Mode & Beauty alle pijlers

Leggingprobleem

24-12-2012 19:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik ga vanavond op stap, heb m'n outfit helemaal gereed, maar tijdens het dragen ervan merk ik dat de legging die ik speciaal voor onder deze jurk heb uitgezocht verschrikkelijk afzakt. Bah.

Weet iemand toevallig nog een andere oplossing dan zo'n vreselijk oncharmante onderbroek OVER mijn legging??
Kijken of het elastiek los in de boord zit van de legging.

Dan maak je een sneetje aan de binnenkant en trek je het elastiek naar buiten en knoop erin.
Niemand ziet dat toch? En het werkt als een trein.

Maar goed, anders kun je altijd nog je legging met veiligheidsspelden vastmaken aan je bh
Nieuwe elastiek erin rijgen. Al zie ik het probleem van de onderbroek niet. Neem niet aan dat men onder je rokje kunt kijken en mocht je spannende activiteiten gepland hebben dan kun je hem van tevoren op het toilet even uittrekken toch?
Ik zie zo die BH naar beneden floepen Ster!
Bretels
Riem er omheen?
Oeps balen.... Ik heb het ook wel eens met leggings en panty's maar dan komt het soms omdat ik ze net niet genoeg heb opgetrokken met aantrekken. Ik trek ze dan nog maar eens op en dan zitten ze voor mijn gevoel tot onder mijn oksels en dan gaat het goed.

Mocht dat geen uitkomst bieden dan ben ik bang dat je inderdaad met een omhooghoud onderbroek moet gaan werken....

Ik ga er dan maar van uit dat je geen andere legging in de kast hebt liggen die ook zou kunnen.

Succes!!
quote:Biebeliee schreef op 24 december 2012 @ 19:29:

Kijken of het elastiek los in de boord zit van de legging.

Dan maak je een sneetje aan de binnenkant en trek je het elastiek naar buiten en knoop erin.Goed idee!
Ik doe altijd een mooiere (behoorlijke stevige) kanten hipster overheen. uiteraard nog niet heel mooi, maar vind het beter dan hijsen of een slip erover.
tweezijdig tape aan je billen
Doe eens gek en doe een panty of maillot aan. Die dingen zijn gemaakt voor bij jurken
Bedankt voor de snelle reacties! Helaas niet meer in de gelegenheid de legging open te knippen (elastiek zit binnenin). Dan toch maar die extra onderbroek. Stomme is dat ik hier niks in dezelfde kleur bij de hand heb. Dat wordt dus toch nog oppassen met zitten en bukken. Pfff...
Hoe kort is je rokje
quote:nellaaa schreef op 24 december 2012 @ 20:05:

Hoe kort is je rokje Het is een jurkje, vrij kort, tot vlak over m'n billen. Dacht dat een legging wel een veilige keuze was, maar had niet met dit probleem rekening gehouden
De elastische band van een oude maillot of dikke panty afknippen en die over je legging doen, in je taille. Zakt hij echt niet meer af. Ik doe dit ook altijd zo bij afzakkende leggings en werkt als een trein. Kan ook met wat breder elastiek trouwens, even de uiteinden op elkaar stikken of met een veiligheidsspeld vastmaken.
quote:char_lot schreef op 24 december 2012 @ 20:08:

[...]

Het is een jurkje, vrij kort, tot vlak over m'n billen. Dacht dat een legging wel een veilige keuze was, maar had niet met dit probleem rekening gehouden Dan dus NIET die onderbroek er overheen!
quote:char_lot schreef op 24 december 2012 @ 20:08:

[...]

Het is een jurkje, vrij kort, tot vlak over m'n billen. Dacht dat een legging wel een veilige keuze was, maar had niet met dit probleem rekening gehouden Ojee, dan geen broekje erover doen hoor, dat is geen porem. Gebruik mijn tip zou ik zeggen. Is echt in geen tijd gebeurd en werkt prima.
Ok, dan is de onderbroek dus geen optie. Heb je geen andere legging/panty/maillot?
Met een jurkje werkt dit niet echt, maar als ik een spijkerrokje aan heb.. sla ik de rand vd legging over de rok.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Nee, niks anders bij de hand helaas. Ik kom direct van mijn werk.

Besloten dat ik er niks overeen draag. Dan maar subtiel een beetje hijsen of een keertje vaker naar het toilet. Wish me luck, haha.

Dan ga ik nu sociaal doen.
Als het kruis maar niet onder je jurkje uit komt zakken .

Succes!
Ja vraagt om tips........je krijgt een (naar mijn idee geweldig) tip van Sylphide (De elastische band van een oude maillot of dikke panty afknippen en die over je legging doen, in je taille).

Waarom ga je dit tip niet gebruiken ipv toch gewoon met een afzak legging te gaan lopen?

Dat vraag ik me nou echt af!
Ik zou geen broek over de legging doen maar lekker hijsen. Jou exemplaar kan ervoor zorgen dat ze het er over 10 jaar nog over praten.
Ja en?
Een panty onder je legging. Je hebt er nu niets meer aan maar een ander misschien wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven