Mode & Beauty alle pijlers

Legging onder jurk, waarom?

26-06-2010 09:35 521 berichten
Het is prachtig weer en je ziet vrouwen in de leukste jurkjes.

Maar in veel gevallen met een legging er onder.

Waarom? Voor de temperatuur kan het niet zijn. Het is warm.

Maar waarom dan?

Iedere jurk ziet er beter uit zonder legging er onder.

Leg het me uit. Wat mis ik?

Wel, geen legging

Totaal aantal stemmen: 241

Nee, een jurk is altijd leuker zonder legging (46%)
Een jurk zonder leggen? Veel te sletterig. (4%)
Het hoort gewoon zo, iedereen draagt het. (3%)
Het moest van de mevrouw die het me verkocht. (3%)
Zo stond het op het plaatje in de Wehkamp, dus zo moet je he (4%)
Anders... (39%)
Alle reacties Link kopieren
Er zei ook iemand: niet dragenals je ouder dan 6 jaar bent. Wat een onzin, alle modebladen staan er vol mee en echt niet alleen voor 6 jarige meisjes. Je hebt zulke mooie leggings (ik heb het dan niet over die van zeeman/wibra), dat het een aanvulling is op mijn garderobe. Ik heb ze in alle kleuren, vaak in de kleur die in de rok/jurk zit of van het shirtje.
quote:guria schreef op 26 juni 2010 @ 09:37:

tegen het schuren van de bovenbenen.....dan doe ik met dit weer een wielrenboxer aan
quote:MEFunny schreef op 26 juni 2010 @ 09:54:

dat als je zit dat niemand in je kruis kijkt... dat je niet blijft plakken aan de stoel..

Ik begrijp het misverstand: omdat ik geen leggings draag denk je natuurlijk dat ik helemaal niets draag. Mais non, in plaats van de legging is daar ondergoed en rok of jurk. En met de knieën netjes naast elkaar krijgt niemand een gynaecologisch inkijkje en plakt er ook niets.
quote:ErgAnoniem schreef op 26 juni 2010 @ 09:55:

Zodadelijk ga ik zwemmen dus loop ik niet veel rond, dan doe ik 'm niet aan...Niet joh? Ik heb altijd wel een legging bij m'n bikini aan
http://www.wehkamp.nl/dam ... 69/?F=19,1,6,2,17,22&SM=0
Onder een casuel rokje of jurkje die zonder legging te kort zijn om naar het werk aan te doen.

En inderdaad tegen plakken en schuren van de bovenbenen.
quote:Nammma schreef op 26 juni 2010 @ 09:59:

http://www.wehkamp.nl/dam ... 69/?F=19,1,6,2,17,22&SM=0
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Ik loop mijn benen finaal aan gort zonder legging.

Gisteren in een rokje op pad geweest, uurtje gelopen. Nou, tot bloedens toe!
Namma, die legging dus juist niet (hoop ik althans)
Smaken verschillen...
Omdat ik anders mijn bovenbenen openschuur. En dat doet pijn! Dan maar warm met een legging....
Ik heb dit jurkje echt met een legging aan en ik vind dat zelf erg leuk staan natuurlijk.
Maar dan hoeft die legging toch niet zichtbaar te zijn?
Ik was zo blij toen de legging terug kwam. Eindelijk kan ik ook weer rokjes en jurkjes aan.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:wuiles schreef op 26 juni 2010 @ 10:06:

Maar dan hoeft die legging toch niet zichtbaar te zijn?

Hier wel, kwestie van een legging die je net wel/net niet ziet (en dat vind ik er echt raar uit zien, dat als je gaat zitten hij er net onderuit piept), of eentje tot over mijn knie.

Dan het laatste toch maar!
Ik vind een legging onder een spijkerrokje zo vreselijk lelijk staan.

Onder een leuk jurkje een korte legging tot op de knieën vind ik in sommige gevallen wel leuk, maar in combi met een spijkerrokje?

Dan wil ik heel hard NEEEEE!! gillen haha.

Vroeger had je van die speciale lapjes die je kon kopen om je kont mee te camoufleren, kent iemand die nog?

Als een trui die je om je middel wikkelde alleen dan alleen de vorm, werd speciaal verkocht en was in de mode..
..popcorn?
Nee hoeft niet perse zichtbaar te zijn, maar de leggings die in de winkel hangen zijn nu eenmaal langer dan de gemiddelde jurk of rok.

Een wielrenboxer wordt hier geopperd, maar die pijpjes zijn voor mij niet lang genoeg.

Legging dus. Vroegah liep ik altijd met talkpoeder te kloten in de zomer, ben nu blij met een legging.
Namma, dat de modebladen er vol mee staan, wil toch niet zeggen dat ik het maar mooi moet vinden en moet dragen? Ik heb zelf echt nog nooit iemand leuk een legging zien dragen. Sorry, ik vind het niks. Draag overigens zo'n beetje iedere dag rokjes/jurkjes (in ieder geval als ik werk) en totaal geen last van schurende bovenbenen.
Haha Nola, ik weet het nog..... heb er ook meegelopen moet ik toegeven
Dan zijn jou benen slank genoeg Celeone.
Mmm... ik vind het maar net afhangen van de combinatie.

Bij een zwart jurkje met leuke teenslippers (leuke he, geen Birkengedoe ;)) vind ik juist dat het heel stijlvol kan staan, zeker met mooie zilveren sieraden erbij.

Het ligt ook helemaal aan wat voor tye je bent. Het gaat om het totaalplaatje. Bij mezelf vind ik het vaak heel leuk staan .

Daarnaast ben ik verschrikkelijk (lees; verschrikkelijk) wit en voel ik me zelfverzekerder als mijn benen iets verder bedekt zijn.
Sterker nog: ik liep gisteren na het sporten in legging en strak sportshirtje de hond uit te laten (dus zonder bedekking van shirtje op de billen). Dat kan denk ik al helemaaaaaaaaaal niet ;)??? (ik heb een goed afgetraind lijf hoor... al zeg ik het zelf).
Als ik een doorzichtig of kort tuniekachtig ding draag, dan draag ik dat met een legging. Wat anders? In mijn blote kont de straat op?

Ik draag onder jurkjes eigenlijk geen legging, maar bij mij komen de jurkjes dan ook meestal tot mijn knieen, als dat niet zo was dan zou ik ook een legging eronder aan doen.

En mijn benen schuren niet tegen elkaar en bruin worden ze toch niet.
Ik zeg, draag wat je fijn vindt, ieder zijn eigen ding.

Ik heb niks met sokken in sandalen ed, maar als men dat lekker vindt lopen, soit.
Nola. nu heb je van die ultrakorte en strakje katoenen rokjes in basis kleuren. Die draag ik op een legging met daaroverheen een heel strak lang shirt. Krijg je dus laagjes, maar alles heel strak. Lady Sting verkoopt die dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven