe die maten werken (wijdte)? Ik heb zelf redelijk dunne onderbenen en "gemiddelde" kuiten. Ik kan dus eigenlijk alle schoenen wel hebben. Heb ze besteld in 40 (ze hadden mijn maat niet), maar heb maat 39 normaal. Mits ze strak genoeg zitten is dat wel op te lossen met een sok/tissue in de neus.
Volgens de klantbeoordelingen vallen ze ruim en zijn ze geschikt voor mensen met niet te dikke kuiten.
In de recensies staat dat je beter een maat kleiner kunt bestellen...
Ja, maar wat bedoelen ze met ruim. Aan de bovenkant, of bij de voet. Want ze vallen dus wel groter daar, maar dat maakt mij niet zoveel uit, zolang ze boven maar strak zijn. Dat er ook maar 2 beoordelingen zijn is niet zo handig..
Ja, dat las ik, maar ik kon het al niet meer veranderen toen ik naar Zalando belde. Dus als ze te groot zijn dan ruil ik ze voor een kleinere maat.
Neem aan dat bij een grotere voetmaat de laars zelf niet wijder valt, toch?
Ze staan gewoon te koop in maat 39 dus die maatkeuze snap ik niet zo. Ze zijn overigens uitverkocht in maat 40.
Ja, gisteren niet. Maar heb nu nog eens in 38 besteld en 40 weiger ik dan aan de deur, heb nog een medewerkster gesproken.
quote:citrine schreef op 02 maart 2013 @ 16:31:

Ja, gisteren niet. Maar heb nu nog eens in 38 besteld en 40 weiger ik dan aan de deur, heb nog een medewerkster gesproken.Waarom weigeren? Terug sturen kost je niets.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, dat kan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven