Mode & Beauty alle pijlers

Laser behandeling

25-02-2014 22:46 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb last van haartjes boven mijn lip, het zijn donzige donkere haartjes van nature en op sommige plekken groeit het niet meer terug omdat ik zoveel aan heb geplukt/geharst. Maar ik wil dus beginnen aan laser behandeling, op het internet lees ik dat het niet perrmament is en dat de haartjes terug kunnen komen en soms ook nog erger.....ik ben bang dat het geval zou kunnen zijn. Ik wil er zoooooo graag van af en ik heb ook een salon gevonden die het doet voor 35 euro per sessie dat is nog goedkoper dan ik dacht (je hebt 6-8 sessies nodig) maar ik wil het alleen doen als het permament is.....zal ik het doen? ik ben licht getint en ik heb donkere haartjes dus ik zou het perfecte kandidaat kunnen zijn, het gaat wat geld kosten maar ik vind het ECHT waard....

Iemand ervaring met laser behandelingen?

PLEASE SHARE!

dank je!!!
Een tintje geeft juist grotere kans op terug komen van de haartjes. De laser komt minder diep de huid in. Tenminste, dat heb ik begrepen. Ik zou lekker simpel blijven harsen. Daarmee weet je dat het niet erger terug komt.

Oh en daarnaast, bij dit soort dingen geldt vaak: Goedkoop=duurkoop.
Alle reacties Link kopieren
Je moet zoiets het ook niet bij een salon doen, maar bij een huidtherapeute. Is wel duurder, maar veiliger. Het gaat al te vaak mis bij salons. Daarnaast moet je kiezen voor echte laser, geen IPL. Laser is het sterkst en blijvend. Het kan sowieso niet meer worden. Uiteraard kan er altijd wel een enkele haar verschijnen, maar dat heeft niets met het laseren te maken. Wat gelaserd is is kaal. Door hormonen, leeftijd kan gewoon een nieuwe haar ontstaan. (die je dus sowieso zou krijgen) Maar dat kun je dan altijd op een andere manier weer weghalen. Ik ben zelf meer dan tevreden over laser. Bij mij gaat het om de oksels. Je bent de perfecte kandidaat als je een lichte huid hebt. Hoe lichter hoe beter, maar licht getint kan ook wel. Kan alleen wat langer duren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven