lang haar bij jongens
woensdag 16 november 2011 om 19:31
Ken Tom Sebastian niet. Maar heb hier een elf jarige die zijn haar aan het laten groeien is. Steeds opnieuwe in een leuk langer modelletje laten knippen. Want 'haar in de groei' vind ik erg armoedig staan. Hij heeft nu drie verschillende coupes gehad dit jaar en ook dat past wel bij hem. Jongste van 8 wil het ook wel iets langer maar die heeft meer piek haar en dat lukt dus nog niet zo goed.
succes ermee
succes ermee
woensdag 16 november 2011 om 19:40
quote:_kara_ schreef op 16 november 2011 @ 19:31:
[...]
Laat me drie foto's zien van jongens met mooi lang haar en ik ben om.
Na ja, jongens niet en het zijn ook nog eens acteurs enzo, maar ik vind het soms prachtig. Ligt ook aan iemands haar natuurlijk.
Maar goed, deze horen eigenlijk meer in een mooie mannen topic:
[...]
Laat me drie foto's zien van jongens met mooi lang haar en ik ben om.
Na ja, jongens niet en het zijn ook nog eens acteurs enzo, maar ik vind het soms prachtig. Ligt ook aan iemands haar natuurlijk.
Maar goed, deze horen eigenlijk meer in een mooie mannen topic:
woensdag 16 november 2011 om 20:01
http://www.hairways.nl/haarverlenging.html
Leuk kerstkado....
Leuk kerstkado....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 16 november 2011 om 20:09
Het duurt nog wel eventjes denk ik voordat zijn haar lang is, maar voor de tussentijd is een halflang kapsel, mits bijgehouden, best leuk (maar dan niet zo voor z'n ogen):
Zelf vind ik (half)lang haar alleen mooi als het vol is en met krullen, maar eigenlijk hou ik er niet van bij mannen en jongens.
Zelf vind ik (half)lang haar alleen mooi als het vol is en met krullen, maar eigenlijk hou ik er niet van bij mannen en jongens.