Mode & Beauty alle pijlers

lang haar bij jongens

16-11-2011 19:23 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, mijn zoon van 12 wil graag lang haar zoals tom sebastian.

maar hij wil het ook zo snel mogelijk.

ik hoop dat jullie,jullie mening over hem willen achterlaten en hem helpen om zijn haar langer te laten worden
Ik zou het hem afraden.
Tja veel te helpen valt er niet he? Je haar groeit nou eenmaal niet zomaar sneller...of je moet extensions overwegen...
Als hij dat wil moet hij dat lekker doen toch? Maarre.. tips om haar te laten groeien of denk je dat de tips het zullen bespoedigen? Zorg in ieder geval dat hij het een beetje bijhoudt, dat staat wat leuker.
Waarom afraden? Als een jongen dat graag wil, lekker laten doen!
Ik zou er gewichten aan hangen. Schijnt ook te helpen voor andere lichaamsdelen, als ik de mailtjes in mijn spambox af en toe mag geloven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wil hij dat serieus?

In dat geval: niet afknippen dan maar.
Ik moet helemaal niks!
quote:nokiafan schreef op 16 november 2011 @ 19:27:

Waarom afraden? Als een jongen dat graag wil, lekker laten doen!Laat me drie foto's zien van jongens met mooi lang haar en ik ben om.
Ik heb geen mening over je zoon, is zijn eigen keuze toch?

Snelste oplossing: extensions erin??
Ken Tom Sebastian niet. Maar heb hier een elf jarige die zijn haar aan het laten groeien is. Steeds opnieuwe in een leuk langer modelletje laten knippen. Want 'haar in de groei' vind ik erg armoedig staan. Hij heeft nu drie verschillende coupes gehad dit jaar en ook dat past wel bij hem. Jongste van 8 wil het ook wel iets langer maar die heeft meer piek haar en dat lukt dus nog niet zo goed.

succes ermee

Gatver, ik vind dit zeer slordig en onverzorgd staan.
quote:_kara_ schreef op 16 november 2011 @ 19:31:

[...]

Laat me drie foto's zien van jongens met mooi lang haar en ik ben om.

Na ja, jongens niet en het zijn ook nog eens acteurs enzo, maar ik vind het soms prachtig. Ligt ook aan iemands haar natuurlijk.

Maar goed, deze horen eigenlijk meer in een mooie mannen topic:

Ja maar dit zijn de zgn. "mooie mannen" maar alles wel bij staat. (ik vind ze alledrie niks maargoed)

Leuk toch!
quote:Sugar_Skull schreef op 16 november 2011 @ 19:41:

Ja maar dit zijn de zgn. "mooie mannen" maar alles wel bij staat. (ik vind ze alledrie niks maargoed)Dat zei ik ook Zelfs Eddie niet? ha ha.
quote:eefje1980 schreef op 16 november 2011 @ 19:45:

[...]

Dat zei ik ook Zelfs Eddie niet? ha ha.Ja oke, Eddie kan er mee door (beetje dan ) maar bij hem past het ook wel. Type stoere man. Kun je van die andere 2 doetjes niet zeggen
Nee, ik ben nog niet om. Ik vind het onverzorgd en op sommige plaatjes zelfs wat viezig. En geloof me, dat zeg ik niet snel
TO, maak er gebruik van en zeg tegen je zoon dat zijn haar vooral sneller gaat groeien als hij gezond gaat eten dus vooral veel groente en fruit.
Maar je hoeft jouw mening toch niet aan iemand op te dringen Kara? Als TO haar zoon dat graag wil, moet hij dat doen!
http://www.hairways.nl/haarverlenging.html

Leuk kerstkado....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn eerste vriendje had een staartje. Dat vond ik toen heel stoer.

Maar het kan ook minder leuk uitpakken als je zoon gaat lijken op een lid van de Kelly Familie!
quote:nokiafan schreef op 16 november 2011 @ 19:57:

Maar je hoeft jouw mening toch niet aan iemand op te dringen Kara? Als TO haar zoon dat graag wil, moet hij dat doen!Ik dring hem niet op, ik geef hem alleen.
Het duurt nog wel eventjes denk ik voordat zijn haar lang is, maar voor de tussentijd is een halflang kapsel, mits bijgehouden, best leuk (maar dan niet zo voor z'n ogen):

Zelf vind ik (half)lang haar alleen mooi als het vol is en met krullen, maar eigenlijk hou ik er niet van bij mannen en jongens.
Ik vind het bij jongens nooit staan. En bij mannen staat het alleen mooi als ze echt een hele mannelijke uitstraling hebben. Maar jongens doet het net op een meisje lijken.
Ik vind lang haar nooit mooi staan bij mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven