Mode & Beauty alle pijlers

Leave in creme

03-10-2015 22:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik shampoo & conditioner kan je daarna ook een gewone leave in haarcreme gebruiken tussen de wasbeurten door? Aangezien haarolies niet echt een succes voor mij zijn door de siliconen. Het is toch juist een aanvulling op de gewone conditioner?
Waarom gebruik je haarolie/serums als ze je haar droger maken? Die serums zijn er toch juist om je haar te voeden?
Er zijn een paar fantastische nieuwe toetsen op dit forum. Ze heten punt en komma.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Haarolie van Kerastase zit geen troep in. Je haar wordt er beter van.

Goedkopere merken bevatten vaak wel troep.
Ja, je kan altijd leave-in conditioner gebruiken.
quote:chocolol schreef op 03 oktober 2015 @ 23:05:

Ja, je kan altijd leave-in conditioner gebruiken.

Dit dus. En dit is sowieso beter omdat je een leave-in er niet uitspoelt.

Dus de werking houdt veel langer aan. Mijn kapper adviseert mij al jaren om geen conditioner te gebruiken maar een leave-in.
quote:Quinty schreef op 04 oktober 2015 @ 09:53:

[...]

Dit dus. En dit is sowieso beter omdat je een leave-in er niet uitspoelt.

Dus de werking houdt veel langer aan. Mijn kapper adviseert mij al jaren om geen conditioner te gebruiken maar een leave-in.Ben altijd gewend om na de shampoo conditioner te gebruiken die je wel uitspoelt en tussen de wasbeurten door een leave in te gebruiken meestal 1/2 x per week voor extra verzorging, was me haar overigens 2 x per week en heb lang, stug & dik haar en het gevoel dat een leave in alleen niet genoeg is, maar me nicht zegt als je een leave in gebruikt geen normale conditioner hoeft te gebruiken, vandaar me vraag, iig bedankt!
quote:Monatala schreef op 03 oktober 2015 @ 22:28:

Er zijn een paar fantastische nieuwe toetsen op dit forum. Ze heten punt en komma.Het is een doodnormale vraag hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven