Lang en slank...
dinsdag 14 februari 2012 om 20:53
Dat ben ik lang en slank. Gisteren vertelde mijn minder fijngevoelige collega dat ze me eng dun vind. Dat de kleding die ik draag me niet staat.
Vertwijfeld stond ik even later voor de spiegel op het toilet. Misschien heeft ze toch een punt?
Ik vind mezelf best leuk om te zien, ja ik ben lang en slank...en ja een paar kilo's extra zouden me wellicht niet misstaan. Maar dit is nu eenmaal mijn bouw.
Dus ga ik het anders aanpakken. Welke kleding staat bij mijn figuur? Ik wil mijn figuur niet verbergen, maar misschien moet ik andere punten accentueren? Welke kledingstijl past beter bij mij?
Iemand leuke tips?
Vertwijfeld stond ik even later voor de spiegel op het toilet. Misschien heeft ze toch een punt?
Ik vind mezelf best leuk om te zien, ja ik ben lang en slank...en ja een paar kilo's extra zouden me wellicht niet misstaan. Maar dit is nu eenmaal mijn bouw.
Dus ga ik het anders aanpakken. Welke kleding staat bij mijn figuur? Ik wil mijn figuur niet verbergen, maar misschien moet ik andere punten accentueren? Welke kledingstijl past beter bij mij?
Iemand leuke tips?
donderdag 16 februari 2012 om 22:43
donderdag 16 februari 2012 om 23:17
Ik heb de mazzel gehad dat ik Fatal dress heb gekregen van een vriendin van mijn moeder..was er superblij mee! ( hij is niet heel goedkoop namelijk)
Het is alleen geen jurk voor de winter...maar de rest van het jaar kun je 'm prima dragen.
Mijn favoriete lengte om hem te dragen is mini, en dan met een mooie zwarte panty eronder met een werkje. ( bijvoorbeeld een zwarte polkadot panty)
En dan een bloesje erop, of een shirtje, en daar weer een wat groter vest op. Wat ook heel leuk is, is om hem op een mooie retro blouse te dragen als een pencil skirt! Dan laat je 'm onder je borsten beginnen, tot net op of boven de knie.
Het is alleen geen jurk voor de winter...maar de rest van het jaar kun je 'm prima dragen.
Mijn favoriete lengte om hem te dragen is mini, en dan met een mooie zwarte panty eronder met een werkje. ( bijvoorbeeld een zwarte polkadot panty)
En dan een bloesje erop, of een shirtje, en daar weer een wat groter vest op. Wat ook heel leuk is, is om hem op een mooie retro blouse te dragen als een pencil skirt! Dan laat je 'm onder je borsten beginnen, tot net op of boven de knie.
donderdag 16 februari 2012 om 23:19
Ik vind m echt fantastisch!! Totaal anders dan wat ik normaal draag, maar ik zou hem dan met een dikkere panty en een mooi vest of jasje combineren in de winter.. Jammer dat ie niet goedkoop is.. Is er misschien een linkje van de site waar je hem kan bestellen? via google kom ik er niet echt uit namelijk, er zijn er heel veel van
zondag 19 februari 2012 om 13:25
Ja maar grijs het kleedt wel minder slank af dan zwart. Zwart staat niet iedereen. Van grijs wordt je minder bleek dan zwart.
Ik weet niet of deze jurk kan, maar lengte is bij maat 36 95 cm. Ik vind hem wel mooi. Er komen steeds meer jurken bij. Gelukkig heb ik geen zin in winkelen en even kijken dat vind ik prima.
Ik weet niet of deze jurk kan, maar lengte is bij maat 36 95 cm. Ik vind hem wel mooi. Er komen steeds meer jurken bij. Gelukkig heb ik geen zin in winkelen en even kijken dat vind ik prima.
zondag 19 februari 2012 om 16:39
Ik vind grijs ook heel goed kunnen ligt er toch helemaal aan hoe je het combineert?
Pumps...leuk jurkje!
Ik heb deze besteld:
En deze:
Daarnaast heb ik een bruin leren jasje besteld, kan ik goed combineren met beide jurkjes. Riempje erbij en leuke pumps. Ben benieuwd, als ik het binnen heb dan laat ik het wel even weten
Pumps...leuk jurkje!
Ik heb deze besteld:
En deze:
Daarnaast heb ik een bruin leren jasje besteld, kan ik goed combineren met beide jurkjes. Riempje erbij en leuke pumps. Ben benieuwd, als ik het binnen heb dan laat ik het wel even weten
zondag 19 februari 2012 om 17:00
_lalie_ ik weet bijna zeker dat je collega jaloers is. Ik heb ook een collega die rare opmerkingen over mijn figuur maakte: 'voor jouw lengte en gewicht heb je best wel ronde heupen', 'knap dat je hakken aandurft met jouw lengte', 'veel mannen vinden je natuurlijk te lang' en 'je hebt de langste armen die ik ooit gezien heb (giecheltje)!'. Gelukkig wees een andere collega me erop dat ze jaloers is aangelegd, want ik voelde me al een soort lange slingeraap (armen) met een dikke kont.
Lange kleren (ik ben 182 cm) koop ik ondermeer bij Mango en Zara, Hugo Boss, en jeans bij 7 of all mankind. Heb ook een pencil dress van Ladress, staat erg goed en is niet te kort. Succes met shoppen!
Lange kleren (ik ben 182 cm) koop ik ondermeer bij Mango en Zara, Hugo Boss, en jeans bij 7 of all mankind. Heb ook een pencil dress van Ladress, staat erg goed en is niet te kort. Succes met shoppen!
zondag 19 februari 2012 om 17:58
zondag 19 februari 2012 om 18:54
quote:_Lalie_ schreef op 19 februari 2012 @ 16:39:
Ik vind grijs ook heel goed kunnen ligt er toch helemaal aan hoe je het combineert?
Pumps...leuk jurkje!
Ik heb deze besteld: [afbeelding]
En deze: [afbeelding]
Leuke jurkjes, maar dat zijn wel de kortste die ze hebben.
Als je wat langer bent dan zijn deze eerder een tuniek en geen jurk. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar bij mijn werkgever dragen de vrouwen niet die lengte.
Wel erg leuk voor een avondje stappen! Dat zeker. Veel plezier!
Pumps...leuk jurkje!
Ik heb deze besteld: [afbeelding]
En deze: [afbeelding]
Leuke jurkjes, maar dat zijn wel de kortste die ze hebben.
Als je wat langer bent dan zijn deze eerder een tuniek en geen jurk. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar bij mijn werkgever dragen de vrouwen niet die lengte.
Wel erg leuk voor een avondje stappen! Dat zeker. Veel plezier!
zondag 19 februari 2012 om 19:09
Ah rot op! Ik ben ook lang en slank. En ik eet gezond. Deze opmerkingen komen vaak van zwaargewichten, heb ik gemerkt. Ik heb geen hekel aan dikke vrouwen en ik zou ze ook nooit vertellen dat ze te dik zijn of daar opmerkingen over maken. Maar zelf krijg ik die wel altijd en ja daar word ik wel eens schijtziek van. Dan zijn ze jaloers?
zondag 19 februari 2012 om 19:22
woensdag 22 februari 2012 om 13:10
Pumps, we zullen zien. Als het te kort is voor naar mijn werk dan hou ik ze inderdaad voor thuis/uitgaan Expresso ga ik in ieder geval zeker even in de gaten houden...
Maarehm... die Fatal Dress..BESTELLEN!
Wat een onwijs gave jurk en wat staat ie ontzettend mooi en vrouwelijk! Heb de jurk vanochtend even gepast en kan niet wachten om hem te dragen
Maarehm... die Fatal Dress..BESTELLEN!
Wat een onwijs gave jurk en wat staat ie ontzettend mooi en vrouwelijk! Heb de jurk vanochtend even gepast en kan niet wachten om hem te dragen
woensdag 22 februari 2012 om 15:07
Ik zou een moord doen voor een figuur als van jou!
Ik zou kiezen voor veel kleur. Grote motieven, geen petite bloemetjesstof. Flinke accessoires, dus geen popperige tasjes, kittenheels etc.
Kies vooral kleding die wat forsere vrouwen juist moesten vermijden. Zo'n kittig gekleurd leren jasje bijvoorbeeld.
Jurkjes met veel plooiwerk/draperieen.
Een stoere bootcut jeans is zowel voor dunne lange als voor korte dikkere benen veel beter dan een donkere skinny.
Korte rokjes met een panty met patroon zal jou ook prachtig staan. Ik zie de laatste weken veel korte plooirokjes. Echt iets voor jou! Mooi met enkellaarsjes en een bijpassende gekleurde opaque panty.
Hoe is je kapsel? Lang steil haar kan een lang dun figuur langelijzerig laten lijken.
Ik zou kiezen voor veel kleur. Grote motieven, geen petite bloemetjesstof. Flinke accessoires, dus geen popperige tasjes, kittenheels etc.
Kies vooral kleding die wat forsere vrouwen juist moesten vermijden. Zo'n kittig gekleurd leren jasje bijvoorbeeld.
Jurkjes met veel plooiwerk/draperieen.
Een stoere bootcut jeans is zowel voor dunne lange als voor korte dikkere benen veel beter dan een donkere skinny.
Korte rokjes met een panty met patroon zal jou ook prachtig staan. Ik zie de laatste weken veel korte plooirokjes. Echt iets voor jou! Mooi met enkellaarsjes en een bijpassende gekleurde opaque panty.
Hoe is je kapsel? Lang steil haar kan een lang dun figuur langelijzerig laten lijken.