Mode & Beauty alle pijlers

LaDress

29-04-2008 14:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Heeft iemand ervaring met jurkjes van LaDress? Ze zijn vrij prijzig, maar vind ze wel leuk. Zou graag ervaringen van anderen lezen voordat ik er eentje aanschaf.

www.ladress.com

Hoop op reacties.
Ik vind ze prachtig. Ik zou, als ze er in mijn maat zouden zijn, meteen kopen. Ze blijven beeldig weet ik van mensen die er een hebben. Duur maar dan heb je ook wat.
Ze zijn mooi maar niet veel bijzonders en ik vind ze veelste duur.Ze blijven mooi maar ja ik loop echt niet 2 jaar met het zelfde jurkje.
Wrel leuk, maar die prijzen! Dat vind ik echt zonde voor een jurkje...Maar als jij ze mooi vindt en nog zo'n 300 euro in je spaarpot hebt zitten, gewoon kopen.
Tja, vind ze ook wel erg duur. Weet niet of ik het er voor over heb. Heb normaal wel moeite om een goedpassend jurkje te vinden, dus wellicht is dit een uitkomst...

Ga er nog maar wat nachtjes over slapen....
quote:_Sungirl_ schreef op 29 april 2008 @ 14:33:

Ze zijn mooi maar niet veel bijzonders en ik vind ze veelste duur.Ze blijven mooi maar ja ik loop echt niet 2 jaar met het zelfde jurkje.

Niet?

Ik loop wel 4 jaar met dezelfde jurk. En als het er één van echt goede kwaliteit is doe ik er wel een jaar of tien mee.

Hoeveel kleren koop je dan, als je ieder jaar alles nieuw hebt? Lijkt me een stuk duurder.
Dit zijn basics, dit is niet een fladderig modegevalletje van de H&M of zo. Deze jurken zijn practisch tijdloos, in jersey. Zeker als je een niet al te hevige kleur neemt. Dan kun je zo'n jurk makkelijk een paar jaar gebruiken zonder dat je modegewijs enorm uit de pas loopt.
Ik vind ze heel erg mooi en tijdloos, je kunt er dan ook echt wel een tijdje mee doen, in tegenstelling tot een trendjurkje van de H&M, , niet dat ik daar mijn neus voor optrek, maar dat gooi je zo weg en dit zijn blijverdjes, echt mooi.
Zijn inderdaad tijdloos. Bij Diana von Furstenberg had ik een keer soortgelijke stijlvolle basics gezien en vond ook een winkel die een paar van de jurken verkocht. Die jurken waren ook rond de 300.
LaDress is dan ook een soort van antwoord op Diana von Furstenberg. LaDress is zelfs voordeliger. De kwaliteit is wel hetzelfde. Nogmaals, als ik ooit zoveel afval dat ik er in pas is het een van de eerste dingen die ik aanschaf voor mezelf.
.
Ach ja, ieder haar meug n'est pas?
.
Nog even een vraagje. De materialen die worden genoemd zeggen me niet direct wat. Ik ben er inmiddels wel achter dat PA polyamide is. Dat vind ik voor de komende periode toch wat te warm. Nu hebben ze er ook eentje van het materiaal Crepe. Iemand enig idee wat voor soort materiaal dat is??
@ Kaatje: ik denk dat crepe een soort van ruwe zijde-stof is, maar ik ben ook geen expert.

Ik kende deze jurken niet, maar heb even gepiept op de site en ze zijn prachtig!!! Kan je ze enkel online bestellen of zijn er ook winkels waar je even kan passen? Ik vind het nogal riskant om er zomaar een te bestellen zonder te passen. Voor een truitje bij Esprit boeit het me niet zo als de maat niet helemaal goed is, maar van een jurk van 300 euro wil ik toch wel dat-ie perfect past...
Hoi VivaMarlies,

Je kunt ze alleen online bestellen, maar zonder probleem terugsturen als de jurk niet past. Tenminste dat is wat ik er over gelezen heb. Staat volgens mij ook wel ergens op hun site vermeld.
Ik weet dat dit een mega-oud topic is, maar op viva en op heel internet kan ik niet vinden of Ladress ook mooi staat bij een maat 42 (met een beste kont). Valt het dan nog zo mooi...? Er staan nergens foto's van vrouwen met deze maat en een Ladress jurkje aan, en ik kan me zo moeilijk voorstellen hoe het gaat staan...
Ik heb jurken van La Dress.

Fantastische jurken van een geweldige kwaliteit.

Ik heb een kleine maat, maar volgens mij zijn die wikkeljurken ook leuk bij maat 42, mits je een beetje in verhouding bent.

Dikke billen zijn geen probleem. Een dikke blubberbuik zal niet zo mooi staan in die jurken.
Soooo mooie jurkjes zeg, voor ieder wat wils. Heb er voorlopig geen geld voor maar wel om te watertanden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik vraag me dat ook af, of het ook mooi staat als je geen 36 hebt bij een lengte van 1m70.

Of het ook mooi staat bij 38 bij 1m65. En je kan terugsturen als het niet past, maar krijg je dan een andere maat.

Kun je ook terugsturen als het gewoon niet staat.

Ik kijk al zolang als dit topic oud is naar die jurkjes, maar ik durf geen gok van 300,- te wagen. Da's toch anderhalve maand boodschappen, nietwaar?
quote:lindy schreef op 29 april 2008 @ 21:22:

Mooi, maar duur. Ik koop er voor dat geld liever 3 of 4 van Stop Staring. Of een stuk of 10 tweedehands.Wow Lindy, bedankt voor deze supertip ik vind de jurkjes van Stop Staring echt geweldig. Waar koop je ze?
ik heb maat 44 en de Diana in het zwart. Zit helemaal super. Deze is dan ook van stretch. Heb hem al bijna 3 jaar en hij blijft mooi. Wassen, ophangen laten drogen en het is weer in orde. Hoeft niet gestreken te worden, dus ook met vakantie ideaal. Heb hem ook in het kaki.

Draag hem met hemdje en panty en hakken, maar ook met een dikke legging en een ander kleur spaghetti-jurkje (rood ofzo) eronder en platte laarzen.

Heb ook al eens de crepe, met kortere mouwen en wrapmodel besteld. Maar helaas zat vooral te strak aan mijn armen. Gewoon weer teruggestuurd zonder problemen. Als je belt zijn ze sowieso erg behulpzaam en vriendelijk
quote:luca schreef op 03 februari 2009 @ 12:54:

ik heb maat 44 en de Diana in het zwart. Zit helemaal super. Deze is dan ook van stretch. Heb hem al bijna 3 jaar en hij blijft mooi. Wassen, ophangen laten drogen en het is weer in orde. Hoeft niet gestreken te worden, dus ook met vakantie ideaal. Heb hem ook in het kaki.

Draag hem met hemdje en panty en hakken, maar ook met een dikke legging en een ander kleur spaghetti-jurkje (rood ofzo) eronder en platte laarzen.

Heb ook al eens de crepe, met kortere mouwen en wrapmodel besteld. Maar helaas zat vooral te strak aan mijn armen. Gewoon weer teruggestuurd zonder problemen. Als je belt zijn ze sowieso erg behulpzaam en vriendelijk

Kijk, daar hebben we wat aan!

Ik kan de boel dus gewoon terugsturen.

Dankjewel.
alsjeblieft
Ook namens mij: bedankt. Is een klap met geld, maar ik wil wel eens een goed, tijdloos jurkje. Ik heb staaltjes op de website besteld, en als de stof lekker aanvoelt moet ik mijn vriend maar gaan inlichten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven