Mode & Beauty alle pijlers

legging met pumps

21-01-2010 12:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort vraagje aan de modebewuste dames onder ons (ben er zelf niet zo goed in)

Ik heb gisteren hele leuke grijze pumps gekocht en wil ze graag onder een legging dragen. Maar wat draag ik daaronder: Sokken? Pantykousen?
Niks
legging met voetjes... een dikke panty... dan draag je niets. Of een "voetje". Dus sokjes die niet zo hoog zijn, zie je niks van. Het is volgens mij mode nu om gestreepte of gestippelde sokjes te dragen, gewoon zichtbaar, maar dat moet je wel mooi vinden.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
kousevoetjes.
wollen sokken (serieus)
Huidskleurige panty.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 21 januari 2010 @ 12:55:

Huidskleurige panty.

krijg allergische reactie bij het woord alleen al
Ik vind een legging met pumps zelf een hoog "Peggy Bundy"-gehalte hebben, dus zou ik liever ballerina's onder een legging dragen en mijn pumps onder een skinny jeans.
Mooi, daar deed ik het om.

Je ziet toch niet onder een legging (hoewel dat mij niet uitmaakt, ik draag ze ook onder jurken/rokken ) en je krijgt er lekkere warme voeten van in dit weer.
Pumps met een legging....hartstikke leuk. In de lente/zomer!! Ik vind pumps bij een spijkerbroek ook niet passen in de winter. Als het koud is gaan de laarzen aan, gaat het zonnetje weer schijnen dan komen de ballerina's en pumps weer uit de kast. (zonder beenwarmers, brrrrrrrr)
Mijn collega's dragen dit ook en dan met van die grote royale slobkousen, geitenwollen sokken of van die slobber-beenwarmers (die ze dan ook nog deels onder hun pump dragen). Ze zijn zeer modebewust. Ik zou het zelf nooit bedacht hebben, maar het staat echt super leuk bij ze!
Volg je hart. Dat klopt.
Ik heb nu trouwens gewoon een dikke panty van 100 denier ofzo bij mijn pumps.
Ik zou ook niks onder de legging dragen als ik pups droeg, dan draag ik liever een panty. Maar met dit weer kies ik toch liever voor laarzen.
Vind het sowieso niet kunnen; een legging met pumps. Ik zou een mooie panty dragen en als dat te koud is zou ik de pumps in de kast houden.

Hier heb je dus niets aan
quote:irona schreef op 21 januari 2010 @ 13:58:

Ik zou ook niks onder de legging dragen als ik pups droegPups?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 21 januari 2010 @ 14:00:

[...]

Pups?

Warm en sexy!

quote:Pink2510 schreef op 21 januari 2010 @ 13:30:

Mijn collega's dragen dit ook en dan met van die grote royale slobkousen, geitenwollen sokken of van die slobber-beenwarmers (die ze dan ook nog deels onder hun pump dragen). Ze zijn zeer modebewust. Ik zou het zelf nooit bedacht hebben, maar het staat echt super leuk bij ze!Ik kan me hier geen voorstelling van maken.
quote:Pink2510 schreef op 21 januari 2010 @ 13:30:

Mijn collega's dragen dit ook en dan met van die grote royale slobkousen, geitenwollen sokken of van die slobber-beenwarmers (die ze dan ook nog deels onder hun pump dragen). Ze zijn zeer modebewust. Ik zou het zelf nooit bedacht hebben, maar het staat echt super leuk bij ze!En als ze heel modebewust waren, zouden ze echt wel ver weg blijven van die Oom Dagobert look...
quote:Christiane04 schreef op 21 januari 2010 @ 14:16:

[...]

Ik kan me hier geen voorstelling van maken.
Oei nee dat vind ik erg lelijk die slobkousen...

Ballerina's vind ik niet zo mooi bij mij staan. Met hakken aan lijken mijn benen wat langer, dus ben erg blij dat ik na 9 maanden zwangerschap eindelijk weer hakken mag dragen.

Volgens jullie kan ik dus beter wachten tot de zomer begint of kiezen voor laarzen of een panty.
quote:Ainne schreef op 21 januari 2010 @ 14:36:

[...]

[afbeelding]Oh, oke. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Liepen we er begin jaren '80 ook niet zo bij?
ik dacht meer iets van zo:

Een legging met een jurkje of lange tuniek erover met pumps staat leuk. Gewoon van die pantykousjes eronder doen. De kleur kousjes hangt af van welke kleur het leukste past bij de pumps.
quote:Ballerina's vind ik niet zo mooi bij mij staan. Met hakken aan lijken mijn benen wat langer, dus ben erg blij dat ik na 9 maanden zwangerschap eindelijk weer hakken mag dragen.

Volgens jullie kan ik dus beter wachten tot de zomer begint of kiezen voor laarzen of een panty.Als jij graag pumps aan wil, ga je toch niet maar laarzen aantrekken omdat andere mensen het koud hebben? Panty of pantykousjes eronder, en dan kunnen die pumps weer aan.
Beetje doorbijten, ik liep vd week gewoon lekker in mijn legging met pumps, zonder pantykousje oid. Als je voor de rest warm gekleed bent, is het best te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven