Mode & Beauty alle pijlers

LaDress

29-04-2008 14:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Heeft iemand ervaring met jurkjes van LaDress? Ze zijn vrij prijzig, maar vind ze wel leuk. Zou graag ervaringen van anderen lezen voordat ik er eentje aanschaf.

www.ladress.com

Hoop op reacties.
Ik heb geen ervaring met ladress, maar wel met stop staring

@Margaretha: die kun je kopen bij verycherry.nl, je kan ze natuurlijk ook in de VS bestellen. "Echte" winkels ken ik eigenlijk niet..
Verry Cherry, goh , heeft die een eigen zaak???
quote:sarah2ndlife schreef op 04 februari 2009 @ 08:40:

Verry Cherry, goh , heeft die een eigen zaak???

Ja, ja, een hele leuke.

Daar mag ik graag jurkjes en schoenen kopen.

King Louis, Stop Staring en Betty Page.

Voor de liefhebbers: King Louie jurkjes verkopen ze ook bij de Exota-kraam op de Noordermarkt. Allemaal tussen de 20 en 30 euro.

VeryCherry ook leuk inderdaad!
Noordermarkt in.....?
Ik vind de LaDress jurken ook erg mooi, maar heb een beetje een peer figuur, dus dan staan heel veel jurkjes gewoon niet zo mooi. En als ze nou een winkel hadden was ik gewoon wat modellen gaan passen, maar kan moeilijk 6 jurken gaan bestellen.
mariesophie:

ik heb ook erg brede heupen en een behoorlijke boezem. Maar het model van LaDress (bi-stretch jersey Diana) staat erg mooi. Hij loopt vanaf je taille wat wijder en van boven zit ie als een blouse, met als erg goed bedacht !, kleine drukknoopjes tussen de gewone knopen, dus hij sluit overal mooi. Bij bloezen heb ik altijd het probleem, dat ie in de taille mooi zit en ik hem van boven niet dicht krijg of hij staat op springen of het gaapt.

Ik heb trouwens wel de "sjaal" erbij besteld, die bind ik soms 2 om mijn taille of juist maar 1 keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven