Leggingprobleem
maandag 24 december 2012 om 19:27
Help! Ik ga vanavond op stap, heb m'n outfit helemaal gereed, maar tijdens het dragen ervan merk ik dat de legging die ik speciaal voor onder deze jurk heb uitgezocht verschrikkelijk afzakt. Bah.
Weet iemand toevallig nog een andere oplossing dan zo'n vreselijk oncharmante onderbroek OVER mijn legging??
Weet iemand toevallig nog een andere oplossing dan zo'n vreselijk oncharmante onderbroek OVER mijn legging??
maandag 24 december 2012 om 19:32
Oeps balen.... Ik heb het ook wel eens met leggings en panty's maar dan komt het soms omdat ik ze net niet genoeg heb opgetrokken met aantrekken. Ik trek ze dan nog maar eens op en dan zitten ze voor mijn gevoel tot onder mijn oksels en dan gaat het goed.
Mocht dat geen uitkomst bieden dan ben ik bang dat je inderdaad met een omhooghoud onderbroek moet gaan werken....
Ik ga er dan maar van uit dat je geen andere legging in de kast hebt liggen die ook zou kunnen.
Succes!!
Mocht dat geen uitkomst bieden dan ben ik bang dat je inderdaad met een omhooghoud onderbroek moet gaan werken....
Ik ga er dan maar van uit dat je geen andere legging in de kast hebt liggen die ook zou kunnen.
Succes!!
maandag 24 december 2012 om 20:02
maandag 24 december 2012 om 20:08
De elastische band van een oude maillot of dikke panty afknippen en die over je legging doen, in je taille. Zakt hij echt niet meer af. Ik doe dit ook altijd zo bij afzakkende leggings en werkt als een trein. Kan ook met wat breder elastiek trouwens, even de uiteinden op elkaar stikken of met een veiligheidsspeld vastmaken.
maandag 24 december 2012 om 20:09
maandag 24 december 2012 om 20:10
quote:char_lot schreef op 24 december 2012 @ 20:08:
[...]
Het is een jurkje, vrij kort, tot vlak over m'n billen. Dacht dat een legging wel een veilige keuze was, maar had niet met dit probleem rekening gehouden Ojee, dan geen broekje erover doen hoor, dat is geen porem. Gebruik mijn tip zou ik zeggen. Is echt in geen tijd gebeurd en werkt prima.
[...]
Het is een jurkje, vrij kort, tot vlak over m'n billen. Dacht dat een legging wel een veilige keuze was, maar had niet met dit probleem rekening gehouden Ojee, dan geen broekje erover doen hoor, dat is geen porem. Gebruik mijn tip zou ik zeggen. Is echt in geen tijd gebeurd en werkt prima.
maandag 24 december 2012 om 20:45
Ja vraagt om tips........je krijgt een (naar mijn idee geweldig) tip van Sylphide (De elastische band van een oude maillot of dikke panty afknippen en die over je legging doen, in je taille).
Waarom ga je dit tip niet gebruiken ipv toch gewoon met een afzak legging te gaan lopen?
Dat vraag ik me nou echt af!
Waarom ga je dit tip niet gebruiken ipv toch gewoon met een afzak legging te gaan lopen?
Dat vraag ik me nou echt af!